Crashdown alibgc
Terimler biraz karışmış galiba. Xiaomi'nin Türkiye distribütörlüğü bulunmuyor, distribütörlük olsa dahi ithalatçı garantili olarak satılan cihazlarda distribütörlerin her hangi bir sorumluluğu yok.
Cihazı hepsiburada'dan aldığınıza göre iki seçeneğiniz var. Ya cihazı hepsiburada'ya ya da fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmaya göndermeniz lazım. Eğer fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmayı biliyor, tanıyorsanız oraya göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Ancak bu firmayı tanımıyorsanız işlemlerinizi hepsiburada üzerinden gerçekleştirmeniz sağlıklı olacaktır.
Hepsiburada üzerinden sorununuzu anlatan bir talep formu oluşturup cihazınızı hepsiburada'ya gönderin. Sorunun tespiti için hepsiburada cihazınızı yetkili servise yönlendirecektir. Yetkili servis sorunu tespit ettikten sonra sizin talebinizi de dikkate alarak değişim, iade veya onarım kararı verecek ve kararı hepsiburada'ya bildirecektir. Eğer onarım çıkar ise cihazınız onarılarak size gönderilir. Değişim veya iade kararı çıkması halinde ise hepsiburada bu kararı sorumlu firmaya ileterek değişim/iade işleminin gerçekleşmesini sağlar. Tabii süreç içerisinde sizin istemediğiniz bir işlem gerçekleşmesi ihtimaline karşı süreci sürekli takip etmeniz ve bu tarz bir durumda derhal müdahale ederek hepsiburada'ya bildirmeniz gerekli aksi halde tüm işlemlere en başından başlamanız ya da THH'ye gitmeniz gerekir.