Yardım Delta Servis Memnuniyeti

scorpio65

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ramazan
Cihazım
xiaomi mi5
Yaş
26
Konum
istanbul
Katılım
19 Ekim 2016
Konular
23
Mesajlar
109
Tepkime puanı
24
Puanları
18
En iyisi kendin ogreniceksin YouTube dan ekran değiştirmeyi sonra netten ekran sipariş edip takican

MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
795
Çözümler
1
Tepkime puanı
638
Puanları
108
Benim de XiaoMi-4 cihazı perte çıkardılar. Anlatmak çok uzun olur "Delta Servis Ekran Değişimi Sonrası XiaoMi-4" konusunda her şey mevcut zaten. Teknik servisin işçiliğinden ziyade böyle teknik servislerle bizleri muhatap edenlere de iki çift laf söylemek icap eder bence. Ben kendi iki çift lafımı fazlasıyla söyledim konuda, gerisini okuyunca ve görsellere bakınca anlayabilirsiniz arkadaşlar.
 

talhademirtas

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Talha
Cihazım
Xiaomi
Meslek
Acil Tıp Tek.
Konum
Sakarya
Katılım
3 Aralık 2016
Konular
13
Mesajlar
153
Tepkime puanı
30
Puanları
28
Delta leş beter bir servis.

Mi5 ekran ve anakart sorunu nedeniyle gönderildi.

Yan Sanayi ekran ve berbat bir işçilik ile yapıltıemışlar.

Vidaları takmaya tenezzül etmemişler

Ekran havada ve home tuşu sallanıyor.

Uzun vidalı kısa vida yerine taktıklarından dolayı ekranda beyaz leke var.

Ekran ışıklarını yayan ayna denilen eleman kaymış

Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir


Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir



İmei etiketi yok.
Void etiketleri yok.

İkinci sefer gönderdim hiçbirşey yapmadılar.

Bende mi5 ekrani başka bir serviste değiştirdim. Home tuşu benimde sallanıyor. Çözümünü buldunuz mu?
 

SMYRNA35

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
uĞUR
Cihazım
mi5
Yaş
34
Konum
İZMİR
Katılım
2 Mart 2016
Konular
1
Mesajlar
26
Tepkime puanı
11
Puanları
3
Bende yeni garantiye gönderdim. 32 gb lıktı. Açılmıyordu, anakart değişimi yaptılar. Bir baktım prime anakartı takmışlar. Demekki 32 standartlık kart yoktu. Müşteri memnuniyeti için ücret talep etmediler herhal. Açıkçası ben memnun kaldım. 10/9,5 veriyorum. Puan kırmamın sebebi telefonun üzerine cihaz noyu ayırt etmek için bant yapıştırmışlar, barı bantı çıkartsalardır : )
 

Skorpi

Don't Worry, Be Happy :-)
Yönetici
Co-Admin
Premium Üye
MIUI Expert
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
66
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
294
Mesajlar
19.937
Çözümler
8
Tepkime puanı
60.332
Puanları
438
Bende yeni garantiye gönderdim. 32 gb lıktı. Açılmıyordu, anakart değişimi yaptılar. Bir baktım prime anakartı takmışlar. Demekki 32 standartlık kart yoktu. Müşteri memnuniyeti için ücret talep etmediler herhal. Açıkçası ben memnun kaldım. 10/9,5 veriyorum. Puan kırmamın sebebi telefonun üzerine cihaz noyu ayırt etmek için bant yapıştırmışlar, barı bantı çıkartsalardır : )
Mi5 iniz şimdi Mi5 Prime, yani 64 lük mü oldu?
 

onurblackcloud

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Onur
Cihazım
MI5
Yaş
26
Konum
Ankara
Katılım
14 Şubat 2017
Konular
0
Mesajlar
10
Tepkime puanı
4
Puanları
3
22.09.2017 Tarihinde açılmama,batarya,ahize,ve ghost screen sorunları için gönderdim MI5 cihazımı,02.10.2017 tarihinde geldiğinde açık konuşayım kutudan ne çıkacak diye heyecanlı heyecanlı açtım,batarya değişmiş,ekran sharp ile değişmiş,ahizeyi değiştirmişler sorunsuz olarak göndermişler şans işi biraz clap~~
 

osos11

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Alperen
Cihazım
OnePlus 5
Konum
Ankara
Katılım
6 Temmuz 2015
Konular
14
Mesajlar
545
Tepkime puanı
213
Puanları
58
Olay tamamen onarımı yapan eleman ile ilgili bence. İşinin ehliyse sıkıntı yok ama iş baştan sağma yapılıyorsa kusra bakmasınlar memnuniyet beklemesinler.

MI 4S cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

ugurtp

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Mi 6
Yaş
54
Konum
İstanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
0
Mesajlar
8
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Telefonum arızalandığı için Delta servise gittim. Sorunumu anlatmak için bir teknik elemanla görüşmek istedim. Kesinlikle olmaz dediler. yedek telefon istedim, o da 10 gün sonra dediler. Sinirlenip çıktım. Kesin kuralları prensipleri var.
Sonra kargoyla içinde not ile gönderdim. Delta servise 3 mayısta 2018 gönderdiğim mi 6 telefonum önce serviste 15 gün bekletilip bir şey yok diye geri gönderildi. Sonra gönderdiğim notu bile okumadıklarını öğrendim. Tekrar görüşüp bana geldiğinin ertesi günü geri gönderdim. Sorun bulundu bu sefer parça beklemeye başladılar. Süre 20 günü geçti. Ben de iyi niyetli olarak önce misliyle değişim istedim. Servis bunun mümkün olmadığını ve Mys ile görüşmemi istedi. Onlarda tüketici hakem heyetine gitmemi söylediler. Şimdi;
- servise gelen biri neden müşteri temsilcilerini geçemez?
-servis niçin yazdığımız notu okumaz?
-neden 20 günde onarım bitmez?
-yedek telefon niçin verilmez?
- onarım süresi 20 gün geçildiğinde neden yasal hak olan misli değişim veya para iadesi kabul edilmez?
-biz sizin yanınızdayız denmesine rağmen neden tüketici hakem heyetine gidilmesi istenir?
- bu talep müşterinin 2 ay daha uğraşmasına zaman kaybına neden olmaz mı?
Şİmdi Delta ve Mys iyi niyetli çözüm odaklı denilebilir mi?
 
Üst Alt