Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Şikayet var sayfasında şöyle bir cevaplarını buldum, ilk olarak fiziksel durumuna bakıyorlarmış ve şikayetçi arkadaşın formuna yamuk diye belirtmişler. Benim teslim alan arkadaş zaten yamuk olmadığını söyledi ve formda da yamuk olduğu yazmıyor.
Bakalım bana nasıl bir cevap verecekler? Muhtemelen yine cihazı teslim alan arkadaş uzman değil diyecekler. Cihazı teslim alan arkadaş ledlerin altında nerdeyse büyüteçle zor görülecek kılcal çizikleri görüyor, yamukluğu nasıl görmüyor bakalım.
Bunların alayı böyle ama nereden güç alıyolar sence bunlar ? Direk şirketlerden bazı şirketler size ürün gelirse 20 gün bekletin sonra kullanıcı hatası diyip geri iade edin uğrastırmayın bizi bunu şirketlerin kendileri diyor.
Tabi senin yaşadığın durum cihaza kendileri zarar vermişler faturayı sizin ödemenizi istiyolar biliyolar çünkü parasının kendi ceplerinden çıkacağını acımayın bunlara onlar size nasıl acımıyorsa
Cevaplar için teşekkürler arkadaşlar, itirazımı foruma yazdım, mail attım, şikayet vara yazdım, hiçbir yerden dönüş olmadı, bugün fırsat olursa eşim gidip yüzyüze görüşecek duruma göre cihazı geri alacak.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bugün (08/09/2020) aradılar ve cihazın ücretsiz onarılacağını söylediler. Destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. İyi forumlar.