- Adım
- Delta Servis
- Cihazım
- Xiaomi
- Yaş
- 45
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 27 Aralık 2017
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 124
- Tepkime puanı
- 113
- Puanları
- 43
Kaçırdığınız bir nokta var ürün şu bize nasıl gönderdiyseniz o şekilde çalışıyor değişen bir durumu yok yani.Artı olarak üründe sıvı varsa ben bunun sorumluluğunu alamam bugün batarya değişimi yapıp ücreti dahilinde size teslim edersem yarın öbür gün farklı arızayla gelecektir.Ürünün anakartındaki sıvı birden fazla arıza doğurabilir. Yazdığınız bu cümle için " ama bugün delta servis ekranımda batarya değişimi için gönderdiğim garantili cihaza ücret çıkarmışlar " bilgi verme amaçlı yazdım sizin ürününüzün garantisi sıvı tespit edildikten sonra sonlanmıştır ve batarya değişimi dahi yapılamaz. Benim tarafımdan hatalı veya yanlış anlaşıldığım bir durum varsa özür dilerim.