Çözüldü Arka planda çalışan uygulamalar.

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ugucum0202

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
29
Konum
Gaziantep
Katılım
11 Nisan 2017
Konular
31
Mesajlar
397
Tepki puanı
199
Puanları
58
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
Eu Beta 9.5.6
Telefon Modeli
Mi 6
Bootloader Kilidi
Açık
Arkadaşlar cihazımı ekran açık kullanırken haber uygulamaları, instagram gibi bazı uygulamalar aşağıdaki;
  1. Otomatik başlat kapalı
  2. Arka planda başlat kapalı
  3. Arka plan etkinliği kısıtlama açık
  4. Pil tasarrufu açık
  5. Magisk Grenify yüklü ve aktif
  6. Magisk Doze modülü yüklü
  7. Arka plan veri bağlantısı kapalı
işlemleri yapmama rağmen çalışmaya ve bildirim göndermeye devam ediyor. Bu tarz uygulamaları ben tıklayıp açana kadar tamamen kapalı tutmanın bir yolu var mıdır? Bilgisi tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?
 
Son düzenleme:

osmancan71

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi 9 SE
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
18
Mesajlar
1.265
Tepki puanı
626
Puanları
128
Arkadaşlar cihazımda haber uygulamaları, instagram gibi bazı uygulamalar aşağıdaki;
  1. Otomatik başlat kapalı
  2. Arka planda başlat kapalı
  3. Arka plan etkinliği kısıtlama açık
  4. Pil tasarrufu açık
  5. Magisk Grenify yüklü ve aktif
  6. Magisk Doze modülü yüklü
  7. Arka plan veri bağlantısı kapalı
işlemleri yapmama rağmen çalışmaya ve bildirim göndermeye devam ediyor. Bu tarz uygulamaları ben tıklayıp açana kadar tamamen kapalı tutmanın bir yolu var mıdır? Bilgisi tecrübesi olan yardımcı olabilir mi?
pil tasarruf ile greenify çakışabilir yazıyordu greenify kurulurken. greenify de sorunların çözümü kısmına bi göz atın. uyandırma takipçisini açın. acaba greenify düzgün çalışıyormu onu kontrol etmiş olursunuz. aslında sadece ayarlardan diğerlerini yapmanız durumunda da bildirim gelmemesi lazım.
 

ugucum0202

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
29
Konum
Gaziantep
Katılım
11 Nisan 2017
Konular
31
Mesajlar
397
Tepki puanı
199
Puanları
58
pil tasarruf ile greenify çakışabilir yazıyordu greenify kurulurken. greenify de sorunların çözümü kısmına bi göz atın. uyandırma takipçisini açın. acaba greenify düzgün çalışıyormu onu kontrol etmiş olursunuz.
Aslında grenify ekranı kapatınca aktif oluyor. Ayarlarını yapmıştım. Ekran kapanınca bildirim gelmiyor. Sanırım greenify işini yapıyor. Ama telefon elimde ekran açıkken bahsettiğim sıkıntı var hocam
 

osmancan71

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Osman
Cihazım
Mi 9 SE
Meslek
Memur
Katılım
21 Ekim 2014
Konular
18
Mesajlar
1.265
Tepki puanı
626
Puanları
128
Aslında grenify ekranı kapatınca aktif oluyor. Ayarlarını yapmıştım. Ekran kapanınca bildirim gelmiyor. Sanırım greenify işini yapıyor. Ama telefon elimde ekran açıkken bahsettiğim sıkıntı var hocam
sistem uygulaması da değil ki bunlar kendileri açılsın . öyle olsa zaten arka planı kısıtla olmaz. bilmiyorum, çözülür inş sorununuz.
 

A.BayramKorkmaz

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Xiaomi
Cihazım
MI 9 Lite
Meslek
Elektrik Teknikeri
Konum
istanbul
Katılım
16 Aralık 2017
Konular
36
Mesajlar
1.603
Tepki puanı
1.749
Puanları
138
mi6 bilmem ama mi8 se cihaz Eu romda o ayarlar değişmiş
ayarlar arama çubuğuna otomatik başlat yazip o ayarlara girip bir daha kontrol edin
 

ugucum0202

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
29
Konum
Gaziantep
Katılım
11 Nisan 2017
Konular
31
Mesajlar
397
Tepki puanı
199
Puanları
58
mi6 bilmem ama mi8 se cihaz Eu romda o ayarlar değişmiş
ayarlar arama çubuğuna otomatik başlat yazip o ayarlara girip bir daha kontrol edin
Hocam eu beta kullanıyorum. Dediğiniz yer güvenlik uygulamasına bağlanıyor yani aynı yere. Kontrol ettim kapalı otomatik başlat.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Site Kurucusu
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Mi9
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
390
Mesajlar
13.165
Tepki puanı
19.176
Puanları
338
Ayarlar/Yüklü Uygulamalar atından belirttiğiniz uygulamayı bulup seçeneklerine girin.

Pil Tasarrufu seçenekleri altından "arka plan etkinliklerini kısıtla" seçin
Diğer izinler seçenekleri altından arka planda başlat ve kilit ekranında görüntüle izinleri kaldırın.
ve uygulamayı zorla durdurun.

Bunların dışında tüm ayarları yapmışsınız gibi görünüyor.
 

ugucum0202

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
29
Konum
Gaziantep
Katılım
11 Nisan 2017
Konular
31
Mesajlar
397
Tepki puanı
199
Puanları
58
Ayarlar/Yüklü Uygulamalar atından belirttiğiniz uygulamayı bulup seçeneklerine girin.

Pil Tasarrufu seçenekleri altından "arka plan etkinliklerini kısıtla" seçin
Diğer izinler seçenekleri altından arka planda başlat ve kilit ekranında görüntüle izinleri kaldırın.
ve uygulamayı zorla durdurun.

Bunların dışında tüm ayarları yapmışsınız gibi görünüyor.
Hocam dediklerinizin hepsini yapmıştım. Kilit ekranına geçince zaten greenify donduruyor uygulamalaerı onda sıkıntı yok. Tüm bunlara rağmen program nasıl kendini başlatıyor onu çözemedim.
 

cantara

Administrator
Yönetici
Site Kurucusu
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Mi9
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
390
Mesajlar
13.165
Tepki puanı
19.176
Puanları
338
Hocam dediklerinizin hepsini yapmıştım. Kilit ekranına geçince zaten greenify donduruyor uygulamalaerı onda sıkıntı yok. Tüm bunlara rağmen program nasıl kendini başlatıyor onu çözemedim.
Özellikle sosyal medya uygulamaları uygulamaya gidikten sonra kapatsanız dahi kendi kendini yeniden başlatabiliyor hocam.

Eğer tam ekran hareketlerini kullanmıyorsanız ayarlar/ek ayarlar/tuş altından zorla kapatma seçeneğini geri tuşuna uzun basma olarak ayarlayıp bu uygulamalardan çıkarken geri tuşuna uzun vbasarak yani uygulamayı zorla durdurarak çıkış yapabilirsiniz.
 

ugucum0202

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Uğur
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
29
Konum
Gaziantep
Katılım
11 Nisan 2017
Konular
31
Mesajlar
397
Tepki puanı
199
Puanları
58
H
Özellikle sosyal medya uygulamaları uygulamaya gidikten sonra kapatsanız dahi kendi kendini yeniden başlatabiliyor hocam.

Eğer tam ekran hareketlerini kullanmıyorsanız ayarlar/ek ayarlar/tuş altından zorla kapatma seçeneğini geri tuşuna uzun basma olarak ayarlayıp bu uygulamalardan çıkarken geri tuşuna uzun vbasarak yani uygulamayı zorla durdurarak çıkış yapabilirsiniz.
Hocam ben ana ekrandaki ön belleği temizle kısayolu ile yapıyordum ama dediğiniz gibi yapınca uygulamayı zorla durduruyor ve uygulama çalışmayı ve bildirim göndermeyi kesiyor. Teşekkür ederim sorun çözülmüştür clap~~
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt