Sohbet Cümleten Selamlar ( Henüz Xiaomi almadım ) aydınlatıcı bilgilerinizi alırım :)

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.720
Çözümler
68
Tepkime puanı
24.264
Puanları
438
Aydınlattığınız için teşekkür ederim :) Ne bileyim forumda açılan Delta Servis konularını da gördükçe :) Artık benim cihaza da bakmazlar :P
Muhtemelen bakmayacaklardır tabii :D :P

Konu sayısından öte çözülen konuların oranı daha önemli bence.
 

heathrow

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Candaş
Cihazım
S8
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
2 Haziran 2018
Konular
25
Mesajlar
245
Tepkime puanı
102
Puanları
58

heathrow

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Candaş
Cihazım
S8
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
2 Haziran 2018
Konular
25
Mesajlar
245
Tepkime puanı
102
Puanları
58
Elbette ki önemli, hem de çok fakat bu servisin değil markanın genel başarısını değerlendirmek için güzel bir kriter.
"koskoca" samsung bir arkadaşımın note 8 telefonundaki hayalet ekran sorununu kullanıcı hatası olarak değerlendirmişti. belki daha önce yazmışımdır. cihazı tüketici hakem heyetine incelenmesi için teslim etmişti.
 

snatcher

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
SNATCHER
Cihazım
Mİ A2 64GB BLK
Meslek
ECZ . TEK.
Konum
avcilar / ISTANBUL
Katılım
6 Ağustos 2018
Konular
1
Mesajlar
60
Tepkime puanı
15
Puanları
8
Arkadaşlar 2014 yılında teleservice teknik servisini bilirsiniz belki bir tokat yedim halen acısını unutamadım sony z ultra cihazım vardı ve 1,5mt ye kadar su geçirmez şeklinde lanse edilip piyasaya sürülen cihazım su geçirdi herneyse servise gönderdim ve beklemeye başladım biraz araştırdım ne goreyim meğerse teleservice sony kullanıcılarının alayını tokatlıyormuş :) sony türkiyeyi aradım resmen alay edercesine senli benli konuşan müşteri temsilcisi neden suya soktunuz biz su geçirmiyor demedik suya dayanıklı deyip birde kahkaha atmazmı ... suratına kapattım ve olacakları az çok tahmin ettim ve olan oldu 2250 tl 2014 yılında resmen bana girdi ve beni asıl kızdıran noktaya gelelim sony türkiyenin lakayt yaklaşımı hiçbir şekilde maillere dönmemesi v.s v.s sonra buz gibi soğuk suyumu içip oturdum anlayacağınız uzun lafın kısası hiç bir servis kusursuz değildir dünyaca ünlü markalar resmi olarak ülkemizdede hizmet verseler dahi bu durum değişmedi ne yazıkki internetten araştırabilirsiniz sony z serisi mağdurlarını bunlardan dolayı delta kvk v.s v.s gerçek garanti istiyorsanız apple alırsınız ha adamlar zaten ikinci cihaz bedelini zaten cihaz satış anında sizden alıyorlar bundan dolayı hizmetleri iyi.
 

heathrow

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Candaş
Cihazım
S8
Yaş
43
Konum
istanbul
Katılım
2 Haziran 2018
Konular
25
Mesajlar
245
Tepkime puanı
102
Puanları
58
Arkadaşlar 2014 yılında teleservice teknik servisini bilirsiniz belki bir tokat yedim halen acısını unutamadım sony z ultra cihazım vardı ve 1,5mt ye kadar su geçirmez şeklinde lanse edilip piyasaya sürülen cihazım su geçirdi herneyse servise gönderdim ve beklemeye başladım biraz araştırdım ne goreyim meğerse teleservice sony kullanıcılarının alayını tokatlıyormuş :) sony türkiyeyi aradım resmen alay edercesine senli benli konuşan müşteri temsilcisi neden suya soktunuz biz su geçirmiyor demedik suya dayanıklı deyip birde kahkaha atmazmı ... suratına kapattım ve olacakları az çok tahmin ettim ve olan oldu 2250 tl 2014 yılında resmen bana girdi ve beni asıl kızdıran noktaya gelelim sony türkiyenin lakayt yaklaşımı hiçbir şekilde maillere dönmemesi v.s v.s sonra buz gibi soğuk suyumu içip oturdum anlayacağınız uzun lafın kısası hiç bir servis kusursuz değildir dünyaca ünlü markalar resmi olarak ülkemizdede hizmet verseler dahi bu durum değişmedi ne yazıkki internetten araştırabilirsiniz sony z serisi mağdurlarını bunlardan dolayı delta kvk v.s v.s gerçek garanti istiyorsanız apple alırsınız ha adamlar zaten ikinci cihaz bedelini zaten cihaz satış anında sizden alıyorlar bundan dolayı hizmetleri iyi.
Doğru
 
Üst Alt