- Adım
- halil
- Cihazım
- Redmi note7
- Yaş
- 62
- Konum
- kocaeli
- Katılım
- 30 Ağustos 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 115
- Tepkime puanı
- 28
- Puanları
- 28
Basında klonlanmış telefonlar ilgili haberler üzerine Telefonumu e devlet üzerinden 1 ay sonra kontrol ettiğimde imei kayıtlarının birinin klonlandığını diğerininde aynı telefon olmasına rağmen farklı bir model ve marka üzerinde kayıtlı olduğunu tespit ettim e devlet kayıtlı ve bana gönderilmsi gereken telefon M1806E7TG- redmi note 6 pro olması gerekirken bana gönderilen telefonda ise M1806E7TI kodlu telefondur buda telefonun farklı model ve farklı bir telefon olduğunun dışında 2 imei numarasınında bana gönderilen telefona kayıtlı olmadığını göstermektedir.Bunun için hepsiburada,delta ve ithalatçı firma ile telefon irtibatına geçerek durumu bilgilerine sundum ithalatçı firma telefonu gönderin halledeceğiz dediği içinde durumu izah eden görselleride kutu içine koyarak firmaya gönderdim telefon 10 temmuz 2019 da tarafıma kargo alıcı ödemeli olup aynı model ve markanın gönderildiğini üstelik sadece imeği değişikliği yapıldığını ve bu imeği nolarınında kontrol ettiğimde bu sefer kolanlanmış imei numarası yerine farklı bir imei numarası kayıt yatıklarını ama maalesef yaptıkları kayıt ME17S-REDMİ NOTE 5 PRO-E7S model ve markanın üzerine olduğunu e devlet üzerinde görmüş oldum.İthalatçı firmayı aradığımda benim BTK ya başvurmam gerektiğini belirttiler bana gönderilmesi gereken telefonunda ellerinde olmadığını temin ederlerse haber vereceklerini ama fiyat farkı varsa benden talep edeceklerini belirttiler ayrıca ithalatçı firma Hepsiburada ile irtibata geçmemi oradan iade etmemi belirterek onlar tarafından geldiği taktirde telefonun parasını iade edeceklerini yapabilecekleri başka bir şeyin olmadığını söylediler. bunun üzerine hepsi burada ile irtibata geçtim gerekli açıklamayı yazarak resimlerle birlikte mesaj olarak belirttim şu an ordan haber beklemekteyim burada bunu paylaşma nedenim ne olursa olsun arada e devlete girip imei kontrolü yapmanızdır, benim gibi süprizlerle karşılaşmamanız dileğiyleDelta servis olarak öncelikli amacımız; her zaman farklı, teknolojiyi takip eden, modern ve yenilikçi bir satış sonrası hizmet sağlamak ve müşteri memnuniyetini en üst seviyeye çıkarmaktır.
Bu konuda kullanıcılarımızın memnuniyeti ve geri dönüşü bizler için önemlidir. Çünkü daha kaliteli ve hızlı çözümler sunabilmek için bu dönüşler bize yol göstermektedir.
Türkiye’nin geneline yayılmış müşteri portföyümüz ile her ilimizde bölge servisi ve onarım merkezi açmayı hedeflemekteyiz.
Bu anlamda hedeflerimize ulaşmak için çalışmalarımız tüm hızıyla devam etmektedir. Şu anda 7 ayrı ilde bölge servis onarım merkezi kurulmuş ve aktif olarak hizmete açılmıştır. Bölge servislerimize aynı ilde olan müşterilerimiz arızalı olan ürünlerini dilerse elden bırakıp onarım işlemlerini kendileri takip edebilir ya da kargo ile gönderilebilir. Yakın illerde bulunan müşterilerimiz içinse yurtiçi kargo firması ile anlaşmaya varılmış olup ücretsiz kargo hizmetini sağlamaktayız. 2019 yılı sonuna kadar Türkiye genelinde 18 ayrı ilinde ve 2020 yılında ise 34 ayrı ilde bölge servislerini hizmete almayı planlamaktayız. Konu hakkında bizi takip edebilir ve detaylı bilgiyiLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektediryadaLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirsitemizden alabilirsiniz.Bölge servislerimizin adresi ve anlaşmalı kargo takip numaralarımız ilgili sayfamızaLinkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedirulaşabilirsiniz.