Yardım Cihazımın Durumu

mkaandngz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
redmi 4
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Form numarası
446155
Merhabalar cihazım geçen haftadan bu yana servis de arıyorum inceleniyor diyorlar. Arıza bulunup bulunamadığını öğrenmek istiyorum eğer mümkünse ikame cihaz istiyorum.

Az önce baktığım da cihazın resimleri eklenmiş ancak kasa kapak açıklığı var gösterilmiş ancak batarya değişimi yaptılar önceden delta ordan geldiğinde öyle idi.
Form numaram : 446155
 
Son düzenleme:

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Merhabalar cihazım geçen haftadan bu yana servis de arıyorum inceleniyor diyorlar. Arıza bulunup bulunamadığını öğrenmek istiyorum eğer mümkünse ikame cihaz istiyorum.

Az önce baktığım da cihazın resimleri eklenmiş ancak kasa kapak açıklığı var gösterilmiş ancak batarya değişimi yaptılar önceden delta ordan geldiğinde öyle idi.
Form numaram : 446155

Merhabalar,

Konu hakkında ilgili birimlerimize bilgilendirme sağlanmış olup, en kısa süre içerisinde tarafınıza arayarak bilgilendirme sağlanacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

mkaandngz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
redmi 4
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhabalar,

Konu hakkında ilgili birimlerimize bilgilendirme sağlanmış olup, en kısa süre içerisinde tarafınıza arayarak bilgilendirme sağlanacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Merhaba kolay gelsin öncelikle. Durumu burdan bildirebilirsiniz. Yada özel mesaj olarak da kullanıcı hatası gibi bir konu var ise olma imkanı yok çünkü cihazı 15 gün kullanmadım. İşlerim için kullandığım cihaz her zaman lazım olmuyor. Yani bana garantiden nasıl geldiyse o şekilde size geri gitti cihaz evden dışarı çıkmadı.
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Merhaba kolay gelsin öncelikle. Durumu burdan bildirebilirsiniz. Yada özel mesaj olarak da kullanıcı hatası gibi bir konu var ise olma imkanı yok çünkü cihazı 15 gün kullanmadım. İşlerim için kullandığım cihaz her zaman lazım olmuyor. Yani bana garantiden nasıl geldiyse o şekilde size geri gitti cihaz evden dışarı çıkmadı.

Merhabalar,

İnceleme sonuçlandığında tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.
 

mkaandngz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
redmi 4
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhabalar,

İnceleme sonuçlandığında tarafınıza bilgilendirme sağlanacaktır.
Cihaza fiyat onayı bekliyor yazılmış bana bilgi verilmemiş bilgi alabilirmiyim ? Ne ücreti isteniyor acaba kullanmadığım cihaza nasıl bir zarar vermiş olabilirim ?
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Cihaza fiyat onayı bekliyor yazılmış bana bilgi verilmemiş bilgi alabilirmiyim ? Ne ücreti isteniyor acaba kullanmadığım cihaza nasıl bir zarar vermiş olabilirim ?

Merhabalar,

Cihazınız ile ilgili yapılan teknik incelemeler neticesinde kasasından almış olduğu derin darbelerden kaynaklı olarak ekran ve bataryanızın zarar gördüğü tespit edilmiştir. Bu durum kullanıcı hatası olması sebebi ile garanti kapsamı dışında değerlendirilerek ücretli onarımı için tarafınıza bilgilendirme sağlanmıştır. Tarafınızdan onaylanmamasına istinaden işlemsiz olarak çıkışı yapılacaktır. Cihazınıza ait görseller incelemeniz üzere ektedir.


Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

Ekli dosyalar

  • 446155.jpg
    446155.jpg
    238,1 KB · Görüntüleme: 19
  • 446155-1.jpg
    446155-1.jpg
    129,1 KB · Görüntüleme: 19

mkaandngz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
redmi 4
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhabalar,

Cihazınız ile ilgili yapılan teknik incelemeler neticesinde kasasından almış olduğu derin darbelerden kaynaklı olarak ekran ve bataryanızın zarar gördüğü tespit edilmiştir. Bu durum kullanıcı hatası olması sebebi ile garanti kapsamı dışında değerlendirilerek ücretli onarımı için tarafınıza bilgilendirme sağlanmıştır. Tarafınızdan onaylanmamasına istinaden işlemsiz olarak çıkışı yapılacaktır. Cihazınıza ait görseller incelemeniz üzere ektedir.


Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Tamam ekran kullanıcı hatası diyelim sayın yetkili. Ancak batarya nasıl kullanıcı hatası olabilir bunu anlamıyorum. Zaten cihazın bataryasını siz değiştirdiniz eski fotoğrafları mevcut ise bakınız cihaz size aynı şekilde geldi evden çıkmayan telefon nasıl bu şekilde vurun kırık olup zarar verilmiş olabilir ? Bataryayı değiştirmeniz gerek diye düşünüyorum. Çünkü onda kullanıcı hatası olabilecek bir durum oluğunu düşünmüyorum sürekli orjinal şarj aleti kullanıldı. Bundan dolayı tekrar eski servis kaydını inceleyerek tekrar dan batarya konusunda işleme almanızı istiyorum. Sadece hakkımı savunmaya çalışıyorum. Çünkü batarya da benlik bir durum yok tekrar dikkatlice eski kaydı dikkate alarak işlem yapınız lütfen.
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Tamam ekran kullanıcı hatası diyelim sayın yetkili. Ancak batarya nasıl kullanıcı hatası olabilir bunu anlamıyorum. Zaten cihazın bataryasını siz değiştirdiniz eski fotoğrafları mevcut ise bakınız cihaz size aynı şekilde geldi evden çıkmayan telefon nasıl bu şekilde vurun kırık olup zarar verilmiş olabilir ? Bataryayı değiştirmeniz gerek diye düşünüyorum. Çünkü onda kullanıcı hatası olabilecek bir durum oluğunu düşünmüyorum sürekli orjinal şarj aleti kullanıldı. Bundan dolayı tekrar eski servis kaydını inceleyerek tekrar dan batarya konusunda işleme almanızı istiyorum. Sadece hakkımı savunmaya çalışıyorum. Çünkü batarya da benlik bir durum yok tekrar dikkatlice eski kaydı dikkate alarak işlem yapınız lütfen.

Merhabalar,

Darbe, sıvı,baskı ve yetkisiz müdahale gibi durumlarda cihaz garanti kapsamından çıkmaktadır. Buna istinaden garanti dahilinde işlem yapılamamaktadır. Bir önce ki servisinde batarya değişimi yapılmış olup arada 5 aylık bir süreç mevcuttur. .Ayrıca kısmı onarım yapılamamasının sebebi, garanti kapsamındaki cihazların ekspertiz onayından geçmesi için, (detaylı bir şekilde incelemesi sürecinde) tüm arızalarının giderilmiş olması ve prosedüre uygun hale getirilmesi gerekir.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

mkaandngz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
redmi 4
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Puanları
3
bende diyorum ki cihazın 5 ay önce ki halinden farkı aynı ezikler aynı çizikler mevcut sayın yetkili. Cihaz aynı durumda olmasa ısrarcı olmayacağım zaten. Sadece o zaman gönderdiğimde batarya şişmiş ve kapak açılmıştı otomatik olarak. O zaman ekspertizden geçen cihaz bugünde aynı durumda ise nasıl geçmiyor ben bunu anlamış değilim gerçekten. Kullanıcı hatası hatası yazmak için en ufak çizik kovalıyorsunuz. oysa ki 5 ay önce cihazı yaptıüınız derin bir vuruk var fotoğraflarda gözüktüğü üzere o mevcuttu o zaman neden yaptınız cihazı ?
 

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.159
Çözümler
37
Tepkime puanı
1.751
Puanları
188
Galiba tam olarak bu nedenle cihazda hasar varsa servisler artık hiç bir şekilde kabul etmiyorlar... Hasar ile cihazın arızası arasında bir ilişki olmasa bile cihaz bir sonraki servise hasar nedenli arıza olduğu için gönderildiğinde müşteri aynen bu cümleleri yazacak denilerek her hangi bir hasarı artık kabul etmiyorlar... :-x
 
Üst Alt