- Adım
- Zeki
- Cihazım
- Xiaomi mi5
- Yaş
- 33
- Konum
- Ankara
- Katılım
- 14 Ocak 2017
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 6
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
432416 form numaralı delta servise garantili ürünümü batarya değişimi için gönderdim. telefon çalışıyor hiçbir sıkıntısı yok. ama batarya stabil değil yüzde 20 ye düştüğünde şarj çok çabuk bitiyor tekrar şarja taktığımda bittiğinde batarya tyüzde 10 dan felan başlıyor tek sorunum buydu.. ama bugün delta servis ekranımda batarya değişimi için gönderdiğim garantili cihaza ücret çıkarmışlar. böyle bir saçmalık olamaz. bu kadar basit birşeye bile ücret çıkarıllırsa bu servis neden var ki? saçmalık resmen pişman oldum bidaha delta garntili cihaz kesinlikle almam.. cihazımı ücretsiz iade isteyeceğim. ve tüketici hakem heyetine verip misli misli fiyatını alacağım servis servisliğini bilmezse müşteri de köteğini iyi kullanır.