Yardım Cihazımın Durumu

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
bende diyorum ki cihazın 5 ay önce ki halinden farkı aynı ezikler aynı çizikler mevcut sayın yetkili. Cihaz aynı durumda olmasa ısrarcı olmayacağım zaten. Sadece o zaman gönderdiğimde batarya şişmiş ve kapak açılmıştı otomatik olarak. O zaman ekspertizden geçen cihaz bugünde aynı durumda ise nasıl geçmiyor ben bunu anlamış değilim gerçekten. Kullanıcı hatası hatası yazmak için en ufak çizik kovalıyorsunuz. oysa ki 5 ay önce cihazı yaptıüınız derin bir vuruk var fotoğraflarda gözüktüğü üzere o mevcuttu o zaman neden yaptınız cihazı ?

Merhabalar,

Cihazınız da çizik değil derin darbe mevcuttur. Bu darbe sonucunda arızalandığı tespit edilmiştir. Bir önce ki gelişinde ki darbeler bu şekilde derin olmamasına istinaden onarım sağlanmıştır. Şuanda oluşan durum kullanıcı hatası olması sebebi ile ücretli olarak onarım yapılmaktadır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

mkaandngz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
redmi 4
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhabalar,

Cihazınız da çizik değil derin darbe mevcuttur. Bu darbe sonucunda arızalandığı tespit edilmiştir. Bir önce ki gelişinde ki darbeler bu şekilde derin olmamasına istinaden onarım sağlanmıştır. Şuanda oluşan durum kullanıcı hatası olması sebebi ile ücretli olarak onarım yapılmaktadır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Tamam 5 ay önce ki servis kayıtları fotoğraflarını atınız beraber karşılaştıralım bende vaf ben atabilirim. Ücretli onarım için onay vermedim zaten. Ben idda ediyorum siz kanıtlayın 5 ay önce ki hali ile şu gün arasında derin farklar olduğunu ben belgeler ile istiyorum müşteri olarak sizden.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Galiba tam olarak bu nedenle cihazda hasar varsa servisler artık hiç bir şekilde kabul etmiyorlar... Hasar ile cihazın arızası arasında bir ilişki olmasa bile cihaz bir sonraki servise hasar nedenli arıza olduğu için gönderildiğinde müşteri aynen bu cümleleri yazacak denilerek her hangi bir hasarı artık kabul etmiyorlar... :-x
Hocam inanın önceden gönderdiğimden hiç farkı yok ama derin darbeler var diye idda ediyorlar kasanın yanında görülen en derin darbe zaten önceden gönderdiğim de vardı ve garanti dahili işlem yaptolar o zaman. Şimdi bir sürü bahane aynı cihaz için
 

Delta Servis 3

Kurumsal Üye
Kurumsal Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Aslı
Cihazım
Xiaomi
Konum
İstanbul
Katılım
20 Kasım 2018
Konular
0
Mesajlar
79
Tepkime puanı
34
Puanları
18
Tamam 5 ay önce ki servis kayıtları fotoğraflarını atınız beraber karşılaştıralım bende vaf ben atabilirim. Ücretli onarım için onay vermedim zaten. Ben idda ediyorum siz kanıtlayın 5 ay önce ki hali ile şu gün arasında derin farklar olduğunu ben belgeler ile istiyorum müşteri olarak sizden.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam inanın önceden gönderdiğimden hiç farkı yok ama derin darbeler var diye idda ediyorlar kasanın yanında görülen en derin darbe zaten önceden gönderdiğim de vardı ve garanti dahili işlem yaptolar o zaman. Şimdi bir sürü bahane aynı cihaz için

Merhabalar,

Maalesef servisimizde 5 ay öncesinin kayıtları bulunmamaktadır. Yapılan inceleme sonucunda darbeden kaynaklı arıza olduğu tespit edilmiştir. Buna istinaden garanti kapsamı dışında onarım yapılmaktadır. Onayınız olmamasına istinaden cihazınızın işlemsiz olarak çıkışı sağlanacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
 

mkaandngz

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Mustafa
Cihazım
redmi 4
Yaş
26
Konum
ankara
Katılım
19 Aralık 2016
Konular
3
Mesajlar
9
Tepkime puanı
5
Puanları
3
Merhabalar,

Maalesef servisimizde 5 ay öncesinin kayıtları bulunmamaktadır. Yapılan inceleme sonucunda darbeden kaynaklı arıza olduğu tespit edilmiştir. Buna istinaden garanti kapsamı dışında onarım yapılmaktadır. Onayınız olmamasına istinaden cihazınızın işlemsiz olarak çıkışı sağlanacaktır.

Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Oynay vermedim zaten. Telefon ile arandım. Cihazımı gönderin tüketici hakem heyetine gideceğim eski form da bende var önceden bu cihazı yaptığınızı şimdi aynı şekilde olan cihazı tamir etmekten kaçındığınızı bildirip dava edeceğim bilginize. Bana da cihazı gönderin forma da darbe kaynaklı olarak garanti dışı bırakıldığını belirten yazı da gönderin. Güzelce anlatıyoruz madem anlaşılmıyor yargı yolu ile hakkımızı arayacağız. Bir daha delta servis güvencesinden bir cihaz da almam.
 
Üst Alt