Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhaba Onur Bey,
Onarım işlemleriniz tamamlanarak cihazınız tarafınza gönderilmiştir.
Cihaz arızalarının giderilmediğini düşündüğünüz durumlarda, talep veya şikayetlerinizin değerlendirilmesi için incelenmek üzere tekrar servisimize göndermeniz gerekmektedir.
Merhaba cihazınız Delta Teknik Servis garantisinde ise; Gönderime hazır olan paketinizi Anlaşmalı Kargo Şirketlerimiz olan Yurtiçi kargo (Anlaşma No: 282140974 ) ve Mng Kargo ( Anlaşma No: 257298816 ) ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
Tekrar merhaba Özlem Hanım,
Yapılan kalite kontrollerde cihazınızın ücret iadesi yapılmasına karar verilmiştir. Tarafınıza göndeereceğimiz bu rapor ile aldığınız yer ile görüşebilir iadenizi alabilirsiniz.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Merhaba Pazartesi günü yılbaşı dolayısıyla kapalıydık. Cihazınızın inceleniyor. Servis süreciniz devam etmektedir. Bugün sonuçlanması için ilgili birimlere bilgi verildi.
Saygılarımızla
Delta Teknik Servis
Merhaba Burak Bey,
Cihazı servisimize incelemek üzere getirebilirseniz gerekli işlemleri yaparız. Telefon görüşmemizde sizinle gerekli bilgileri paylaştım. Aksi bir durumda sizi aradığım numaradan bana ulaşabilirsiniz.
Saygılarımla
Merhaba,
Cihazınız kalite kontrol aşamasından başarısız olarak geçtiği için tekrar parça bekliyor durumuna gelmiştir. İlgili birime hızlandırılması için bilgi verilmiştir.
Saygılarımla
Merhaba, cihazınız servis sürecini aşmamıştır. Gelen her cihaz kayıt, ilk inceleme, onarım, kalite kontrol ve akabinde teslim onayı aşamalarından geçmektedir. Servis sürecimiz bu şekilde işlemektedir. Cihazınızın ekran değişimi yapılmış, onarımı tamamlanmıştır. Şuan kalite kontrol aşamasındadır...
Merhaba,
Öncelikle adres ve iletişim bilgilerinizi eksiksiz şekilde yazınız. Sizinle iletişim kurabileceğiz GSM numaranızı belirtmeniz size göndereceğimiz bilgi mesajlarının ulaşması açısından da önemlidir.Cihazınızın arızasını detaylı bir şekilde yazıp fatura fotokopisi ile beraber mutlaka...