- Adım
- Delta Servis
- Cihazım
- Xiaomi
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 27 Aralık 2017
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 214
- Çözümler
- 1
- Tepkime puanı
- 64
- Puanları
- 43
Merhaba,Benimde Benzer Sorunum var ilgilenebilir misiniz delta servis ile ilgili bir çözüm oluşturabilirseniz.
Xiaomi Mi Max telefonumu 10 ay önce internetten aldım 8 ay önce kenarından ufak bir darbe aldı sadece kasada deforme oldu haricinde herhangi bir sorun yaşamadım 10 ay boyunca, 14 Aralık 2017 tarihinde telefonumda navigasyon uygulaması açıkken şarj bitti telefon kapandı ve bir daha açılmadı şarja takmama rağmen şarj almadı. 20.12.2017 tarihinde gidip Delta servise garantili cihazımı elden teslim ettim, aradan 1 hafta geçtikten sonra garanti dışı olduğu benden tamir ücreti için 750 TL ücret talep ettiler ana kart ve kasa için.
Garantisi olan cihaza 750 TL Ücret Talep Ediyorlar.
Servisimizde bulunan cihazınıza ait form yada imei numaranızı özel mesaj yoluyla paylaşırsanız, konu hakkında gerekli incelemeleri sağlayabiliriz.
Saygılarımızla,
Delta Teknik Servis.