- Adım
- Cumhur
- Cihazım
- Mi 11T Pro
- Yaş
- 66
- Konum
- İstanbul/Büyükçekmece
- Katılım
- 10 Haziran 2017
- Konular
- 294
- Mesajlar
- 19.937
- Çözümler
- 8
- Tepkime puanı
- 60.332
- Puanları
- 438
konu onaylandı
Delta leş beter bir servis.
Mi5 ekran ve anakart sorunu nedeniyle gönderildi.
Yan Sanayi ekran ve berbat bir işçilik ile yapıltıemışlar.
Vidaları takmaya tenezzül etmemişler
Ekran havada ve home tuşu sallanıyor.
Uzun vidalı kısa vida yerine taktıklarından dolayı ekranda beyaz leke var.
Ekran ışıklarını yayan ayna denilen eleman kaymış
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
İmei etiketi yok.
Void etiketleri yok.
İkinci sefer gönderdim hiçbirşey yapmadılar.
Mi5 iniz şimdi Mi5 Prime, yani 64 lük mü oldu?Bende yeni garantiye gönderdim. 32 gb lıktı. Açılmıyordu, anakart değişimi yaptılar. Bir baktım prime anakartı takmışlar. Demekki 32 standartlık kart yoktu. Müşteri memnuniyeti için ücret talep etmediler herhal. Açıkçası ben memnun kaldım. 10/9,5 veriyorum. Puan kırmamın sebebi telefonun üzerine cihaz noyu ayırt etmek için bant yapıştırmışlar, barı bantı çıkartsalardır : )
Evet 64lük oldu.Mi5 iniz şimdi Mi5 Prime, yani 64 lük mü oldu?