- Adım
- murat
- Cihazım
- redmi note 8
- Yaş
- 37
- Konum
- kayseri
- Katılım
- 17 Temmuz 2020
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 17
- Tepkime puanı
- 3
- Puanları
- 3
Merhaba bende Orangefox twrp var daha kurmadım hala Orangefox twrp güncelleme şartmı halen acaba
Eu beta son sürüm diyorsanız evet,konudaki twrp harici bir twrp kullanmayınMerhaba bende Orangefox twrp var daha kurmadım hala Orangefox twrp güncelleme şartmı halen acaba
Evet eu beta içinEu beta son sürüm diyorsanız evet,konudaki twrp harici bir twrp kullanmayın
Hoşqeldiniz hocamMiui 12 için süreleriniz güzel hocam,ben de az önce son sürüm eu stabil kurdum
Çin beta son 3 sürüm bozdu,haliyle eu beta da iyi değil uygulama açılış süreleri vs çok çok kötü kullanırken gözüme batıyor,
Google uygulamaları mecburi,harici mağazaların applerine güvenmiyorum![]()
Hoşbulduk hocam da siz octavi de değil miydinizHoşqeldiniz hocam
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
O dündü hocamHoşbulduk hocam da siz octavi de değil miydiniz![]()
Dün dünde kaldı desenizeO dündü hocam![]()
Biri bu arkadaşı tutsun.O dündü hocam![]()
Evet hocam öyle olduDün dünde kaldı desenize![]()
Hakkın rahmetine kavuşmazsa cihaz sorun yok hocamBiri bu arkadaşı tutsun.
Şaka bir yana makinenin hakkını veriyorsun helal olsun![]()