Yardım Amazfit stratos pace 2 için yetkili servis bulamıyorum

Plevins

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Pınar
Cihazım
Xiaomi amazfit
Yaş
43
Konum
Kartal
Katılım
27 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhabalar,
2019 başında aldığım Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatim önce nabız ölçmemeye başladı, sonra şarjı 1 gün bile dayanmadı ve en sonunda ekranda beyazlıklar oluştu.
Cihazımı hepsiburadadan, satıcı hepsiburada olarak 2 yıl garantili satın aldım. Faturam var fakat garanti kitapçığını bulamadığım için yetkili servisimi bulamıyorum. Hepsiburada asla yardımcı olmuyor. Ankara'da özel bir servisin linkini atıp duruyorlar. Evofone a yolladım, bizim garantimiz altında değil diye geri yolladılar, mi Türkiye yi aradım bizimle alakası yok dediler. Nooluyo bu saatlere 1000 tl para veriyoruz ve bozulunca çöpe mi atacağız? Bunun arkasında ulaşabileceğim bir firma yok mudur? Telefonundan, saatine, powerbank inden, ayakkabısına xioami kullanan biri olarak çok mutsuzum böyle ortada bırakılmaya.
Destek olabilecek, bilgi verebilecek biri varsa çok rica ediyorum.
Teşekkürler
 

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.183
Mesajlar
9.505
Çözümler
20
Tepkime puanı
13.378
Puanları
438
Hocam eğer ithalatçı firma bir üründen aldıysan aldığınız yere ulaşmanız gerekir. Bu yüzden 5 lira ucuz diye adı bilinmedik ithalatçı firmalardan ürün alınmaz.

casibao miui türkiye servis müdürüdür. Kendisi mesajı gördüğünde elinden gelen bir şey olursa yardımcı olacaktır.
 
Oyla:

casibao

Her türlü halı kilim turistlik gezi..
Yönetici
Admin
Satış Sorumlusu
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
MI 5
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mayıs 2014
Konular
124
Mesajlar
1.853
Çözümler
9
Tepkime puanı
1.160
Puanları
138
Merhabalar,
2019 başında aldığım Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatim önce nabız ölçmemeye başladı, sonra şarjı 1 gün bile dayanmadı ve en sonunda ekranda beyazlıklar oluştu.
Cihazımı hepsiburadadan, satıcı hepsiburada olarak 2 yıl garantili satın aldım. Faturam var fakat garanti kitapçığını bulamadığım için yetkili servisimi bulamıyorum. Hepsiburada asla yardımcı olmuyor. Ankara'da özel bir servisin linkini atıp duruyorlar. Evofone a yolladım, bizim garantimiz altında değil diye geri yolladılar, mi Türkiye yi aradım bizimle alakası yok dediler. Nooluyo bu saatlere 1000 tl para veriyoruz ve bozulunca çöpe mi atacağız? Bunun arkasında ulaşabileceğim bir firma yok mudur? Telefonundan, saatine, powerbank inden, ayakkabısına xioami kullanan biri olarak çok mutsuzum böyle ortada bırakılmaya.
Destek olabilecek, bilgi verebilecek biri varsa çok rica ediyorum.
Teşekkürler



Merhaba; Hepsiburada'dan satın almış olduğunuz Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatiniz distribütör garantili olmadığı için, Hepsiburada size ithalatçı firmanın anlaşmış olduğu özel servisin iletişim bilgilerini vermiş, Biz distribütör firmalar ithalatçı firmaların getiridiği ürünlere bakmıyoruz, ürününüzü size verilen servise göndermekten başka seçeneğiniz yok.
 
Oyla:

Plevins

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Pınar
Cihazım
Xiaomi amazfit
Yaş
43
Konum
Kartal
Katılım
27 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhaba; Hepsiburada'dan satın almış olduğunuz Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatiniz distribütör garantili olmadığı için, Hepsiburada size ithalatçı firmanın anlaşmış olduğu özel servisin iletişim bilgilerini vermiş, Biz distribütör firmalar ithalatçı firmaların getiridiği ürünlere bakmıyoruz, ürününüzü size verilen servise göndermekten başka seçeneğiniz yok.
Çok teşekkürler cevabınız için. Hepsiburadanın beni yönlendirdiği servis yetkili servis değil, dolayısıyla 2 yıl garantili aldığım ürün aslında garantisiz mi demek oluyor? Gerçekten beynim durdu
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.183
Mesajlar
9.505
Çözümler
20
Tepkime puanı
13.378
Puanları
438
Çok teşekkürler cevabınız için. Hepsiburadanın beni yönlendirdiği servis yetkili servis değil, dolayısıyla 2 yıl garantili aldığım ürün aslında garantisiz mi demek oluyor? Gerçekten beynim durdu

Hb üzerinde hangi satıcıdan aldığını siparişlerinizde göremiyor musunuz aldıınığız satıcıya ulaşın
 
Oyla:

Plevins

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Pınar
Cihazım
Xiaomi amazfit
Yaş
43
Konum
Kartal
Katılım
27 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Hb üzerinde hangi satıcıdan aldığını siparişlerinizde göremiyor musunuz aldıınığız satıcıya ulaşın
Satıcı hepsiburada zaten. Ve bana tamir için önerdikleri yer alelade bir telefon tamircisi. Adamlarla konuştum, bizim hepsiburada ile alakamız yok niye bize yönlendirdiklerini bilmiyoruz dediler.
 
Oyla:

HiddeNKinG

Administration
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan Özkan
Cihazım
Xiaomi 13
Meslek
Uçak Tek.
Konum
Kocaeli, Turkey
Katılım
30 Nisan 2014
Konular
1.183
Mesajlar
9.505
Çözümler
20
Tepkime puanı
13.378
Puanları
438
Satıcı hepsiburada zaten. Ve bana tamir için önerdikleri yer alelade bir telefon tamircisi. Adamlarla konuştum, bizim hepsiburada ile alakamız yok niye bize yönlendirdiklerini bilmiyoruz dediler.

Thh verin geçin en temizi
 
Oyla:

Plevins

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Pınar
Cihazım
Xiaomi amazfit
Yaş
43
Konum
Kartal
Katılım
27 Nisan 2020
Konular
1
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Merhaba; Hepsiburada'dan satın almış olduğunuz Xiaomi amazfit pace 2 stratos saatiniz distribütör garantili olmadığı için, Hepsiburada size ithalatçı firmanın anlaşmış olduğu özel servisin iletişim bilgilerini vermiş, Biz distribütör firmalar ithalatçı firmaların getiridiği ürünlere bakmıyoruz, ürününüzü size verilen servise göndermekten başka seçeneğiniz yok.
Hocam tekrar rahatsız ediyorum ama bişey sorucam, cihazın seri numarasından garantisi kime ait bulunabilir mi acaba?
 
Oyla:

casibao

Her türlü halı kilim turistlik gezi..
Yönetici
Admin
Satış Sorumlusu
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hüseyin
Cihazım
MI 5
Konum
İstanbul
Katılım
5 Mayıs 2014
Konular
124
Mesajlar
1.853
Çözümler
9
Tepkime puanı
1.160
Puanları
138
Hocam tekrar rahatsız ediyorum ama bişey sorucam, cihazın seri numarasından garantisi kime ait bulunabilir mi acaba?


Hocam ithalatçı firmaların getirdiği ürünleri bilemeyiz bu ürünleri seri numaralarından bulamayız.
HiddeNKinG hocamın da belirttiği gibi THH verin.
 
Oyla:

XinT

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Halil İ
Cihazım
Xiaomi AmazeFit
Yaş
38
Konum
Kütahya
Katılım
13 Mayıs 2022
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Hocam eğer ithalatçı firma bir üründen aldıysan aldığınız yere ulaşmanız gerekir. Bu yüzden 5 lira ucuz diye adı bilinmedik ithalatçı firmalardan ürün alınmaz.

casibao miui türkiye servis müdürüdür. Kendisi mesajı gördüğünde elinden gelen bir şey olursa yardımcı olacaktır.
casibao yetkili servise gönderip amazfit pace 1 i kasa değişimi istesek. Ücreti ne kadar olur acaba? Garantisi bitti zaten
 
Oyla:
Üst Alt