Soru Cihaz ilk satın alındığında yapılması gerekenler nelerdir?

  • Konbuyu başlatan uluka
  • Başlangıç tarihi
  • Cevaplar 12
  • Görüntüleme 491

uluka

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Uluka
Cihazım
Redmi Note 8
Konum
Türkiye
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
3
Forum puanı
2
Puanları
3
Herkese merhaba öncelikle, forumu bir süredir ziyaretçi olarak takip edip f/p kriterinden ötürü Xiaomi Redmi Note 8 siparişi verdim, ya yarın ya da perşembe günü cihaz elimde olacak. İlk defa Xiaomi markası kullanacağımdan ötürü siz Note 8 kullanıcılarından deneyimlerinizi, olası yazılımsal/donanımsal sorunlara karşın çözüm önerilerini bilmek iyi gelecektir hem bana hem de cihazı yeni alacak şahıslara. Kısaca;
- Kutudan çıkan telefonun şarj edilmesi hâlâ büyük bir muamma. Kaç şarjla çıkıyorsa o şarjı bitirip öyle mi şarja takmalı yoksa artık yeni nesil batarya teknolojileri için böyle bir şeye gerek yok mu?
- Daha uzun ve daha sağlıklı bir batarya ömrü için neler yapılmalı? Mesela Note 8 kullanan bir forum üyesi 4-4.30 saat ekran süresi alırken, diğer Note 8 kullanıcıları 5-6 saat arasında ekran süresi aldıklarını söylüyorlar.
- Bir çok yerde okuduğum kronik arıza olan dokunmatik ekranın algılama tepkisi ve süresi. Özellikle klavyesinde yazı yazarken sol ve sağ uçtaki harflere ya basmıyor ya da çok geç tepki veriyormuş. Bu sorunu yaşayan kullanıcılar kadar çok olmasa da bu sorunlar hiç karşılaşmamış şahıslarda söz konusu. Sanırım bu sorunu yaşayanlar genelde ilk seri üretimden çıkan cihazlara sahipler, bilemiyorum yine de. Bu sorundan kaynaklı cihazı garantiye yollayıp ekran değişimi, para iadesi ya da telefon değişimi yaptıran oldu mu? Olduysa süreçten biraz bahsedebilir mi?
- Ghost Screen denilen yani hayalet ekran yine intermetten araştırdığım kadarıyla bu modelde kronik bir arıza. Bu arızada da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Yine kronik arıza olan sensörler meselesi bazen can sıkabilecek şekilde. Bu konuda da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Telefonu açar açmaz mutlaka şunu yap bunu yap dediğiniz öneriler var ise bekliyorum.
Şimdiden herkese teşekkürler.
 

hsncnmiui

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
Hasan
Cihazım
RN8
Yaş
29
Konum
Türkiye
Katılım
9 Eylül 2019
Konular
7
Mesajlar
242
Forum puanı
109
Puanları
58
Telefon gelince Ekran panel markasına bak.
Huaxing marka panelde hiç dokunmatik sorunu duymadım. Benim cihaz Huaxing marka dokunmatik sorunu yok. Sadece ekranı çok kaygan.
Ben ilk geldiğinde Miroom kurdum. Kendi kendine dokunma sorunu oldu. Yazılım kaynaklı olup olmadığını anlamak için Eu rom kurdum ve sorun düzeldi. 10 gündür hiç kendi kendine basmıyor bir yerlere. Yani donanım sorunu ile karşılaşmadım şimdeye kadar.
 

Matthew

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
Cevat
Cihazım
Redmi Note8
Yaş
21
Konum
Mamak
Katılım
11 Aralık 2019
Konular
1
Mesajlar
12
Forum puanı
6
Puanları
3
Huaxing panel benim de Huaxing panellerde dokunmatik ve ghost screen duymadım. Sadece global 11.0.4 gelmeden önce arada ağırlaşıyordu klavye kullanımı, 11.0.4'ten sonra yağ gibi oldu. Sensörler de arama esnasında deli ediyordu beni ama tam test edemesem de son güncellemeyle düzeldi gibi. Şarj konusunda ben normalin bir tık üstünde yoğunlukta kullanımımda 9 saat ekran süresi alıyorum (Global). İlk kullanımda bataryayı yüzde 15, 20 seviyesine getirip full şarj etmeniz yeterli. Fakat şöyle bir durum var ben ilk 3 şarjı 15-100 şeklinde yapmama rağmen pil çok hızlı bitiyordu, bir gün 8 saat şarjda beklettim ondan sonra oturdu, artık ondan mı kaynaklı bilemiyorum deneyimlerim budur. Hayırlı olsun.
 

melih97

Uzman Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Melih
Cihazım
mi5
Meslek
öğrenci
Yaş
22
Konum
istanbul
Katılım
5 Mart 2016
Konular
65
Mesajlar
674
Forum puanı
139
Puanları
58
Miroom iyidir her zaman
 

veliazak

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Veli
Cihazım
Redmi Note 4X
Yaş
46
Konum
Aydın-Merkez
Katılım
6 Aralık 2016
Konular
10
Mesajlar
2.797
Forum puanı
4.964
Puanları
188
Herkese merhaba öncelikle, forumu bir süredir ziyaretçi olarak takip edip f/p kriterinden ötürü Xiaomi Redmi Note 8 siparişi verdim, ya yarın ya da perşembe günü cihaz elimde olacak. İlk defa Xiaomi markası kullanacağımdan ötürü siz Note 8 kullanıcılarından deneyimlerinizi, olası yazılımsal/donanımsal sorunlara karşın çözüm önerilerini bilmek iyi gelecektir hem bana hem de cihazı yeni alacak şahıslara. Kısaca;
- Kutudan çıkan telefonun şarj edilmesi hâlâ büyük bir muamma. Kaç şarjla çıkıyorsa o şarjı bitirip öyle mi şarja takmalı yoksa artık yeni nesil batarya teknolojileri için böyle bir şeye gerek yok mu?
- Daha uzun ve daha sağlıklı bir batarya ömrü için neler yapılmalı? Mesela Note 8 kullanan bir forum üyesi 4-4.30 saat ekran süresi alırken, diğer Note 8 kullanıcıları 5-6 saat arasında ekran süresi aldıklarını söylüyorlar.
- Bir çok yerde okuduğum kronik arıza olan dokunmatik ekranın algılama tepkisi ve süresi. Özellikle klavyesinde yazı yazarken sol ve sağ uçtaki harflere ya basmıyor ya da çok geç tepki veriyormuş. Bu sorunu yaşayan kullanıcılar kadar çok olmasa da bu sorunlar hiç karşılaşmamış şahıslarda söz konusu. Sanırım bu sorunu yaşayanlar genelde ilk seri üretimden çıkan cihazlara sahipler, bilemiyorum yine de. Bu sorundan kaynaklı cihazı garantiye yollayıp ekran değişimi, para iadesi ya da telefon değişimi yaptıran oldu mu? Olduysa süreçten biraz bahsedebilir mi?
- Ghost Screen denilen yani hayalet ekran yine intermetten araştırdığım kadarıyla bu modelde kronik bir arıza. Bu arızada da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Yine kronik arıza olan sensörler meselesi bazen can sıkabilecek şekilde. Bu konuda da yolu garanti üzerinden teknik servise düşenler yaşadıkları süreci biraz anlatabilirler mi?
- Telefonu açar açmaz mutlaka şunu yap bunu yap dediğiniz öneriler var ise bekliyorum.
Şimdiden herkese teşekkürler.
Bu kadar olumsuzluk tespit ederek, yine de sipariş vermenizi takdir ediyorum. Hayırlı olsun şimdiden.
 

Muradovs

Süper Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Ayın En Aktif Üyesi
Adım
Umut Furkan
Cihazım
Mi 9 SE
Meslek
Bar Şefi
Konum
Antalya
Katılım
26 Kasım 2019
Konular
190
Mesajlar
2.133
Forum puanı
1.684
Puanları
188
Ekran süresi çok değişiklik gösterir hocam. Wifi sinden tut mobil verisinden parlaklığına kadar ha ben gece açarım youtube sabaha kadar 10 saatlik videoyu uçak modunda her şey kapalı izlerim en az 10 saat ekran süresi alırım. Benim ekran sürelerim hep düşüktü note 6 proda bile 6 saat filan alıyordum millet 8-10 saat alırken değişiyor duruma göre.
 

jackall54

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
İbrahim
Cihazım
Xiaomi
Yaş
39
Konum
Sakarya
Katılım
10 Mart 2018
Konular
4
Mesajlar
77
Forum puanı
9
Puanları
8
Telefon gelince Ekran panel markasına bak.
Huaxing marka panelde hiç dokunmatik sorunu duymadım. Benim cihaz Huaxing marka dokunmatik sorunu yok. Sadece ekranı çok kaygan.
Ben ilk geldiğinde Miroom kurdum. Kendi kendine dokunma sorunu oldu. Yazılım kaynaklı olup olmadığını anlamak için Eu rom kurdum ve sorun düzeldi. 10 gündür hiç kendi kendine basmıyor bir yerlere. Yani donanım sorunu ile karşılaşmadım şimdeye kadar.
Hocam bu panel markasına nasıl bakılıyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Tamam hocam buldum netten biraz araştırınca. Huaxing mis bendeki de
 
Son düzenleme:

uluka

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Uluka
Cihazım
Redmi Note 8
Konum
Türkiye
Katılım
14 Ocak 2020
Konular
1
Mesajlar
3
Forum puanı
2
Puanları
3
Bu kadar olumsuzluk tespit ederek, yine de sipariş vermenizi takdir ediyorum. Hayırlı olsun şimdiden.
Mâlum ülke şartları insanı her alanda f/p ürünü almaya zorluyor... bir kumar oynadım, cihazı elime aldığımda belli olacak her şey. Çok teşekkür ederim.
 
Üst Alt