- Adım
- Arda
- Cihazım
- Note 9S
- Yaş
- 29
- Konum
- ankara
- Katılım
- 21 Ağustos 2019
- Konular
- 3
- Mesajlar
- 36
- Tepkime puanı
- 7
- Puanları
- 8
Edit 26.08.2019 Win Telekom bu karışıklığın sebebini çözemediklerini beni mağdur etmemek adına sıfır telefon göndereceklerini söyledi. Grupta veya çevresinde bu sorunu yaşayan olursa ithalatçı firma ile iletişime geçsin.
05.07.2019 tarihinde bimden Xiaomi Türkiye garantili çift hatlı diye cihaz aldım. Cihazı açtığımda garanti belgesinde Win Telekom ithalatçı firma ve merkez garanti genpa yazıyordu. Yani Xiaomi Türkiye bandrolü vs. yok. Ayrıca bugün Sim2 'yi denedim. 3 tane hat taktım denedim ama sim 2 de hizmet yok. IMEI sorgulamasında *#06# den tek IMEI no görünüyor. Yani bu cihazın IMEI 2'si yok ayrıca Xiaomi Tr garantili de değil. Bunu yaşayan oldu mu? Durumu tüketici haklarına götüreceğim.
05.07.2019 tarihinde bimden Xiaomi Türkiye garantili çift hatlı diye cihaz aldım. Cihazı açtığımda garanti belgesinde Win Telekom ithalatçı firma ve merkez garanti genpa yazıyordu. Yani Xiaomi Türkiye bandrolü vs. yok. Ayrıca bugün Sim2 'yi denedim. 3 tane hat taktım denedim ama sim 2 de hizmet yok. IMEI sorgulamasında *#06# den tek IMEI no görünüyor. Yani bu cihazın IMEI 2'si yok ayrıca Xiaomi Tr garantili de değil. Bunu yaşayan oldu mu? Durumu tüketici haklarına götüreceğim.
Son düzenleme: