- Adım
- 10
- Cihazım
- mi5 pro
- Yaş
- 43
- Konum
- Bayburt
- Katılım
- 16 Aralık 2016
- Konular
- 6
- Mesajlar
- 48
- Tepkime puanı
- 23
- Puanları
- 8
evet bu soru ciddi bir sorudur? hakkında sayfalarca şikayet olan, her problemi kullanıcı hatasına bağlayıp kullanıcısını sürekli mağdur eden, üstelik her şeye de cevabı olan bir servis nasıl olur da hala servislik yapar? size şöyle bir tecrübe mi anlatayım. yazın mi 5 cihazımın bataryası şişti arka kapak açık hale geldi. zaten batarya ömrü bitikti . %90 larda falan kapanıyordu. servise gönderdim sadece batarya değişimi için yok cihaz eğri yok darbe almış deyip bin dereden su getirip benden 475 tl kasa değişimi için para istediler. ben kasa falan değiştirmiyorum diyince telefonu o halde açınca toplayamayız dediler ve garantili cihazı garanti dışı bıraktılar. sonra ben kendim bataryayı aldım kendim çok kolay bir şekilde KASA DAĞILIP MAĞILMADAN değiştirdim. sırf 50-60 tl lik bataryayı değiştirmemek için bunları yapan bir firmanın bedava bile verseler ürünlerini kullanmam.