Çözüldü Delta Servis Haksız Garanti Dışı Bırakma

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

serco05

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
SERKAN
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
42
Konum
İstanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
3
Mesajlar
57
Tepkime puanı
30
Puanları
18
Form numarası
517821
Edit: Bugün (08/09/2020) aradılar ve cihazın ücretsiz onarılacağını söylediler. Destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. İyi forumlar.


31/08/2020 tarihinde Redmi note 7 cihazım sosyal medyada dolaşırken ekran dondu ve kapandı bir daha açılmadı. Şarja falanda herhangi bir tepki vermedi.

01/09/2020 Tarihinde eşimin iş yerine yakın olması sebebiyle cihazı Sirkeci Delta servise elden teslim ettik.

Daha önce servislerde çok olumsuz durumlara şahit olduğumuz için eşime ısrarla cihazı fiziksel olarak incelet herhangi fiziksel bir sorunu olmadığını not aldır dedim.

Eşim cihazın herhangi bir fiziksel sorunu olmadığını not alır mısınız deyince, cihazı teslim alan arkadaş cihazı incelemiş ve aynen şu cevabı vermiş. "Hanımefendi biz cihazda olan fiziksel hataları not alıyoruz olmayanları almıyoruz, örneğin cihazınız yamuk olsaydı cihaz yamuk yazardım ama cihazınız yamuk olmadığı için yazmıyorum" demiş ve ürün fiziksel durumuna eşime de göstererek kamera ve kasada kullanıma bağlı çizikler var yazıp cihazı teslim almış.

Bugün 04/09/2020 Tarihinde ise cihazın yamuk olduğu, anakartın yamukluktan dolayı hasar gördüğü, cihazın onun için açılmadığı ve garanti kapsamı dışında tamir göreceği söylendi.

Teknik servisten arkadaşa yukarıda yazdıklarımı aynen aktardım, bana cihazı teslim alan arkadaşın teknik eleman olmadığını cihazın yamuk olduğunu anlayamayabileceğini söylüyor. Cihazın yamuk olduğunu anlamak için teknik bilgiye mi ihtiyaç var? Cihazın yamuk olduğunu bile anlayamayacak personele neden cihaz teslim aldırıyor sunuz?

Şimdi benim elimde ki teslim formuna cihazın yamuk olduğuna dair herhangi bir not düşülmemiş, bende cihazımın teslim ederken yamuk olmadığını biliyorum.


Cihazımın tamir edilmesini aksi takdirde hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde arayacağımı söylediğim de, bana kendilerini cihazın giriş resimleriyle savunup kazanacaklarını söylüyorlar, bu cihaz sizin elinizde giriş resimlerini zaten siz kaydediyorsunuz, istediğiniz resmi ekleyebilirsiniz, bunun bir ispat olarak kullanılmayacağı aşikar.

Benim elimde ise sizin tarafınızdan verilmiş, cihazın yamuk olmadığını ispatlayan belge var.

Cihazın teslim formunu ekliyorum.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20200904_184356.jpg
    IMG_20200904_184356.jpg
    1,7 MB · Görüntüleme: 62
Son düzenleme:

chnekn

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cihan
Cihazım
Xiaomi 14 Ultra
Konum
Fransa
Katılım
29 Temmuz 2019
Konular
101
Mesajlar
2.862
Çözümler
16
Tepkime puanı
2.952
Puanları
188
Allah Türkiye'de bir araba tamircilerinin eline, birde telefon tamircilerinin eline kimseyi düşürmesin. Tek yolunuz hakem heyeti gibi duruyor. Bence haklı çıkarsınız, sonuçta siz cihazı kayıtlara göre fiziksel hasar olmadan vermişsiniz. Fiziksel hasar varsa da servis bizzat kendisi yapmıştır belgeye göre.
 

Kontrol

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kontrol
Cihazım
Mi 9T 128GB
Konum
Batman
Katılım
23 Kasım 2018
Konular
34
Mesajlar
438
Çözümler
1
Tepkime puanı
231
Puanları
58
Tüketici Hakem Heyetinde hakkınızı arayın. Uzun sürse bile vazgeçmeyin. Elinizde belge var sonuçta, haksız çıkacağınızı düşünmüyorum.
 

Merdanov

﷽Aใhล๓dนใเใใลh﷽
Yönetici
Destek Ekibi
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Merdan
Cihazım
Poco F5
Meslek
Mekanik
Yaş
29
Konum
Dubai
Katılım
31 Ocak 2019
Konular
146
Mesajlar
6.958
Çözümler
26
Tepkime puanı
7.769
Puanları
338
Hayatımda hiç garantili telefon almadım Garanti olayı bana göre tam bir kazıklanma. Sırf garantili olsundiye pahalı alacağıma garantisiz alıyorum. Cihaza bir şey olursa yapabilirsem kendim olmaz ise işinin ehli birine götürüyorum sohbet muhabbet tamir fiyatta indirim pazarlık derken işimi hallediyorum. Garanti olayı sıkıntılı.
 

Kontrol

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kontrol
Cihazım
Mi 9T 128GB
Konum
Batman
Katılım
23 Kasım 2018
Konular
34
Mesajlar
438
Çözümler
1
Tepkime puanı
231
Puanları
58
Hayatımda hiç garantili telefon almadım Garanti olayı bana göre tam bir kazıklanma. Sırf garantili olsundiye pahalı alacağıma garantisiz alıyorum. Cihaza bir şey olursa yapabilirsem kendim olmaz ise işinin ehli birine götürüyorum sohbet muhabbet tamir fiyatta indirim pazarlık derken işimi hallediyorum. Garanti olayı sıkıntılı.
Hepsi için sıkıntı değil tabi ama çoğunluk sıkıntılı diyebiliriz. Ben Panasonic GD90 modeli ile telefon kullanmaya başladım ki yaşım 10-11'di. Şimdiye kadar sayısız model telefon kullandım desem yalan olmaz :) Abim ve 3 amcam telefoncu olduğu için sürekli değiştirme durumum vardı. 1 defa bile garantili cihaz almadım, pişman değilim. En ufak çizikte bile garanti dışı kalıyor cihazlar. Bu yüzden cihazı alırken garantiye sırtımızı dayamamak gerekiyor. Bu tür durumlarda dediğim gibi kesinlikle Tüketici Hakem Heyetinde hakkınızı aramanız gerekiyor. İnşallah sorun en kısa zamanda çözülür. Konu sahibine tekrardan geçmiş olsun diyorum.
 

serco05

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
SERKAN
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
42
Konum
İstanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
3
Mesajlar
57
Tepkime puanı
30
Puanları
18
Cevap ve desteğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Bir sorum olacak, ben şimdi bu cihazı ücretini ödeyip yaptırsam sonrasında Tüketici hakem heyetine gidebilir miyim? Yoksa cihaz tamir görmeden sonuç çıkana kadar beklemeli miyim?
 

kemalozturk

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kemal
Cihazım
Mi 12 Lite
Yaş
25
Konum
Giresun
Katılım
25 Aralık 2018
Konular
0
Mesajlar
232
Tepkime puanı
98
Puanları
43
Cevap ve desteğiniz için teşekkür ederim arkadaşlar. Bir sorum olacak, ben şimdi bu cihazı ücretini ödeyip yaptırsam sonrasında Tüketici hakem heyetine gidebilir miyim? Yoksa cihaz tamir görmeden sonuç çıkana kadar beklemeli miyim?

Direk tüketici hakem heyetine gidin ve kesinlikle yaptırmayın. Biz boşuna garantisiz alın demiyoruz neyse olan olmuş geçmiş olsun.
 

Metin

(:
Premium Üye
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Metin Çınar
Cihazım
Redmi Note 8
Yaş
36
Konum
Eskişehir
Katılım
27 Temmuz 2016
Konular
131
Mesajlar
5.767
Çözümler
6
Tepkime puanı
7.304
Puanları
338
Sonuç lehinize sonuçlanır büyük ihtimalle hocam.. Teknik servisin elindeki resimlerin bir önemi olduğunu sanmıyorum, sonuçta istediği gibi ayarlayabilirler ama sizin eliniz de servis tarafından size verilmiş bir belge söz konusu olduğu için hiç düşünmeden yasal olarak hakkınızı arayın bence, umarım en kısa zamanda çözülür..
 

serco05

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
SERKAN
Cihazım
Mi Note 3
Yaş
42
Konum
İstanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
3
Mesajlar
57
Tepkime puanı
30
Puanları
18
Direk tüketici hakem heyetine gidin ve kesinlikle yaptırmayın. Biz boşuna garantisiz alın demiyoruz neyse olan olmuş geçmiş olsun.
Yaptırıp sonra ücret iadesi için başvursam olmaz mı? Yaptırmazsam sonuç çıkana kadar cihazı kullanamayacağım.
 

haktanerk

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Haktaner
Cihazım
Mi Note 10 Lite
Yaş
22
Konum
İstanbul
Katılım
21 Ekim 2019
Konular
28
Mesajlar
1.373
Çözümler
1
Tepkime puanı
892
Puanları
128
Yaptırıp sonra ücret iadesi için başvursam olmaz mı? Yaptırmazsam sonuç çıkana kadar cihazı kullanamayacağım.
Tüketici hakem heyeti uyarılarını okursanız eğer hocam sanırım şey yazıyordu cihaz kullanılmamalı olabildiğince şikayet edilen şekilde kalmalı gibi bir şey
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt