- Adım
- Selim
- Cihazım
- Mi 5x
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 1 Şubat 2016
- Konular
- 17
- Mesajlar
- 1.344
- Tepkime puanı
- 571
- Puanları
- 128
Arkadaşlar bildiğimiz üzere her yerde şikayet konusunu gördüğümüz delta servis ile bende maceramı paylaşmak isterim. Öncelikle cihazım Mİ 4 LTE 3GB ram modeli . Sorunumdan bahsetmek gerekirse cihazı geçen yıl Mart ayında aldım. Tam hatırlamamakla birlikte 1-2 ay sonra ekranın alt tarafında ölü pixel tarzı iz oluşmaya başladı . Önemsemedim başta sonraları yavaş yavaş büyüdü ve son halini aldı . Bayramdan önce de telefonu gönderme kararı aldım . Tabi bu büyük bir cesaret . Herkesın lanet okuduğu bir firmadan bahsediyoruz . Çalışan telefonu bozan 1-2 ay serviste bekleten bir firma (orda burda yazılanlar bu şekilde). Öncelikle 20 Haziran günü cihazı hazırladım . Sadece ekranın değişeceğini düşündüğüm için hiç bir sıfırlama vs yapmadım. Google hesabı , mi hesabı vs hepsi açık şekilde cihazı gönderdim . Cihazını göndermek isteyenler aşağıda yazdıklarımı yaparsa işiniz daha hızlı çözülebilir.
- Sorununuzu düzgün açık bir dille kağıda yazın.
- Fatura fotokopisi yine şart , sakın orjinalini göndermeyin.
-Garanti belgesi vs kutuda olsun hep .
-Yurt içi kargoya bu numarayı verip 282 140 974 ücretsiz şekilde cihazı gönderiyorsunuz.
Kendi cihazımdan bilgi verecek olursak 20 Haziran da delta servis sistemine girişi yapıldı . Aynı zamanda sms ile bilgilendiriliyorsunuz. Araya bayram falan girdi . Hiç beklemediğim bir anda 5 Temmuz da yine sms ile cihazınız onarılmıştır 72 saat içinde elinizde olacaktır diye mesaj geldi. Ertesi gün cihaz geldi . Burada anlayamadığım kargo ücretini benden tahsis ettiler (4TL) . Neyse elimizemize yapışır verdik 4 lirayı yinede burdan bir puan kırıyorum . Hemen kutuyu açıp cihazı çıkarttım . Ekran dedikleri gibi değişmişti , köşelerde biraz yapıştırıcı izleri kalmış onları temizledim . Kasada , kapakta , şarj soketi ve tuşlarda hiç bir problem çizik -vuruk yoktu. Telefon açıldı ,cihazı verdiğim gibi ne bir sıfırlama işlemi yapılmış ne başka bişey tam istediğim gibi hiçbir şeye dokunmamışlar . Kamera , hoparlör , ahize ,kulaklık testi yaptım hemen her şey tıkırında çalışıyor. Ekrana gelicek olursak görüntü ve hassasiyet bakımından eski ekranla aynı bir fark göremedim . Sağlamlık konusunu bilemiyorum . İşçiliğide beğendim ama burdan da bir puan kırıcam , alt taraftaki tuş ışıkları eskisi kadar güzel çalışmıyor . Bu benim için sorun değil ama illaki sorun olarak görecek kişi fazladır. Kısacası böyle arkadaşlar . Tekrar birşey olsa yine deltaya gönderirim cihazı bunuda belirteyim . Biraz yardımcı olduysam ne mutlu . Yine sorularınızı cevaplarım , merak ettiklerinizi sorabilirsiniz . Deltaya puanım 10/8
Garantiye gitmeden önce , bariz beli oluyor zaten
- Sorununuzu düzgün açık bir dille kağıda yazın.
- Fatura fotokopisi yine şart , sakın orjinalini göndermeyin.
-Garanti belgesi vs kutuda olsun hep .
-Yurt içi kargoya bu numarayı verip 282 140 974 ücretsiz şekilde cihazı gönderiyorsunuz.
Kendi cihazımdan bilgi verecek olursak 20 Haziran da delta servis sistemine girişi yapıldı . Aynı zamanda sms ile bilgilendiriliyorsunuz. Araya bayram falan girdi . Hiç beklemediğim bir anda 5 Temmuz da yine sms ile cihazınız onarılmıştır 72 saat içinde elinizde olacaktır diye mesaj geldi. Ertesi gün cihaz geldi . Burada anlayamadığım kargo ücretini benden tahsis ettiler (4TL) . Neyse elimizemize yapışır verdik 4 lirayı yinede burdan bir puan kırıyorum . Hemen kutuyu açıp cihazı çıkarttım . Ekran dedikleri gibi değişmişti , köşelerde biraz yapıştırıcı izleri kalmış onları temizledim . Kasada , kapakta , şarj soketi ve tuşlarda hiç bir problem çizik -vuruk yoktu. Telefon açıldı ,cihazı verdiğim gibi ne bir sıfırlama işlemi yapılmış ne başka bişey tam istediğim gibi hiçbir şeye dokunmamışlar . Kamera , hoparlör , ahize ,kulaklık testi yaptım hemen her şey tıkırında çalışıyor. Ekrana gelicek olursak görüntü ve hassasiyet bakımından eski ekranla aynı bir fark göremedim . Sağlamlık konusunu bilemiyorum . İşçiliğide beğendim ama burdan da bir puan kırıcam , alt taraftaki tuş ışıkları eskisi kadar güzel çalışmıyor . Bu benim için sorun değil ama illaki sorun olarak görecek kişi fazladır. Kısacası böyle arkadaşlar . Tekrar birşey olsa yine deltaya gönderirim cihazı bunuda belirteyim . Biraz yardımcı olduysam ne mutlu . Yine sorularınızı cevaplarım , merak ettiklerinizi sorabilirsiniz . Deltaya puanım 10/8
Garantiye gitmeden önce , bariz beli oluyor zaten
Görselleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir