Yardım Delta Servis Ekran Değişimi Sonrası XiaoMi-4

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
814
Çözümler
1
Tepkime puanı
645
Puanları
108
Sanırım pek bir şey anlatmaya gerek yok. Her şey görsellerde mevcut zaten. Her ne ürün olursa olsun arkadaşlar. Hakikaten teknik servis olayı ciddiye alınmalıymış. Ürünle birlikte, teknik desteğini kim sağlıyor araştırılmalı, servis hakkındaki yorumlar gerçekten dikkate alınmalı ve ona göre de hem satıcılara hem de anlaştıkları teknik servislere bakılmalıymış. Ben gönderdim, sonuç ortada. Şimdi ne yapmak lazım, buyurun siz söyleyin...?
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
814
Çözümler
1
Tepkime puanı
645
Puanları
108
Ve de artık şunu öğrenmiş bulundum; ucuz falan diye, ithalatçı garantili diye alıyoruz ürünleri ama nihayetinde teknolojik şeyler bunlar, kul yapısı yani. Demek ki en temizi DİSTRİBÜTÖR GARANTİLİ ürünlermiş. En azından takılan parça %100 ORİJİNAL ve teknik ekip de UZMAN. Öyle olmak zorunda zaten. Ve de satış öncesi kadar satış sonrası hizmet de çok önemli. Hatta ben kendi başıma gelen durumdan sonra kanaat getirebilirim ki, SATIŞ SONRASI hizmet daha daha önemli. Çünkü aynı ürünü herkes satar, parasına bakar herkes tabiri caizse. Aslolan, ürün satıcıya ulaştıktan sonra, olası sıkıntılarda düzgün hizmet verebilmek, bu çabada olmak.
 
Oyla:

badmana

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
badmana
Cihazım
Mi5
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2017
Konular
4
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Ve de artık şunu öğrenmiş bulundum; ucuz falan diye, ithalatçı garantili diye alıyoruz ürünleri ama nihayetinde teknolojik şeyler bunlar, kul yapısı yani. Demek ki en temizi DİSTRİBÜTÖR GARANTİLİ ürünlermiş. En azından takılan parça %100 ORİJİNAL ve teknik ekip de UZMAN. Öyle olmak zorunda zaten. Ve de satış öncesi kadar satış sonrası hizmet de çok önemli. Hatta ben kendi başıma gelen durumdan sonra kanaat getirebilirim ki, SATIŞ SONRASI hizmet daha daha önemli. Çünkü aynı ürünü herkes satar, parasına bakar herkes tabiri caizse. Aslolan, ürün satıcıya ulaştıktan sonra, olası sıkıntılarda düzgün hizmet verebilmek, bu çabada olmak.

Türkiye'de hizmet veren diğer markalar satış sonrası hizmet veriyor mu ki?

Ben Nokia'nın en güçlü zamanlarında Turkcell aracılığıyla KVK, başarı, Genpa üçgeninde dolaştırılan ve parasıyla bile onarılmayan, çalışmaz ve berbat durumunda geri teslim edilen, o zamanın parası ile tam 2.200 TL verdiğim bir telefonu ibret olsun diye öyle çalışmaz halde gözümün önünde tutuyorum.

Apple hariç ki o da Türkiye koşullarında bozuldu artık markalar satış sonrası hizmetleri bir külfet olarak görürler ve kesinlikle çözüm üretmek için çaba göstermezler. Hele de satış sonrası hizmetler maliyetleri yükseltiyor ise ki delta gibi bir firmanın orijinal parça temin etmeye kalkması, yüksek işçilik standartları için yüksek maaşlı insan çalıştırması hayalden başka bir şey değil. Kanuni prosedürler olmasa sizi temin ederim, kapıdan içeri almazlar. Bu kadar ucuza nasıl aldın bu ürünü sanıyorsun anca gidersin diye bir de kovalarlar.

Bunlar hep maliyeti arttıran talepler. Aşırı para kazansalar bile karlılık adındaki tatlı tuzak kelimeyi duyan patronlar satış sonrası için asla yeterince para ayırmazlar, ayırmayacaklar da.

Örnek Apple bile dünyada özellikle A.B.D. sınırları içinde satış sonrası hizmetlere ciddi önem verirken ve pek çok özel olayda da çok başarılı iken, dünyanın en karlı şirketlerinden biri olmasına rağmen 6 ve 6 plus da ortaya çıkan bükülme sorunu üstlenmeyip müşterilerle dalga geçer gibi üstüne para istemiştir, kullanıcı hatası olduğunu iddia ederek. Geçtiğimiz günlerde sızan bir satış sonrası hizmet dokümanında bu durumu fotoğrafla çalışanlarına anlatıp garanti dışı notu düşmüşler. Gerisini siz düşünün.

Özetle tüketici hakem heyetine gidin, gidin ama bunları da bilip kendinizi fazla yıpratmayın. Elektronik piyasasında bu iş her aşamada böyle. Karlılık ile müşteri memnuniyeti aynı cümlede satış sonrası hizmetlerde geçmez.
 

Ekli dosyalar

  • Leaked-document-shows-how-Apple-decides-to-replace-or-repair-your-iPhone.png
    Leaked-document-shows-how-Apple-decides-to-replace-or-repair-your-iPhone.png
    405,7 KB · Görüntüleme: 36
Oyla:

Lopus

ι̇уιℓєя нєя zαмαη тαкℓιт є∂ιℓιя.
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Mİ4 TD-LTE
Meslek
Hwdrm. Sist.
Konum
Çorum
Katılım
4 Haziran 2016
Konular
269
Mesajlar
3.868
Çözümler
1
Tepkime puanı
2.422
Puanları
288
Sağolun hocam. Kendi sitesinde "%100 orijinal ve sıfırdır" diye bir ibare bulundurmamalı o zaman. Ayrıca %100 orijinali de geçtim, bu ürünler son kontrolden geçmeden gönderiliyor belli ki. Ekranın altından, sağından, solundan ışık sızması nedir yaa? Nasıl oluyor da sıfır bir ekranı takarken ahizesine zarar vererek takıyorlar? Bilmiyorsan yapmayacaksın teknik servisçilik yani.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Sayın Forum Yöneticileri ve Destek Ekibi! Yok mu bir öneriniz, tavsiyeniz veyahut "Delta Servis" ile ilgili bir yorumunuz? Forum marketinde satılan ürünlerin de hepsi Delta Servis garantili(!). Her gönderen böyle mi alacak telefonu?
Xiaomi cihazların Orjinal ekranı bulmak çok zor hocam (arızalı telefon dışında) ordaki orjinal yedek parça ibaresi pek inandırıcı gelmedi açıkcası alt kısmda ışık sızan yer tam olarak oturmamış sanırm geri gönderin cihazı halletip göndersinler.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
814
Çözümler
1
Tepkime puanı
645
Puanları
108
Türkiye'de hizmet veren diğer markalar satış sonrası hizmet veriyor mu ki?

Ben Nokia'nın en güçlü zamanlarında Turkcell aracılığıyla KVK, başarı, Genpa üçgeninde dolaştırılan ve parasıyla bile onarılmayan, çalışmaz ve berbat durumunda geri teslim edilen, o zamanın parası ile tam 2.200 TL verdiğim bir telefonu ibret olsun diye öyle çalışmaz halde gözümün önünde tutuyorum.

Apple hariç ki o da Türkiye koşullarında bozuldu artık markalar satış sonrası hizmetleri bir külfet olarak görürler ve kesinlikle çözüm üretmek için çaba göstermezler. Hele de satış sonrası hizmetler maliyetleri yükseltiyor ise ki delta gibi bir firmanın orijinal parça temin etmeye kalkması, yüksek işçilik standartları için yüksek maaşlı insan çalıştırması hayalden başka bir şey değil. Kanuni prosedürler olmasa sizi temin ederim, kapıdan içeri almazlar. Bu kadar ucuza nasıl aldın bu ürünü sanıyorsun anca gidersin diye bir de kovalarlar.

Bunlar hep maliyeti arttıran talepler. Aşırı para kazansalar bile karlılık adındaki tatlı tuzak kelimeyi duyan patronlar satış sonrası için asla yeterince para ayırmazlar, ayırmayacaklar da.

Örnek Apple bile dünyada özellikle A.B.D. sınırları içinde satış sonrası hizmetlere ciddi önem verirken ve pek çok özel olayda da çok başarılı iken, dünyanın en karlı şirketlerinden biri olmasına rağmen 6 ve 6 plus da ortaya çıkan bükülme sorunu üstlenmeyip müşterilerle dalga geçer gibi üstüne para istemiştir, kullanıcı hatası olduğunu iddia ederek. Geçtiğimiz günlerde sızan bir satış sonrası hizmet dokümanında bu durumu fotoğrafla çalışanlarına anlatıp garanti dışı notu düşmüşler. Gerisini siz düşünün.

Özetle tüketici hakem heyetine gidin, gidin ama bunları da bilip kendinizi fazla yıpratmayın. Elektronik piyasasında bu iş her aşamada böyle. Karlılık ile müşteri memnuniyeti aynı cümlede satış sonrası hizmetlerde geçmez.
Açıklamalarınız için teşekkürler. Ama bir ürünü aldım diye verdiğim para uçtu gitti diye de düşünmemek lazım, ben düşünmem en azından.

Madem ortada DESTEK hizmeti adı altında teknik servisçilik yapıyorsun, önce bu işin tekniğini öğreneceksin! Daha sıfır bir ekranı, uzman ekip(!) dediğiniz kişiler bu şekilde takıyorsa, UZMAN kelimesini araştırıp, muhtevasını öğrenip, bu şekilde hizmet vermek gerekir. Son bir gün son kontrol diye beklettiler. Yani sizce de bunu kontrol eden uzman(!) personelin uzmanlığı biraz şüphe verici değil mi?

Millet bu insanlara güvenerek cihaz siparişi verecek, keza veriyorlar da. 'Elektronik işi şans işi zaten arkadaş' demek geride kalmalı bence.

Cihazı satarken 5 lira eksiğim var dese tüketici, garibim kabahatli olur. Hatta ne 5 lirası, 5 kuruş demeli belki. Herkes işini düzgün yapmalı bence. Kimse ekstra bir şey istemiyor zaten kimseden.

Ayrıca illa tıpatıp aynısı olacak derdim de yok benim. Keza servisin açıklaması illa benim yedek parçalarımın tümü %100 orijinal ve sıfırdır yönünde. Üstteki görselde sabit bu.

Sadece düzgünce ve biraz da -kendim, eşim kullanacak bunu.- edasıyla takılabilirdi en azından yedek parça. Sağdan soldan ışık saçmalar, ahizede değişime bağlı ezilme, ön kameranın içinde kalan tozlar.... Sanki sanayide kereste dükkanında takılmış ekran. Hayretler içerisindeyim doğrusu.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
814
Çözümler
1
Tepkime puanı
645
Puanları
108
Xiaomi cihazların Orjinal ekranı bulmak çok zor hocam (arızalı telefon dışında) ordaki orjinal yedek parça ibaresi pek inandırıcı gelmedi açıkcası alt kısmda ışık sızan yer tam olarak oturmamış sanırm geri gönderin cihazı halletip göndersinler.
Kamerayla çekebildiğim yansımalar onlar. Sol ve sağ yanda da ışık sızmaları mevcut. (Onlar bendeki kamerada görünmüyor maalesef. Ancak karanlıkta çıplak gözle görülür galiba.) Ve de ekran 'okuma modunda' gibi sanki sürekli. Arkadaşınki beyaz, benimki sarımtırak. Okuma modunu açınca iyice sararıyor. Allah'tan dokunmatik çalışıyor.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
814
Çözümler
1
Tepkime puanı
645
Puanları
108
Xiaomi cihazların Orjinal ekranı bulmak çok zor hocam (arızalı telefon dışında) ordaki orjinal yedek parça ibaresi pek inandırıcı gelmedi açıkcası alt kısmda ışık sızan yer tam olarak oturmamış sanırm geri gönderin cihazı halletip göndersinler.
Hafta içi dönüş sağlarlar sanırım Delta'dan. Değişim talep edeceğim. Yoksa da kendileri bilir. Tüketici Hakem Heyeti süreci uzun ama en azından kimsenin yaptığı yanına kâr kalmaz diye umut ediyorum. Başvurumu yapıp sonucunu bekleyeceğim.
 
Oyla:

Lopus

ι̇уιℓєя нєя zαмαη тαкℓιт є∂ιℓιя.
Emekli Yönetici
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
Mİ4 TD-LTE
Meslek
Hwdrm. Sist.
Konum
Çorum
Katılım
4 Haziran 2016
Konular
269
Mesajlar
3.868
Çözümler
1
Tepkime puanı
2.422
Puanları
288
Hafta içi dönüş sağlarlar sanırım Delta'dan. Değişim talep edeceğim. Yoksa da kendileri bilir. Tüketici Hakem Heyeti süreci uzun ama en azından kimsenin yaptığı yanına kâr kalmaz diye umut ediyorum. Başvurumu yapıp sonucunu bekleyeceğim.
aynen hocam hakkınızı sonuna kadar aramak herkesin hakkı duruma göre hekem heyetine başvuru yapıp hakkınızı arayın.
 
Oyla:

badmana

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
badmana
Cihazım
Mi5
Konum
İstanbul
Katılım
26 Temmuz 2017
Konular
4
Mesajlar
95
Tepkime puanı
33
Puanları
18
Açıklamalarınız için teşekkürler. Ama bir ürünü aldım diye verdiğim para uçtu gitti diye de düşünmemek lazım, ben düşünmem en azından.

Madem ortada DESTEK hizmeti adı altında teknik servisçilik yapıyorsun, önce bu işin tekniğini öğreneceksin! Daha sıfır bir ekranı, uzman ekip(!) dediğiniz kişiler bu şekilde takıyorsa, UZMAN kelimesini araştırıp, muhtevasını öğrenip, bu şekilde hizmet vermek gerekir. Son bir gün son kontrol diye beklettiler. Yani sizce de bunu kontrol eden uzman(!) personelin uzmanlığı biraz şüphe verici değil mi?

Millet bu insanlara güvenerek cihaz siparişi verecek, keza veriyorlar da. 'Elektronik işi şans işi zaten arkadaş' demek geride kalmalı bence.

Cihazı satarken 5 lira eksiğim var dese tüketici, garibim kabahatli olur. Hatta ne 5 lirası, 5 kuruş demeli belki. Herkes işini düzgün yapmalı bence. Kimse ekstra bir şey istemiyor zaten kimseden.

Ayrıca illa tıpatıp aynısı olacak derdim de yok benim. Keza servisin açıklaması illa benim yedek parçalarımın tümü %100 orijinal ve sıfırdır yönünde. Üstteki görselde sabit bu.

Sadece düzgünce ve biraz da -kendim, eşim kullanacak bunu.- edasıyla takılabilirdi en azından yedek parça. Sağdan soldan ışık saçmalar, ahizede değişime bağlı ezilme, ön kameranın içinde kalan tozlar.... Sanki sanayide kereste dükkanında takılmış ekran. Hayretler içerisindeyim doğrusu.

Her sözünüz haklı da sonuç alamazsınız.

Yıllarca bu alanda profesyonel olarak yöneticilik yaptım ve markalarla satış sonrası hizmetler için savaştım. Türkiye de kanun ağır biçimde zorlamaz ise hiç bir koşul altında istediğiniz kalitede satış sonrası hizmet alamazsınız. Kanun zorlasa da delta gibi firmalar hâlâ vermezler. Her şeyden önce servis hizmetini verecek iyi düzeyde yetiştirilmiş yeterli teknik personel yok!

Bir dost muhabbetinde "Ne para kazanıyoruz ki abicim satış sonrasında böyle hizmet bekliyorsunuz" derler, öyle şaşırır kalırsınız.

Satış sonrası hizmet ancak olağanüstü karlı ürünlerde, ancak ve ancak satışı düşürür korkusu var ise bir parça düzeltilir.

Delta'nın satış sonrası hizmetleri hakkında bu forumda veya internette tek bir pozitif şey okudunuz mu? Ve ben dahil herkes bu durumu bilmemize rağmen neden xiaomi marka telefon alıyoruz sizce? Gördüğünüz gibi satışları düşmüyor aksine artıyor!

Samsung alıp 3500-4000 TL ödeyip sorun çıktığında serviste sürünmek istemeyen insanlar xiaomi ye 1000-1500 TL verip sorun çıkarsa 2 tane daha telefon alırım diyorlar hiç duydunuz mu?

Veya LG alıp ekranda izler oluşunca normal o cevabını alanları, anakart arızası ile ortada kalıp aylarca bekleyenleri hiç duymadınız mı?

Biraz araştırırsanız başınıza gelenin farklı markalarda pek çok örneğini bulacaksınız.

Satış sonrası hizmet başka bir kültürdür. İşin içinde eğitim var, ahlak var, ticari etik var, denetim var, kanun var, devlet var, o kadar çok şey var ki, bunlar ne yazık ki bizde oldukça zayıf. O yüzden şaşırmayın. Dua edin tüketici hakem heyeti işleri kısa sürsün.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
814
Çözümler
1
Tepkime puanı
645
Puanları
108
Her sözünüz haklı da sonuç alamazsınız.

Yıllarca bu alanda profesyonel olarak yöneticilik yaptım ve markalarla satış sonrası hizmetler için savaştım. Türkiye de kanun ağır biçimde zorlamaz ise hiç bir koşul altında istediğiniz kalitede satış sonrası hizmet alamazsınız. Kanun zorlasa da delta gibi firmalar hâlâ vermezler. Her şeyden önce servis hizmetini verecek iyi düzeyde yetiştirilmiş yeterli teknik personel yok!

Bir dost muhabbetinde "Ne para kazanıyoruz ki abicim satış sonrasında böyle hizmet bekliyorsunuz" derler, öyle şaşırır kalırsınız.

Satış sonrası hizmet ancak olağanüstü karlı ürünlerde, ancak ve ancak satışı düşürür korkusu var ise bir parça düzeltilir.

Delta'nın satış sonrası hizmetleri hakkında bu forumda veya internette tek bir pozitif şey okudunuz mu? Ve ben dahil herkes bu durumu bilmemize rağmen neden xiaomi marka telefon alıyoruz sizce? Gördüğünüz gibi satışları düşmüyor aksine artıyor!

Samsung alıp 3500-4000 TL ödeyip sorun çıktığında serviste sürünmek istemeyen insanlar xiaomi ye 1000-1500 TL verip sorun çıkarsa 2 tane daha telefon alırım diyorlar hiç duydunuz mu?

Veya LG alıp ekranda izler oluşunca normal o cevabını alanları, anakart arızası ile ortada kalıp aylarca bekleyenleri hiç duymadınız mı?

Biraz araştırırsanız başınıza gelenin farklı markalarda pek çok örneğini bulacaksınız.

Satış sonrası hizmet başka bir kültürdür. İşin içinde eğitim var, ahlak var, ticari etik var, denetim var, kanun var, devlet var, o kadar çok şey var ki, bunlar ne yazık ki bizde oldukça zayıf. O yüzden şaşırmayın. Dua edin tüketici hakem heyeti işleri kısa sürsün.
Herkesi bilmem ama ben daha almam. Yalnız Xiaomi için demiyorum tabi bunu. İthalatçı garantili olan ne ürün varsa artık. Dost muhabbetinde şunu da söylemek lazım: "Taktığın yedek parça kaç para ki hocam, ne para bekliyorsun?" Hocam ayrıca Samsung denilince hemen akla 3500-4000 lira fiyat geliyorsa, bunu akla getirenler ayağına göre yorgan bakınmayanlar sanırım.

Ayrıca benim delta dışında bütün firmalar fevkalade diye bir iddiam da yok, yanlış anlaşılmasın. Madem düzgün takamıyorlar ekranı, keşke bana yollasalardı parçayı, ben taktırırdım kaliteli bir şekilde.
 
Oyla:

NUCAR44

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
NUMAN UÇAR
Cihazım
Redmi Note 7
Meslek
Hemşir(e)
Konum
MALATYA
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
18
Mesajlar
814
Çözümler
1
Tepkime puanı
645
Puanları
108
Her sözünüz haklı da sonuç alamazsınız.

Yıllarca bu alanda profesyonel olarak yöneticilik yaptım ve markalarla satış sonrası hizmetler için savaştım. Türkiye de kanun ağır biçimde zorlamaz ise hiç bir koşul altında istediğiniz kalitede satış sonrası hizmet alamazsınız. Kanun zorlasa da delta gibi firmalar hâlâ vermezler. Her şeyden önce servis hizmetini verecek iyi düzeyde yetiştirilmiş yeterli teknik personel yok!

Bir dost muhabbetinde "Ne para kazanıyoruz ki abicim satış sonrasında böyle hizmet bekliyorsunuz" derler, öyle şaşırır kalırsınız.

Satış sonrası hizmet ancak olağanüstü karlı ürünlerde, ancak ve ancak satışı düşürür korkusu var ise bir parça düzeltilir.

Delta'nın satış sonrası hizmetleri hakkında bu forumda veya internette tek bir pozitif şey okudunuz mu? Ve ben dahil herkes bu durumu bilmemize rağmen neden xiaomi marka telefon alıyoruz sizce? Gördüğünüz gibi satışları düşmüyor aksine artıyor!

Samsung alıp 3500-4000 TL ödeyip sorun çıktığında serviste sürünmek istemeyen insanlar xiaomi ye 1000-1500 TL verip sorun çıkarsa 2 tane daha telefon alırım diyorlar hiç duydunuz mu?

Veya LG alıp ekranda izler oluşunca normal o cevabını alanları, anakart arızası ile ortada kalıp aylarca bekleyenleri hiç duymadınız mı?

Biraz araştırırsanız başınıza gelenin farklı markalarda pek çok örneğini bulacaksınız.

Satış sonrası hizmet başka bir kültürdür. İşin içinde eğitim var, ahlak var, ticari etik var, denetim var, kanun var, devlet var, o kadar çok şey var ki, bunlar ne yazık ki bizde oldukça zayıf. O yüzden şaşırmayın. Dua edin tüketici hakem heyeti işleri kısa sürsün.
Yine de açıklamalarınız için teşekkürler. Bakalım servisin açıklamaları ne yönde olacak?
 
Oyla:
Üst Alt