Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Xiaomi Mi9T telefonumda ghost touch ve amoled ekranında burn sonrası telefonumu sattım. Bitmeyen miui problemleri yüzünden hiç uğraşmadığım rom ve root işlerine bile girdim. Yazılım atarken brick olacak korkusu (nitekim hard olmasa da yaşadım) telefonun kararsız şekilde çalışmaları artık beni yordu ve bezdirdi. Xiaomi ile ilk olarak Mi Note 3 ve Mi6 ile tanışmıştım. Mi9T ile de veda ediyorum. Artık Xiaomi’nin fiyat performans telefonu olmaması ve bu yaşadığım kötü deneyimler sonrası yoluma Samsung ile devam edeceğim. Forum içinde çok konu ve mesajım yoktur ama çok takip ettim. Buradan çok faydalandığım ve öğrendiğim bilgiler oldu. Bu vesile ile paylaşım yapan herkese çok teşekkür ediyorum.
fiyat yonunde haklisin ama samsung iyi bir seçenekmi bence hayir çünkü samsun 6 ay sonra sisiyor yani samsung alicaksan 6 ay da bir format atmayida goze alacaksn
Samsung’u en son S4 mini ile kullanmıştım. Xiaomi’den sonra fazla zorlamaz diye düşünüyorum. Arayüze xiaomi de çok alışmıştım ama artık bezdirdi. Değişiklik iyidir bazen
hocam kusura bakma da attan inip eşeğe binmişsin. eğer samsungun amiral gemisi telefonunu almadıysan samsung kullanılmaz. 6 ay sonra yeniden seni aramızda görürüz.
Amiral gemisi almadım artık oralara bütçenin yetmesi zor m33 5g aldım bakalım artık ne bekler beni bilmiyorum ama amoled ekran benim için bitmiştir. Stabil çalışsın yeter bütün gün ekrana bakmıyorum zaten. Ürünüde Amazon’dan satın aldım. Amazon firmasına da Samsung’dan daha çok güveniyorum sorun çıkarsa mağdur etmeyeceklerine eminim. Sorun yaşadığım hiç bir üründe mağdur etmeden problemimi çözdüler.
Türkiye ye garantili olarak gelen Xioamilerin öyle aman aman kullanılacak üst segment amiral cihazı yok. Bütün amiral üst modellerin hepsi yurtdışında, onlarada imei direnci koydular ve bu işi ileride daha da sağlama alacaklar. olay bitti xioamide
ben dün sıfır oneplus nord n10 aldım telefon arızalı sıkıntılı çıktı kesinlikle tavsiye etmiyorum bugün iade etmeye çalışacağım ama almazlarsa n'aparım bilmiyorum. iade edebilirsem onun yerine poco x3 pro alırım
ben dün sıfır oneplus nord n10 aldım telefon arızalı sıkıntılı çıktı kesinlikle tavsiye etmiyorum bugün iade etmeye çalışacağım ama almazlarsa n'aparım bilmiyorum. iade edebilirsem onun yerine poco x3 pro alırım
Bu tarz durumlar yüzünden Amazon’dan alıyorum artık herşeyi. Alacağınız ürün 100 TL bile fazla olsa buna değer. Ben SSD almıştım 1 yıl sonra sorun çıktı adamlar direk iade aldılar. Diğer sitelerden alsam servise gönderin der atarlar başından. Geçmiş olsun umarım çözülür sorununuz.
Bu tarz durumlar yüzünden Amazon’dan alıyorum artık herşeyi. Alacağınız ürün 100 TL bile fazla olsa buna değer. Ben SSD almıştım 1 yıl sonra sorun çıktı adamlar direk iade aldılar. Diğer sitelerden alsam servise gönderin der atarlar başından. Geçmiş olsun umarım çözülür sorununuz.
teşekkür ediyorum mediamarkttan ürün almasın bence kimse, ayıplı mal satıyorlar. dün aldığım cihaz için Şikayetvar sitesindeki yorumları inceledim hepsi de mediamarkttan almış yani ve mediamarkt 1200 küsür para karşılığında kasko yaptığını, kullanıcı hatası, telefonu suya düşürme, ekran panel hataları gibi sorunları ücretsiz karşılıyormuş saçmalığa bakın ben telefonu yere düşürsem en az 2000₺ masraf çıkar milleti çok iyi söğüşlüyorlar şimdi bu telefonu akşam götüreceğim diyecekler ki servise verelim, yahu ben bu telefonu daha kullanır mıyım aldığım gibi servise gidip işlem görecek bir de. böyle bir saçmalık görmedim.
teşekkür ediyorum mediamarkttan ürün almasın bence kimse, ayıplı mal satıyorlar. dün aldığım cihaz için Şikayetvar sitesindeki yorumları inceledim hepsi de mediamarkttan almış yani ve mediamarkt 1200 küsür para karşılığında kasko yaptığını, kullanıcı hatası, telefonu suya düşürme, ekran panel hataları gibi sorunları ücretsiz karşılıyormuş saçmalığa bakın ben telefonu yere düşürsem en az 2000₺ masraf çıkar milleti çok iyi söğüşlüyorlar şimdi bu telefonu akşam götüreceğim diyecekler ki servise verelim, yahu ben bu telefonu daha kullanır mıyım aldığım gibi servise gidip işlem görecek bir de. böyle bir saçmalık görmedim.
bi' de çalışanları bir tarafından element uydurup ürün pazarlıyorlar. aldığım telefonun ön kamerasına 20mp dedi ama 16mp. android 13 bile alacak dedi ama firmanın resmi açıklaması nord serisinin sadece bir android güncellemesi alacağı yönünde ki cihaz o güncellemeyi almış ve android 11 olmuş yani 12 bile olmayacak ki 13 nasıl olsun ekranğna amoled diyor ama ips lcd ekranı. tek simli diyor çift simli telefon. nefret ettim yemin ediyorum ya bu nasıl bir iş ahlâkı böyle hem mallarını yalan yanlış pazarlıyorlar hem ayıplıplı ürün satıyorlar hem de sorun çıktığı zaman da hemen aradan çekilip üstlerinden atıyorlar vallahi böyle olacağını bilseydim almazdım
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
xiaomi telefon piyasasında ilk başlarda iyiydi ama bu sayede tekelleşti şimdi de kullanıcıları bildiğiniz keriz yerine koyup saçma sapan telefonlar üretiyor ve müşteri başka markadan alamayacağı için mecbur xiaomiden alıyor güzel soygun oluyor. xiaominin prime dönemleri 2017-2018 sonra bitti benim gözümde. miui 10la birlikte bitti zaten. şimdi yazılım hataları, donanımdan kısmak gibi saçma sapan işler yapıyor telefon üretici firmalar niye böyle yapıyor
sözde şirket kârı %5i hiç geçmeyecekti kolpa. tekelleşince iyice sıvadılar. önceden telefonları inceltmeye gidilirdi şimdi tekrar telefonlar kalın kalın olmuş anlam vermek zor. nasıl para koparsak diye can atıyorlar bu devirde telefon almak istemiyorum gerçekten firmaların izlediği bu iğrenç yoldan dolayı