Yardım ayıplı mal.

alibgc

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mi telefon
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
24
Konum
manisa
Katılım
27 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
76
Tepkime puanı
13
Puanları
8
arkadaşlar ben 2 ay önce hepsiburadan xiaomi mi 6 128gb telefon aldım.bu hafta da telefonun ghost screen yani hayalet ekran oldugunu gördüm bunun için iade etmek istiyorum ayıplı mal oldugu için 6ay içerisinde iade hakkım var acaba tecrübeli biri bana yardım edebilirmi nerelere başvuru yapmam gerek bunu için.yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
 

Crashdown

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Görkem
Cihazım
Mi Mix 2
Yaş
25
Konum
İzmir
Katılım
19 Şubat 2018
Konular
4
Mesajlar
51
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Hocam öncelikle telefonu aldığınız ithalatçı firmaya mesaj atıyorsunuz durumun izahını yapıyorsunuz.Muhtelemen işi yokuşa sürüp sizi garantiyi sağlayan Distribütör firmaya yönlendirmeye çalışırlar.Sakin kalıp ısrar edin gerekirse Hepsiburada Desteğe de mesaj atabilirsiniz.Lakin 6ay uzun bir zaman direkt bir yaptırım uygulama şansınız olurmu bilmiyorum.İş Distribütör garantisine kalabilir.Öyle yada böyle iletişim kuracağınız bu üç yerden biri sorununuzu halletmekle yükümlü, özellikle ithalatçı ve distribütör.Sakin kalın,dediklerimi uygulayın.Sizi mağdur bırakamazlar.Denerlerse kendilerini tüketici haklarında bulacaklarını anlatın.Seve seve yardım ederler.Saygılarımla...

İyi Forumlar.
 
Oyla:

alibgc

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mi telefon
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
24
Konum
manisa
Katılım
27 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
76
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Hocam öncelikle telefonu aldığınız ithalatçı firmaya mesaj atıyorsunuz durumun izahını yapıyorsunuz.Muhtelemen işi yokuşa sürüp sizi garantiyi sağlayan Distribütör firmaya yönlendirmeye çalışırlar.Sakin kalıp ısrar edin gerekirse Hepsiburada Desteğe de mesaj atabilirsiniz.Lakin 6ay uzun bir zaman direkt bir yaptırım uygulama şansınız olurmu bilmiyorum.İş Distribütör garantisine kalabilir.Öyle yada böyle iletişim kuracağınız bu üç yerden biri sorununuzu halletmekle yükümlü, özellikle ithalatçı ve distribütör.Sakin kalın,dediklerimi uygulayın.Sizi mağdur bırakamazlar.Denerlerse kendilerini tüketici haklarında bulacaklarını anlatın.Seve seve yardım ederler.Saygılarımla...

İyi Forumlar.
yani muhattabım hepsiburada olacak dmi.delta deil.
 
Oyla:

Crashdown

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Görkem
Cihazım
Mi Mix 2
Yaş
25
Konum
İzmir
Katılım
19 Şubat 2018
Konular
4
Mesajlar
51
Tepkime puanı
26
Puanları
18
Hocam öncelikle telefonu aldığınız ithalatçı firmaya mesaj atıyorsunuz durumun izahını yapıyorsunuz.Muhtelemen işi yokuşa sürüp sizi garantiyi sağlayan Distribütör firmaya yönlendirmeye çalışırlar.Sakin kalıp ısrar edin gerekirse Hepsiburada Desteğe de mesaj atabilirsiniz.Lakin 6ay uzun bir zaman direkt bir yaptırım uygulama şansınız olurmu bilmiyorum.İş Distribütör garantisine kalabilir.Öyle yada böyle iletişim kuracağınız bu üç yerden biri sorununuzu halletmekle yükümlü, özellikle ithalatçı ve distribütör.Sakin kalın,dediklerimi uygulayın.Sizi mağdur bırakamazlar.Denerlerse kendilerini tüketici haklarında bulacaklarını anlatın.Seve seve yardım ederler.Saygılarımla...

İyi Forumlar.
yani muhattabım hepsiburada olacak dmi.delta deil.
Hocam sırayla.İlk İthalatçı firma(Aldığınız yer).O eğer ilgilenmez ve size distribütör ile uğraşmanızı söylerse Hepsiburada ya bir mesaj atın şansınızı deneyin.Hepsiburada da size distribütör garantisi ile sorunu çözmenizi isterse Delta ya gidersiniz.Normalde garantiyle sorunu anında çözmeleri lazım da Türkiye'ye de bu konuda çok sorun yaşatıyorlar maalesef.O yüzden sıralamaya başa ilk iki yeri koydum.Anında değişim ile insanın her zaman kafası rahat oluyor.Yardımcı olabileceğim başka bir soru varsa sormaya çekinmeyin...
İyi Günler.
 
Oyla:

Captainalp

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Alp
Cihazım
Mi note 3
Konum
Istanbul
Katılım
21 Ocak 2018
Konular
7
Mesajlar
445
Tepkime puanı
209
Puanları
58
6 ay sonra cok zor umıtlenmeyın.
[doublepost=1522951872,1522951825][/doublepost]
arkadaşlar ben 2 ay önce hepsiburadan xiaomi mi 6 128gb telefon aldım.bu hafta da telefonun ghost screen yani hayalet ekran oldugunu gördüm bunun için iade etmek istiyorum ayıplı mal oldugu için 6ay içerisinde iade hakkım var acaba tecrübeli biri bana yardım edebilirmi nerelere başvuru yapmam gerek bunu için.yardımlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkür ederim.
panel markası lg mı ?
 
Oyla:

SessizFirtina

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Sero
Cihazım
Xiaomi Mi 10
Konum
İzmir
Katılım
17 Aralık 2017
Konular
7
Mesajlar
88
Tepkime puanı
31
Puanları
18
6 ay sonra cok zor umıtlenmeyın.
[doublepost=1522951872,1522951825][/doublepost]
panel markası lg mı ?

6 ay içinde değişim / iade hakkı var ayıplı mal olduğu için.
[doublepost=1522953299][/doublepost]Aynı sorun 4 aylık Mi 6 da oldu. Bugün Hepsiburada'ya ulaşmış. Garantiye gönderilecekmiş değişim raporu için. Biraz uğraştıracaklar ama uğraşmaya değer.
 
Oyla:

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
426
Mesajlar
15.483
Çözümler
56
Tepkime puanı
23.912
Puanları
438
Crashdown alibgc

Terimler biraz karışmış galiba. Xiaomi'nin Türkiye distribütörlüğü bulunmuyor, distribütörlük olsa dahi ithalatçı garantili olarak satılan cihazlarda distribütörlerin her hangi bir sorumluluğu yok.

Cihazı hepsiburada'dan aldığınıza göre iki seçeneğiniz var. Ya cihazı hepsiburada'ya ya da fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmaya göndermeniz lazım. Eğer fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmayı biliyor, tanıyorsanız oraya göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Ancak bu firmayı tanımıyorsanız işlemlerinizi hepsiburada üzerinden gerçekleştirmeniz sağlıklı olacaktır.

Hepsiburada üzerinden sorununuzu anlatan bir talep formu oluşturup cihazınızı hepsiburada'ya gönderin. Sorunun tespiti için hepsiburada cihazınızı yetkili servise yönlendirecektir. Yetkili servis sorunu tespit ettikten sonra sizin talebinizi de dikkate alarak değişim, iade veya onarım kararı verecek ve kararı hepsiburada'ya bildirecektir. Eğer onarım çıkar ise cihazınız onarılarak size gönderilir. Değişim veya iade kararı çıkması halinde ise hepsiburada bu kararı sorumlu firmaya ileterek değişim/iade işleminin gerçekleşmesini sağlar. Tabii süreç içerisinde sizin istemediğiniz bir işlem gerçekleşmesi ihtimaline karşı süreci sürekli takip etmeniz ve bu tarz bir durumda derhal müdahale ederek hepsiburada'ya bildirmeniz gerekli aksi halde tüm işlemlere en başından başlamanız ya da THH'ye gitmeniz gerekir.
 
Oyla:

alibgc

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
mi telefon
Cihazım
xiaomi mi 6
Yaş
24
Konum
manisa
Katılım
27 Ocak 2018
Konular
10
Mesajlar
76
Tepkime puanı
13
Puanları
8
Crashdown alibgc

Terimler biraz karışmış galiba. Xiaomi'nin Türkiye distribütörlüğü bulunmuyor, distribütörlük olsa dahi ithalatçı garantili olarak satılan cihazlarda distribütörlerin her hangi bir sorumluluğu yok.

Cihazı hepsiburada'dan aldığınıza göre iki seçeneğiniz var. Ya cihazı hepsiburada'ya ya da fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmaya göndermeniz lazım. Eğer fatura üzerinde bilgileri bulunan sorumlu firmayı biliyor, tanıyorsanız oraya göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlar. Ancak bu firmayı tanımıyorsanız işlemlerinizi hepsiburada üzerinden gerçekleştirmeniz sağlıklı olacaktır.

Hepsiburada üzerinden sorununuzu anlatan bir talep formu oluşturup cihazınızı hepsiburada'ya gönderin. Sorunun tespiti için hepsiburada cihazınızı yetkili servise yönlendirecektir. Yetkili servis sorunu tespit ettikten sonra sizin talebinizi de dikkate alarak değişim, iade veya onarım kararı verecek ve kararı hepsiburada'ya bildirecektir. Eğer onarım çıkar ise cihazınız onarılarak size gönderilir. Değişim veya iade kararı çıkması halinde ise hepsiburada bu kararı sorumlu firmaya ileterek değişim/iade işleminin gerçekleşmesini sağlar. Tabii süreç içerisinde sizin istemediğiniz bir işlem gerçekleşmesi ihtimaline karşı süreci sürekli takip etmeniz ve bu tarz bir durumda derhal müdahale ederek hepsiburada'ya bildirmeniz gerekli aksi halde tüm işlemlere en başından başlamanız ya da THH'ye gitmeniz gerekir.
Allah razi olsun çok güzel yazi olmus aydinlattiginiz için cok teşekkürler

MI 6 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Oyla:
Üst Alt