- Adım
- SERKAN
- Cihazım
- Mi Note 3
- Yaş
- 42
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 23 Şubat 2019
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 57
- Tepkime puanı
- 30
- Puanları
- 18
- Form numarası
- 517821
Edit: Bugün (08/09/2020) aradılar ve cihazın ücretsiz onarılacağını söylediler. Destek olan tüm arkadaşlara teşekkür ederim. İyi forumlar.
31/08/2020 tarihinde Redmi note 7 cihazım sosyal medyada dolaşırken ekran dondu ve kapandı bir daha açılmadı. Şarja falanda herhangi bir tepki vermedi.
01/09/2020 Tarihinde eşimin iş yerine yakın olması sebebiyle cihazı Sirkeci Delta servise elden teslim ettik.
Daha önce servislerde çok olumsuz durumlara şahit olduğumuz için eşime ısrarla cihazı fiziksel olarak incelet herhangi fiziksel bir sorunu olmadığını not aldır dedim.
Eşim cihazın herhangi bir fiziksel sorunu olmadığını not alır mısınız deyince, cihazı teslim alan arkadaş cihazı incelemiş ve aynen şu cevabı vermiş. "Hanımefendi biz cihazda olan fiziksel hataları not alıyoruz olmayanları almıyoruz, örneğin cihazınız yamuk olsaydı cihaz yamuk yazardım ama cihazınız yamuk olmadığı için yazmıyorum" demiş ve ürün fiziksel durumuna eşime de göstererek kamera ve kasada kullanıma bağlı çizikler var yazıp cihazı teslim almış.
Bugün 04/09/2020 Tarihinde ise cihazın yamuk olduğu, anakartın yamukluktan dolayı hasar gördüğü, cihazın onun için açılmadığı ve garanti kapsamı dışında tamir göreceği söylendi.
Teknik servisten arkadaşa yukarıda yazdıklarımı aynen aktardım, bana cihazı teslim alan arkadaşın teknik eleman olmadığını cihazın yamuk olduğunu anlayamayabileceğini söylüyor. Cihazın yamuk olduğunu anlamak için teknik bilgiye mi ihtiyaç var? Cihazın yamuk olduğunu bile anlayamayacak personele neden cihaz teslim aldırıyor sunuz?
Şimdi benim elimde ki teslim formuna cihazın yamuk olduğuna dair herhangi bir not düşülmemiş, bende cihazımın teslim ederken yamuk olmadığını biliyorum.
Cihazımın tamir edilmesini aksi takdirde hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde arayacağımı söylediğim de, bana kendilerini cihazın giriş resimleriyle savunup kazanacaklarını söylüyorlar, bu cihaz sizin elinizde giriş resimlerini zaten siz kaydediyorsunuz, istediğiniz resmi ekleyebilirsiniz, bunun bir ispat olarak kullanılmayacağı aşikar.
Benim elimde ise sizin tarafınızdan verilmiş, cihazın yamuk olmadığını ispatlayan belge var.
Cihazın teslim formunu ekliyorum.
31/08/2020 tarihinde Redmi note 7 cihazım sosyal medyada dolaşırken ekran dondu ve kapandı bir daha açılmadı. Şarja falanda herhangi bir tepki vermedi.
01/09/2020 Tarihinde eşimin iş yerine yakın olması sebebiyle cihazı Sirkeci Delta servise elden teslim ettik.
Daha önce servislerde çok olumsuz durumlara şahit olduğumuz için eşime ısrarla cihazı fiziksel olarak incelet herhangi fiziksel bir sorunu olmadığını not aldır dedim.
Eşim cihazın herhangi bir fiziksel sorunu olmadığını not alır mısınız deyince, cihazı teslim alan arkadaş cihazı incelemiş ve aynen şu cevabı vermiş. "Hanımefendi biz cihazda olan fiziksel hataları not alıyoruz olmayanları almıyoruz, örneğin cihazınız yamuk olsaydı cihaz yamuk yazardım ama cihazınız yamuk olmadığı için yazmıyorum" demiş ve ürün fiziksel durumuna eşime de göstererek kamera ve kasada kullanıma bağlı çizikler var yazıp cihazı teslim almış.
Bugün 04/09/2020 Tarihinde ise cihazın yamuk olduğu, anakartın yamukluktan dolayı hasar gördüğü, cihazın onun için açılmadığı ve garanti kapsamı dışında tamir göreceği söylendi.
Teknik servisten arkadaşa yukarıda yazdıklarımı aynen aktardım, bana cihazı teslim alan arkadaşın teknik eleman olmadığını cihazın yamuk olduğunu anlayamayabileceğini söylüyor. Cihazın yamuk olduğunu anlamak için teknik bilgiye mi ihtiyaç var? Cihazın yamuk olduğunu bile anlayamayacak personele neden cihaz teslim aldırıyor sunuz?
Şimdi benim elimde ki teslim formuna cihazın yamuk olduğuna dair herhangi bir not düşülmemiş, bende cihazımın teslim ederken yamuk olmadığını biliyorum.
Cihazımın tamir edilmesini aksi takdirde hakkımı Tüketici Hakem Heyetinde arayacağımı söylediğim de, bana kendilerini cihazın giriş resimleriyle savunup kazanacaklarını söylüyorlar, bu cihaz sizin elinizde giriş resimlerini zaten siz kaydediyorsunuz, istediğiniz resmi ekleyebilirsiniz, bunun bir ispat olarak kullanılmayacağı aşikar.
Benim elimde ise sizin tarafınızdan verilmiş, cihazın yamuk olmadığını ispatlayan belge var.
Cihazın teslim formunu ekliyorum.
Ekli dosyalar
Son düzenleme: