- Adım
- Uluka
- Cihazım
- Redmi Note 8
- Konum
- Türkiye
- Katılım
- 14 Ocak 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
Herkese merhaba öncelikle, forumu bir süredir ziyaretçi olarak takip edip f/p kriterinden ötürü Xiaomi Redmi Note 8 siparişi verdim, ya yarın ya da perşembe günü cihaz elimde olacak. İlk defa Xiaomi markası kullanacağımdan ötürü siz Note 8 kullanıcılarından deneyimlerinizi, olası yazılımsal/donanımsal sorunlara karşın çözüm önerilerini bilmek iyi gelecektir hem bana hem de cihazı yeni alacak şahıslara. Kısaca;
- Kutudan çıkan telefonun şarj edilmesi hâlâ büyük bir muamma. Kaç şarjla çıkıyorsa o şarjı bitirip öyle mi şarja takmalı yoksa artık yeni nesil batarya teknolojileri için böyle bir şeye gerek yok mu?
- Daha uzun ve daha sağlıklı bir batarya ömrü için neler yapılmalı? Mesela Note 8 kullanan bir forum üyesi 4-4.30 saat ekran süresi alırken, diğer Note 8 kullanıcıları 5-6 saat arasında ekran süresi aldıklarını söylüyorlar.
- Bir çok yerde okuduğum kronik arıza olan dokunmatik ekranın algılama tepkisi ve süresi. Özellikle klavyesinde yazı yazarken sol ve sağ uçtaki harflere ya basmıyor ya da çok geç tepki veriyormuş. Bu sorunu yaşayan kullanıcılar kadar çok olmasa da bu sorunlar hiç karşılaşmamış şahıslarda söz konusu. Sanırım bu sorunu yaşayanlar genelde ilk seri üretimden çıkan cihazlara sahipler, bilemiyorum yine de. Bu sorundan kaynaklı cihazı garantiye yollayıp ekran değişimi, para iadesi ya da telefon değişimi yaptıran oldu mu? Olduysa süreçten biraz bahsedebilir mi?
- Ghost Screen denilen yani hayalet ekran yine intermetten araştırdığım kadarıyla bu modelde kronik bir arıza. Bu arızada da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Yine kronik arıza olan sensörler meselesi bazen can sıkabilecek şekilde. Bu konuda da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Telefonu açar açmaz mutlaka şunu yap bunu yap dediğiniz öneriler var ise bekliyorum.
Şimdiden herkese teşekkürler.
- Kutudan çıkan telefonun şarj edilmesi hâlâ büyük bir muamma. Kaç şarjla çıkıyorsa o şarjı bitirip öyle mi şarja takmalı yoksa artık yeni nesil batarya teknolojileri için böyle bir şeye gerek yok mu?
- Daha uzun ve daha sağlıklı bir batarya ömrü için neler yapılmalı? Mesela Note 8 kullanan bir forum üyesi 4-4.30 saat ekran süresi alırken, diğer Note 8 kullanıcıları 5-6 saat arasında ekran süresi aldıklarını söylüyorlar.
- Bir çok yerde okuduğum kronik arıza olan dokunmatik ekranın algılama tepkisi ve süresi. Özellikle klavyesinde yazı yazarken sol ve sağ uçtaki harflere ya basmıyor ya da çok geç tepki veriyormuş. Bu sorunu yaşayan kullanıcılar kadar çok olmasa da bu sorunlar hiç karşılaşmamış şahıslarda söz konusu. Sanırım bu sorunu yaşayanlar genelde ilk seri üretimden çıkan cihazlara sahipler, bilemiyorum yine de. Bu sorundan kaynaklı cihazı garantiye yollayıp ekran değişimi, para iadesi ya da telefon değişimi yaptıran oldu mu? Olduysa süreçten biraz bahsedebilir mi?
- Ghost Screen denilen yani hayalet ekran yine intermetten araştırdığım kadarıyla bu modelde kronik bir arıza. Bu arızada da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Yine kronik arıza olan sensörler meselesi bazen can sıkabilecek şekilde. Bu konuda da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Telefonu açar açmaz mutlaka şunu yap bunu yap dediğiniz öneriler var ise bekliyorum.
Şimdiden herkese teşekkürler.