- Adım
- Hasan
- Cihazım
- Poco X3 NFC
- Yaş
- 24
- Konum
- Kayseri
- Katılım
- 21 Ocak 2021
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
2021 Şubat ayında aldığım telefonun şarjı artık çabuk bitmeye başladı, Kadıköy'de ki servise verdim bataryalar ömrü bittiği için ücretsiz değişim yapamıyoruz bahanesiyle ücret talep ettiler çok saçma bir sebep sonuçta 2 sene garantisi var 1 seneden az kalmış verilen 2 sene sözünü tutmadığınız söylerim bu üzücü bir durum yedek telefon da verilmiyor abimde Samsung var bu durumlardan hiç birini yaşamadı, yedek telefon verildi ve ücretsiz batarya değişimi yapıldı kendi paramızla rezil oluyor bu Xiaomiye şikayetimdir