- Adım
- Bulent
- Cihazım
- powerbank
- Yaş
- 49
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 25 Haziran 2016
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba arkadaşlar,
Geçen gün n11 sitesinde 10.000 mah lık 2 adet powerbank aldım.Farklı farklı sitelerde ürünleri doğrulamak istediğimde güvenlik kodunun yanlış olduğunu doğru kod girmem gerektiği uyarısını aldım.Bunu satıcıya bildirip ürünleri iade ettim.Satıcı ürünleri aldığında kendisinin denediğini ve doğrulama yapabildiğini, sitelerde yoğunluk olabileceğinden tayvan sitesini kullanamamı söyledi.Bende eğer ürünlerin orjinalliğine inanıyorsanız gönderin bende doğrulama yapayım dedim.ürünler bugün elime geçti sürekli deniyorum fakat yine aynı hatayı alıyorum.acaba yanlış yaptığım birşey mi var diye yardımlarınızı rica ediyorum.acilen çözmem lazım yeğenim yurtdışına gidecek.Teşekkür ederim.
Geçen gün n11 sitesinde 10.000 mah lık 2 adet powerbank aldım.Farklı farklı sitelerde ürünleri doğrulamak istediğimde güvenlik kodunun yanlış olduğunu doğru kod girmem gerektiği uyarısını aldım.Bunu satıcıya bildirip ürünleri iade ettim.Satıcı ürünleri aldığında kendisinin denediğini ve doğrulama yapabildiğini, sitelerde yoğunluk olabileceğinden tayvan sitesini kullanamamı söyledi.Bende eğer ürünlerin orjinalliğine inanıyorsanız gönderin bende doğrulama yapayım dedim.ürünler bugün elime geçti sürekli deniyorum fakat yine aynı hatayı alıyorum.acaba yanlış yaptığım birşey mi var diye yardımlarınızı rica ediyorum.acilen çözmem lazım yeğenim yurtdışına gidecek.Teşekkür ederim.