Yardım Acil hepsiburada iade, pocophone f1 ön kamera arızası

mytic17

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
must
Cihazım
pocophone f1
Yaş
33
Konum
türkiye
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
2
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
miu 10
Telefon Modeli
pocophone f1
Bootloader Kilidi
Kapalı
Arkadaşlar cuma günü hepsiburada satıcısından almış olduğum pocof1 elime ulaştı.Telefon hızlı güzel derken kurulum yaptım vs . karanlık ortamda selfie denemesi yaptım yaparken ekranda yatay çizgiler belirdi . Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım telefonu yeni aldığımı böyle bir sorun olduğunu söyledim. İade için cihazın jelatinlerinin açılmamış olması gerektiği,değişim olması için servis raporu olması gerektiğini delta servise göndermemi söyledi.Daha 1 gün bile kullanamadığım telefonu servise göndermek istemiyorum sizce ne yapmam lazım başına böyle bir şey gelen var mı ? yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
 
Son düzenleme:

AfterLife

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
39
Konum
Trabzon
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
279
Tepkime puanı
175
Puanları
58
Arkadaşlar cuma günü hepsiburada satıcısından almış olduğum pocof1 elime ulaştı.Telefon hızlı güzel derken kurulum yaptım vs . karanlık ortamda selfie denemesi yaptım yaparken ekranda yatay çizgiler belirdi . Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım telefonu yeni aldığımı böyle bir sorun olduğunu söyledim. İade için cihazın jelatinlerinin açılmamış olması gerektiği,değişim olması için servis raporu olması gerektiğini delta servise göndermemi söyledi.Daha 1 gün bile kullanamadığım telefonu servise göndermek istemiyorum sizce ne yapmam lazım başına böyle bir şey gelen var mı ? yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Normal şartlarda internet üzerinden yapılan alışverişler de koşulsu şartsız şurtsuz 14 gün iade hakkiniz vardir. İster jilatini açın ister sim kart takin. Bu yasalarin size tanıdığı bir haktir. Fakat burasi Türkiye olduğu için burada hepsiburada gibi firmalar atlarını istedikleri gibi kosturmaktadirlar. Çünkü ağır cezai yaptirimlarla asla karsilasmadilar bundan sorada bu ülkede bu sartlarda karsilasmayacaklar. Size her tür zorluğu cikaracaklardir bu sartlarda. Size önerim 14 günlük iade suresi dolmadan bir tüketici hakem heyetine basvurun. Direk davayi kazanmış olacaksiniz. Hepsiburada dan savunma dahi istemeyecek ve para iadesi çıkacaktır. Tüketicinin sözleşmeden cayma suresi gerekcesiyle. 14 günlük süre önemli
 
Oyla:

shuj

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Kuzey
Cihazım
Xiaomi Mi6
Meslek
Fotoğrafçı
Konum
Adana
Katılım
30 Aralık 2014
Konular
26
Mesajlar
1.813
Tepkime puanı
1.158
Puanları
138
Normal şartlarda internet üzerinden yapılan alışverişler de koşulsu şartsız şurtsuz 14 gün iade hakkiniz vardir. İster jilatini açın ister sim kart takin. Bu yasalarin size tanıdığı bir haktir. Fakat burasi Türkiye olduğu için burada hepsiburada gibi firmalar atlarını istedikleri gibi kosturmaktadirlar. Çünkü ağır cezai yaptirimlarla asla karsilasmadilar bundan sorada bu ülkede bu sartlarda karsilasmayacaklar. Size her tür zorluğu cikaracaklardir bu sartlarda. Size önerim 14 günlük iade suresi dolmadan bir tüketici hakem heyetine basvurun. Direk davayi kazanmış olacaksiniz. Hepsiburada dan savunma dahi istemeyecek ve para iadesi çıkacaktır. Tüketicinin sözleşmeden cayma suresi gerekcesiyle. 14 günlük süre önemli

Evet haklısınız bende böyle biliyorum fakat hepsi burada sim kart takılan cihazı iade almıyoruz demişti . İşi yokuşa sürüyorlar tüketiciyi uğraştırmak için sırf :^)
 
Oyla:

oguz494

Usta Üye
Usta Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Oğuzhan
Cihazım
Xiaomi Mi 8
Meslek
Ekonomist
Konum
İzmir
Katılım
30 Haziran 2018
Konular
36
Mesajlar
1.269
Tepkime puanı
931
Puanları
128
Ne olursa olsun sizin haklarınız var tüketici heyeti işlemleri ile haklı çıkarsınız ve mecburen değişim yaparlar. Hakkınızı arayın lütfen
 
Oyla:

sahdalaman

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Doğan Can
Cihazım
Mi 5
Yaş
33
Konum
Hatay
Katılım
28 Ocak 2017
Konular
5
Mesajlar
89
Tepkime puanı
44
Puanları
18
Hocam daha önce hb ye bir çok ürünü iade ettim. Aldıktan sonra kontrollerini yaptınız diyelim, arızayı da o zaman fark ettiniz. Hemen aramak yerine, siparişlerim kısmından iade talebi oluşturup; ben bu ürünün rengini beğenmedim ve beklediğimden farklı geldi deseydiniz her şey çok daha farklı olurdu. Şimdi siz aradınız diye bahsettiğiniz şekilde olayı yokuşa sürmüşler. Olur da yaşarsanız bir dahaya aklınızda bulunsun.
 
Oyla:

AfterLife

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Murat
Cihazım
Redmi Note 7
Yaş
39
Konum
Trabzon
Katılım
2 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
279
Tepkime puanı
175
Puanları
58
Evet haklısınız bende böyle biliyorum fakat hepsi burada sim kart takılan cihazı iade almıyoruz demişti . İşi yokuşa sürüyorlar tüketiciyi uğraştırmak için sırf :^)
Tabiki böyle diyecekler. Tipik kandirma stratejileri bu. Hakkinizi arayin sonuna kadar.
 
Oyla:

mytic17

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
must
Cihazım
pocophone f1
Yaş
33
Konum
türkiye
Katılım
3 Ocak 2019
Konular
2
Mesajlar
15
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yorumlarınız ve tavsiyeleriniz için teşekkürler. Ürünü yasal olarak cayma hakkımı kullanmak istediğime dair dilekçe yazdım bir kopyasını hepsiburada genel merkezine iadeli taahhütlü yolladım.Diğer dilekçeyi de faturayla beraber telefonun içine koydum sistemden talep oluşturup gönderdim bakalım ne sonuç çıkacak inşallah zorluk çıkarmazlar.
 
Oyla:
Üst Alt