Milletin aklında öyle kötü bir imaj çizdiler ki, isterlerse ters takla atsınlar değişen bir şey olmuyor.
sana katılıyorum kardeşim.hatta ben hırsız olduklarını düşünüyorum.
ben de başımdan geçen bir olayı anlatayım.
avea da faturalı hattımın otomatik ödeme talimatı vardı.
birgün otomatik ödemen faturanız tahsil edilememiştir diye mesaj geldi.baktım sistemde ödenmemiş görünüyor. tekrar kredi kartından ödedim.
hesap özeti gelince bir baktım faturada 2 kere 25 tl tahsil edilmiş.
aradım müşteri hizmetlerini hesap özetini fax çekmemi istediler,fax çektim.ses yok.
tekrar aradım müşteri hizmetlerini hesap özetinde telefon numarası yazmadığı için geri ödeme yapamıyorlarmış.
ne yapacaz o zaman bankayla görüşün dediler.
gittim bankaya,hesap özetindeki ayrıntıyı faturayı tahsil eden sirket girmesi lazım bizimle alakası yok dediler.
tekrar avea yı aradım defalarca görüşmeme rağmen sonuç yok.
sonunda bunların bilinçli olarak bu şekilde yaptıkları kanaatine vardım ve 1000 lira masraf etsemde bu 25 lira yı sizden alacam şerefsizler deyip telefunu kapattım.
neyse sözü fazla uzatmayalım.tüketici hakem heyetine başvurdum.
birgün tüketici hakem heyetinden memur aradı avea size parayı iade ettiğini belirtiyor,iade ettiler mi diye.
bana iade yapılmadı dedim.banka hesaplarımı bi daha kontrol ettim yok.yüzsüzlüklerine devam ediyorlar.
en son faturamdan 25 tl yi düştüler de kurtuldum.bir daha avea ile hiç işim olmaz.
kaldıki türktelekomun telefon hatlarını kapattık deyip kapatmadıkları 2-3 ay sonra yüklü bir fatura gönderdiklerini yakın çevremiz de tecrübe ettik.