- Adım
- Güneş
- Cihazım
- 17 ultra
- Meslek
- Elektronik
- Yaş
- 45
- Konum
- Tekirdağ
- Katılım
- 4 Haziran 2017
- Konular
- 15
- Mesajlar
- 141
- Tepkime puanı
- 46
- Puanları
- 28
Bu cihazı alsam. Uzun süredir ey rom kullanıyorum ve devam ederim. PC ile güncellerim. Bunu problem olarak görmem asla. 14 ultra global server kayıtlı olarak kullanıyorum. 17 ultra Çin cihazında sıkıntı yaşarmıyım?