Yardım ayıplı mal.

alibgc

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mi telefon
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
24
Konum
manisa
Katılım
27 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
76
Tepkime puanı
13
Puanları
8
arkadaşlar ben 2 ay önce hepsiburadan xiaomi mi 6 128gb telefon aldım.bu hafta da telefonun ghost screen yani hayalet ekran oldugunu gördüm bunun için iade etmek istiyorum ayıplı mal oldugu için 6ay içerisinde iade hakkım var acaba tecrübeli biri bana yardım edebilirmi nerelere başvuru yapmam gerek bunu için.yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
 

Crashdown

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Görkem
Cihazım
Mi Mix 2
Yaş
25
Konum
İzmir
Katılım
19 Şubat 2018
Konular
4
Mesajlar
51
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Crashdown alibgc

Terimler biraz karışmış galiba. Xiaomi'nin Türkiye distribütörlüğü bulunmuyor, distribütörlük olsa dahi ithalatçı garantili olarak satılan cihazlarda distribütörlerin her hangi bir sorumluluğu yok.

Cihazı hepsiburada'dan aldığınıza göre iki seçeneğiniz var. Ya cihazı hepsiburada'ya ya da fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmaya göndermeniz lazım. Eğer fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmayı biliyor, tanıyorsanız oraya göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Ancak bu firmayı tanımıyorsanız işlemlerinizi hepsiburada üzerinden gerçekleştirmeniz sağlıklı olacaktır.

Hepsiburada üzerinden sorununuzu anlatan bir talep formu oluşturup cihazınızı hepsiburada'ya gönderin. Sorunun tespiti için hepsiburada cihazınızı yetkili servise yönlendirecektir. Yetkili servis sorunu tespit ettikten sonra sizin talebinizi de dikkate alarak değişim, iade veya onarım kararı verecek ve kararı hepsiburada'ya bildirecektir. Eğer onarım çıkar ise cihazınız onarılarak size gönderilir. Değişim veya iade kararı çıkması halinde ise hepsiburada bu kararı sorumlu firmaya ileterek değişim/iade işleminin gerçekleşmesini sağlar. Tabii süreç içerisinde sizin istemediğiniz bir işlem gerçekleşmesi ihtimaline karşı süreci sürekli takip etmeniz ve bu tarz bir durumda derhal müdahale ederek hepsiburada'ya bildirmeniz gerekli aksi halde tüm işlemlere en başından başlamanız ya da THH'ye gitmeniz gerekir.
Olabilir hocam.Distribütör olayını internetteki haber sitelerinden okumuştum.İthalatçi garsntide distribütörün bir sorumluluğu olmadığını ise bilmiyordum yalan yok.Kronik arıza diye ilgilenirler diye düşünmüştüm.Kalan kısımda ise sizinle aynı fikirdeyim.Kafamı karıştıran haberin linkini size attım.
 
Oyla:
Üst Alt