- Adım
- yusuf
- Cihazım
- redminote 10pro
- Yaş
- 29
- Konum
- ankara
- Katılım
- 7 Temmuz 2021
- Konular
- 26
- Mesajlar
- 104
- Tepkime puanı
- 18
- Puanları
- 18
- Konu Sahibi Konu Sahibi
- #11
Teşekkür ederim bugün şikayette bulunacağım. Tamir veya ücret iadesi istemeden direkt yeni cihaz mı talep edeyim.Teknik servis yapacağını yapmış ve senin telefonun içine etmiş. E devlete gir, olayı bir güzel özetle ilk tamir sonrası ikinci defa power tuşunun bozulduğu servis tarafından ve ardından power tuşunu bozdukları gerekçesi ile tekrar götürüldüğünde ise kamera ve parmak izinin tamir esnasında teknisyen tarafından zarar verildiği için bozulduğunu ve misli ile iade istediğinizi belirtin. Sakın para iadesi istemeyin veya tamir. Ya aynısı ya da üst model olan Redmi Note 13 pro vermek zorundalar. É devletten çok kolay başvuru yapmak. İsterse 6 ay sürsün siz başvuruyu yapın. Mağdur etmişler sizi. Tüm belgeleri eksiksiz yükleyin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Bugün şikayette bulunacağım. Acaba yeni cihaz verirler mi?Bence heyete başvurun. Çünkü zaten servis ücret talep etmiş. Yani geriye çok seçenek yok gibi. Eğer düşündüğümüz gibi ana kartta işlem yaparken el kayması dikkatsizlik sonucu falan iletim yolları zarar gördüyse o cihazdan hayır gelmez. Ancak hakem heyetinde eş değer bir cihaz yada farklı bir şekilde zararınız karşılanacak.