Soru CrDroid Romu kimler neden kullanıyor?

ELVD

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ikon
Cihazım
xpr
Konum
eu
Katılım
13 Ocak 2018
Konular
205
Mesajlar
1.273
Tepkime puanı
2.130
Puanları
138
Para varsa, istediğiniz ufuklara yelken açabilirsiniz hocam

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk

Anlaşılan bu CrDroid sohbeti daha uzun bir sürecek ne edip ne yapmalı bilmemki, hazır bana özel Nusantara Rom yapılmışken onumu kursam. 😂🤣😉
 

maniacsarmy

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Tarık
Cihazım
Mi9t
Yaş
36
Konum
Ankara
Katılım
14 Temmuz 2016
Konular
35
Mesajlar
242
Çözümler
1
Tepkime puanı
61
Puanları
43
Mi 9t de Android 12 8.4 sürümü sıkıntılı ama Android 11 7.17 sürümü güzeldi.
Ne sıkıntısı var benim de mi9t 8.4 yüklü ama sıkıntı yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Anlaşılan bu CrDroid sohbeti daha uzun bir sürecek ne edip ne yapmalı bilmemki, hazır bana özel Nusantara Rom yapılmışken onumu kursam. 😂🤣😉
Bence ben nusantara daha sıcak gelior crdroid yeni yükledim daha ısınamadım ama nusantara benim telefon desteklemiyor mi9t
 

Koçara

Eğitime adanmış bir ömür...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Avni Ataver
Cihazım
Xiaomi 13 Pro
Meslek
Eğitimci
Yaş
63
Konum
istanbul
Katılım
22 Mart 2018
Konular
56
Mesajlar
3.958
Çözümler
3
Tepkime puanı
14.137
Puanları
238

Lucas.Rintaro28

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.620
Çözümler
7
Tepkime puanı
2.130
Puanları
188
Mi6 da Crdroid gerçekten de çok sıkıntılı idi hocamın anlattığına göre, o nedenle Miui ye dönmekte çok haklı

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Zorla güzellik olmaz hocam. Dönüp dolaşıp elbet bir gün geri gelecek zaten :D
 

Skorpi28

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.482
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.976
Puanları
438
Anlaşılan bu CrDroid sohbeti daha uzun bir sürecek ne edip ne yapmalı bilmemki, hazır bana özel Nusantara Rom yapılmışken onumu kursam.
Durduğunuz kabahat hocam, hemen kurun bence

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 

Skorpi28

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.482
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.976
Puanları
438

Skorpi28

Süper Üye
Onursal Yönetici
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Cumhur
Cihazım
Mi 11T Pro
Yaş
67
Konum
İstanbul/Büyükçekmece
Katılım
10 Haziran 2017
Konular
298
Mesajlar
20.482
Çözümler
9
Tepkime puanı
60.976
Puanları
438
Espiriydi Skorpi hocam seni yarı yolda bırakmam, yerimden bir şikayetim yok haftalık güncellememi alıp bakıyorum keyfime
Hocam, beni yarı yolda bırakmış olmazsınız, rahat olun, ben çok mutluyum romumla

Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
 
Üst Alt