- Adım
- Pınar
- Cihazım
- Xiaomi amazfit
- Yaş
- 44
- Konum
- Kartal
- Katılım
- 27 Nisan 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 3
Merhabalar,
2019 başında aldığım Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatim önce nabız ölçmemeye başladı, sonra şarjı 1 gün bile dayanmadı ve en sonunda ekranda beyazlıklar oluştu.
Cihazımı hepsiburadadan, satıcı hepsiburada olarak 2 yıl garantili satın aldım. Faturam var fakat garanti kitapçığını bulamadığım için yetkili servisimi bulamıyorum. Hepsiburada asla yardımcı olmuyor. Ankara'da özel bir servisin linkini atıp duruyorlar. Evofone a yolladım, bizim garantimiz altında değil diye geri yolladılar, mi Türkiye yi aradım bizimle alakası yok dediler. Nooluyo bu saatlere 1000 tl para veriyoruz ve bozulunca çöpe mi atacağız? Bunun arkasında ulaşabileceğim bir firma yok mudur? Telefonundan, saatine, powerbank inden, ayakkabısına xioami kullanan biri olarak çok mutsuzum böyle ortada bırakılmaya.
Destek olabilecek, bilgi verebilecek biri varsa çok rica ediyorum.
Teşekkürler
2019 başında aldığım Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatim önce nabız ölçmemeye başladı, sonra şarjı 1 gün bile dayanmadı ve en sonunda ekranda beyazlıklar oluştu.
Cihazımı hepsiburadadan, satıcı hepsiburada olarak 2 yıl garantili satın aldım. Faturam var fakat garanti kitapçığını bulamadığım için yetkili servisimi bulamıyorum. Hepsiburada asla yardımcı olmuyor. Ankara'da özel bir servisin linkini atıp duruyorlar. Evofone a yolladım, bizim garantimiz altında değil diye geri yolladılar, mi Türkiye yi aradım bizimle alakası yok dediler. Nooluyo bu saatlere 1000 tl para veriyoruz ve bozulunca çöpe mi atacağız? Bunun arkasında ulaşabileceğim bir firma yok mudur? Telefonundan, saatine, powerbank inden, ayakkabısına xioami kullanan biri olarak çok mutsuzum böyle ortada bırakılmaya.
Destek olabilecek, bilgi verebilecek biri varsa çok rica ediyorum.
Teşekkürler