Soru 17ultra çin server kayıtlı kullanımı hakkında?

gunes59

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Güneş
Cihazım
17 ultra
Meslek
Elektronik
Yaş
45
Konum
Tekirdağ
Katılım
4 Haziran 2017
Konular
15
Mesajlar
141
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Bu cihazı alsam. Uzun süredir ey rom kullanıyorum ve devam ederim. PC ile güncellerim. Bunu problem olarak görmem asla. 14 ultra global server kayıtlı olarak kullanıyorum. 17 ultra Çin cihazında sıkıntı yaşarmıyım?
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.612
Tepkime puanı
2.122
Puanları
188
Her zaman global cihazları tercih edin. Her hangi bir arıza durumunda aradaki fiyat farkı cebinizden çıkar.
17 Ultra Çin sürümlerde bootloader kilidi açılıyor mu hocam? Snapdragon açığı kapanmış güncel bir sürüm ile gelirse normal başvuru ile kilit açılabilir mi? Ya da ücretli açılıyor mu
 

H.kadioglu26

Xiaomi_Satış_Teknik
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9t Pro
Konum
Türkiye
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
11
Mesajlar
13.249
Tepkime puanı
5.649
Puanları
338
17 Ultra Çin sürümlerde bootloader kilidi açılıyor mu hocam? Snapdragon açığı kapanmış güncel bir sürüm ile gelirse normal başvuru ile kilit açılabilir mi? Ya da ücretli açılıyor mu
açılmıyor
 

gunes59

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Güneş
Cihazım
17 ultra
Meslek
Elektronik
Yaş
45
Konum
Tekirdağ
Katılım
4 Haziran 2017
Konular
15
Mesajlar
141
Tepkime puanı
46
Puanları
28
Elemanın söylediği bootloader açık ve server kayıtlı olduğu. Bakacağım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Önemli olan cihazın güncelleme işleminde ( eu rom ) sıkıntı yaşar mıyım. Bir de eskiden band 20 hikayesi vardı. O işler bitti galiba. Kullanım problem olmazsa pil farkı var anlaşılan. Gerisi aynı
 
Son düzenleme:

baran452426

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.419
Tepkime puanı
511
Puanları
128
17 Ultra Çin sürümlerde bootloader kilidi açılıyor mu hocam? Snapdragon açığı kapanmış güncel bir sürüm ile gelirse normal başvuru ile kilit açılabilir mi? Ya da ücretli açılıyor mu
Şubat ayı güvenlik güncellemesini gecmediyse bl açılıyor eğer geçtiyse yani guncellendiyse jtag yapılarak işlemciye müdahale ediyorlar sürüm düşürüyorlar yine açıyorlar arz talep varsa çözümde vardır hocam 😀
 

H.kadioglu26

Xiaomi_Satış_Teknik
Teknisyen
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Hasan
Cihazım
Mi9t Pro
Konum
Türkiye
Katılım
11 Mayıs 2020
Konular
11
Mesajlar
13.249
Tepkime puanı
5.649
Puanları
338
Şubat ayı güvenlik güncellemesini gecmediyse bl açılıyor eğer geçtiyse yani guncellendiyse jtag yapılarak işlemciye müdahale ediyorlar sürüm düşürüyorlar yine açıyorlar arz talep varsa çözümde vardır hocam 😀
işlemciye müdahale dediğiniz j-tag işlemidir. Tavsiye edilen bir yöntem değildir.
 

baran452426

Premium Üye
Premium Üye
Usta Üye
MIUI Sever
Ayın Üyesi
Adım
anda
Cihazım
17 pro max
Yaş
33
Konum
istanbul
Katılım
23 Şubat 2019
Konular
90
Mesajlar
1.419
Tepkime puanı
511
Puanları
128
işlemciye müdahale dediğiniz j-tag işlemidir. Tavsiye edilen bir yöntem değildir.
Jtag diye yazdım zaten hocam direnç işlemi gibi yapan düzgün yapsa aslında sorunsuz çalışıyor cihaz ama bizim ustalar yada ustayim diyenler sayesinde piyasa bozuk cihaz doldu 😀
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Elemanın söylediği bootloader açık ve server kayıtlı olduğu. Bakacağım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Önemli olan cihazın güncelleme işleminde ( eu rom ) sıkıntı yaşar mıyım. Bir de eskiden band 20 hikayesi vardı. O işler bitti galiba. Kullanım problem olmazsa pil farkı var anlaşılan. Gerisi aynı
Hocam eu romda guncellersen sıkıntı yasamassiniz ancak çin rom yerine başka stock romları global romu yani kurunca şebeke gidiyor modem flashlayinca geri geliyor hocam bl kilidi açıksa arka kapağın kenarlarına bakın açılma izleri varmı cihazı sıfırlayın ve kameraları tek tek kontrol edin lenslerin hepsi çalışıyormu çalışıyorsa üzmez alın cihazı
 

Lucas.Rintaro26

Elit Üye
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Lucas
Cihazım
Redmi Note 10 P
Yaş
33
Konum
İzmir
Katılım
15 Eylül 2019
Konular
25
Mesajlar
3.612
Tepkime puanı
2.122
Puanları
188
Şubat ayı güvenlik güncellemesini gecmediyse bl açılıyor eğer geçtiyse yani guncellendiyse jtag yapılarak işlemciye müdahale ediyorlar sürüm düşürüyorlar yine açıyorlar arz talep varsa çözümde vardır hocam 😀
Jtag yaptırmam hocam :)
İki hafta sonra bizim müdür Çin'e gidiyor. Ondan rica edeceğim. 17 Ultra Çin model aldırmayı düşüyorum. 45 bin lira görünüyor :)

Tek sıkıntı dediğin gibi Şubat yaması almamış sürümü nasıl bulacak :D
 
Üst