Soru Amazfit Bip Türkçe Hk.

buraoca2

...Em Ay You Ay...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Burak KOCA
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
30
Katılım
18 Ekim 2016
#31
Youtube da inceleme ve karşılaştırma videoları var, izledikten sonra daha net fikirler edinebilirsiniz. Gear sport hakkında herhangi bir fikrim yok maalesef drunk~~
Hocam Mi Band 3 için detaylı inceleme videosu gördünüz mu? Şu WhatsApp bildirimlerini merak ediyorum ama, henüz detayli bir inceleme goremedim. Acaba WhatsApp içeriğini gösteriyor mu Mi Fit uygulaması, Mi Band 3 de bilginiz var mi?
 

Codered

to be or not to be..
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Emrah
Cihazım
Mi 8
Meslek
IT Professional
Yaş
38
Katılım
5 Nisan 2016
#32
Hocam Mi Band 3 için detaylı inceleme videosu gördünüz mu? Şu WhatsApp bildirimlerini merak ediyorum ama, henüz detayli bir inceleme goremedim. Acaba WhatsApp içeriğini gösteriyor mu Mi Fit uygulaması, Mi Band 3 de bilginiz var mi?
Henüz incelemelerini izleme fırsatım olmadı ancak telegram gibi uygulamaların bildirimlerini gösteriyorsa whatsapp bildirimlerinide gösterir diye tahmin ediyorum ;)
 

valerossi

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
10
Beğeniler
1
Puanları
Adım
gerekli
Cihazım
mi6
Yaş
36
Katılım
5 Temmuz 2017
#33
Dün amaz fit bip almak için netten bi arkadaşla görüştüm bu karakter sorunu dil sorunu ile alakalı sorduğum soruda aldığım yanıt aşağıdakiydi ....ürünü kullanan arkadaşlar bunu denerse en azından bizde bilgi sahibi oluruz çünki bende şuan bakınıyorum almak için ama bu karakter sorunu bir soru işareti.. arkadaş başkasına satmış sözleşmemize rağmen :) alamadım ....mesaj aşağıda bi bakarsanız

"Notify&Fitness for Amazfit uygulaması var onunla görülebiliyor, mifit uygulamasını kullanırsanız sadece o zaman dediğiniz gibi oluyor. Dediğim programda whatsapp vs uygulamalarda geliyor bildirimler baya kapsamlı bir program ayarlarını yapmanız gerekiyor türkçe zaten"
 

Codered

to be or not to be..
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Emrah
Cihazım
Mi 8
Meslek
IT Professional
Yaş
38
Katılım
5 Nisan 2016
#34
Dün amaz fit bip almak için netten bi arkadaşla görüştüm bu karakter sorunu dil sorunu ile alakalı sorduğum soruda aldığım yanıt aşağıdakiydi ....ürünü kullanan arkadaşlar bunu denerse en azından bizde bilgi sahibi oluruz çünki bende şuan bakınıyorum almak için ama bu karakter sorunu bir soru işareti.. arkadaş başkasına satmış sözleşmemize rağmen :) alamadım ....mesaj aşağıda bi bakarsanız

"Notify&Fitness for Amazfit uygulaması var onunla görülebiliyor, mifit uygulamasını kullanırsanız sadece o zaman dediğiniz gibi oluyor. Dediğim programda whatsapp vs uygulamalarda geliyor bildirimler baya kapsamlı bir program ayarlarını yapmanız gerekiyor türkçe zaten"
Soru - Amazfit Bip Türkçe Hk.
 

valerossi

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
10
Beğeniler
1
Puanları
Adım
gerekli
Cihazım
mi6
Yaş
36
Katılım
5 Temmuz 2017
#35

buraoca2

...Em Ay You Ay...
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Mesajlar
Beğeniler
Puanları
Adım
Burak KOCA
Cihazım
Xiaomi Mi6
Yaş
30
Katılım
18 Ekim 2016
#36
Henüz incelemelerini izleme fırsatım olmadı ancak telegram gibi uygulamaların bildirimlerini gösteriyorsa whatsapp bildirimlerinide gösterir diye tahmin ediyorum ;)
Ben birtek Wechat i gördüm diye hatırlıyorum tanıtımda hocam. Umarım Gösterir WhatsApp i da, çok iyi olur çünkü bu özellik tercih etmek için :)
 

Enesbas

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Mesajlar
1
Beğeniler
0
Puanları
Adım
Enes
Cihazım
Casper
Yaş
19
Katılım
21 Temmuz 2018
#37
Amazfit almayı düşünüyorum acaba gelen mesajı içerini her zaman gösteriyor mu yoksa ayarlama bilir mi. Arayan kişiniz isminde bozulmalar oluyor mu
 

okanalpdogan

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Mesajlar
23
Beğeniler
8
Puanları
Adım
okan
Cihazım
Xiaomi mix2
Meslek
Telefon satış pazarlama (Esnaf)
Yaş
33
Katılım
22 Ocak 2017
#38
Arkadaslar selam amazfot bip saatimk arkadas verdim kullanmasi icin simdi geri aldim ama telefonuma eslestirme yapamiyorum..
Musteri hizmetlerini arayin diye uyari veriyor ne yapabilirim
 

Vcihan

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Mesajlar
4
Beğeniler
0
Puanları
Adım
Veysel
Cihazım
Amazfit
Yaş
39
Katılım
31 Temmuz 2018
#39
Gadgetbridge uygulaması Google Play Store'da var. Gadgetbridge ı kullanmamızın tek amacı yükleme işlemini gerçekleştirmeye aracılık etmesi. Bu uygulamayı telefonumuza yükleyerek tüm izinlerini veriyoruz. Mi fit de olduğu gibi bu uygulamayı da saatimiz ile eşleştiriyoruz. Eşleştirme işlemine başlamadan önce Mi Fit uygulamasından saatin bulunabilirliğini açık değil ise açık duruma getirin yoksa Gadgetbridge saati bulamayacaktır. Aşağıda linkini vereceğim zip dosyasını indirip içinden ft uzantılı dosyayı çıkarıyoruz. Eğer indirme işlemini bilgisayardan yapıyorsanız FT yi telefona atacaksınız. Ft uzantılı dosya kurulumunu da gadgetbridge ile yapıyoruz. Burada önemli nokta zip içinden sadece "ft" uzantılı dosyayı kullanmanız. Diğerleri sürüm düşürmek için kullanılıyor. Onlardan uzak durun. Ft uzantılı dosyayı kurmak için dosya yöneticisine ihtiyacınız olacak. Ft uzantılı dosyayı telefonunuz da bulup üzerine basılı tutup şununla aç seçeneğinden gadgetbridge dosya yüklemeyi seçiyorsunuz. Yani tıpkı telefonunuza bir uygulamanın APK sını indirip bunu kurmak gibi, hiçbir farkı yok. Gadgetbridge in esprisi font dosyasını saatinize güncelleyerek yüklemesi. İlk başta bana da çok karışık gelmişti ama biraz kurcalayıp 1-2 videoyu izleyince olayı kavradım. Şu an SMS, telefon çağrıları, email, WhatsApp, Telegram ve diğer bildirim aldığım tüm uygulamalarda Türkçe karakterler düzgün bir şekilde görüntüleniyor.


BU İŞLEM SAATİN ARAYÜZÜNÜ TÜRKÇE YAPMAZ. SORU İŞARETİ (?) YADA FARKLI ŞEKİLDE GÖRÜNEN TÜRKÇE KARAKTERLERİ DÜZELTİR.
 
Üst Alt