Yardım Amazfit stratos pace 2 için yetkili servis bulamıyorum

Plevins

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Pınar
Cihazım
Xiaomi amazfit
Yaş
41
Konum
Kartal
Katılım
27 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhabalar,
2019 başında aldığım Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatim önce nabız ölçmemeye başladı, sonra şarjı 1 gün bile dayanmadı ve en sonunda ekranda beyazlıklar oluştu.
Cihazımı hepsiburadadan, satıcı hepsiburada olarak 2 yıl garantili satın aldım. Faturam var fakat garanti kitapçığını bulamadığım için yetkili servisimi bulamıyorum. Hepsiburada asla yardımcı olmuyor. Ankara'da özel bir servisin linkini atıp duruyorlar. Evofone a yolladım, bizim garantimiz altında değil diye geri yolladılar, mi Türkiye yi aradım bizimle alakası yok dediler. Nooluyo bu saatlere 1000 tl para veriyoruz ve bozulunca çöpe mi atacağız? Bunun arkasında ulaşabileceğim bir firma yok mudur? Telefonundan, saatine, powerbank inden, ayakkabısına xioami kullanan biri olarak çok mutsuzum böyle ortada bırakılmaya.
Destek olabilecek, bilgi verebilecek biri varsa çok rica ediyorum.
Teşekkürler
 

casibao

Her türlü halı kilim turistlik gezi..
Yönetici
Admin
Satış Sorumlusu
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
MI 9
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mayıs 2014
Konular
108
Mesajlar
1.737
Çözümler
6
Tepkime puanı
965
Puanları
128
casibao yetkili servise gönderip amazfit pace 1 i kasa değişimi istesek. Ücreti ne kadar olur acaba? Garantisi bitti zaten
Merhaba stoklarda peace kasa olmadığı için size bu konuda destek olamayacağım.
 
Üst Alt