- Adım
- Aslı
- Cihazım
- Xiaomi
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 20 Kasım 2018
- Konular
- 0
- Mesajlar
- 79
- Tepkime puanı
- 34
- Puanları
- 18
bende diyorum ki cihazın 5 ay önce ki halinden farkı aynı ezikler aynı çizikler mevcut sayın yetkili. Cihaz aynı durumda olmasa ısrarcı olmayacağım zaten. Sadece o zaman gönderdiğimde batarya şişmiş ve kapak açılmıştı otomatik olarak. O zaman ekspertizden geçen cihaz bugünde aynı durumda ise nasıl geçmiyor ben bunu anlamış değilim gerçekten. Kullanıcı hatası hatası yazmak için en ufak çizik kovalıyorsunuz. oysa ki 5 ay önce cihazı yaptıüınız derin bir vuruk var fotoğraflarda gözüktüğü üzere o mevcuttu o zaman neden yaptınız cihazı ?
Merhabalar,
Cihazınız da çizik değil derin darbe mevcuttur. Bu darbe sonucunda arızalandığı tespit edilmiştir. Bir önce ki gelişinde ki darbeler bu şekilde derin olmamasına istinaden onarım sağlanmıştır. Şuanda oluşan durum kullanıcı hatası olması sebebi ile ücretli olarak onarım yapılmaktadır.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis