- Adım
- erhan
- Cihazım
- mi5s
- Yaş
- 38
- Konum
- istanbul
- Katılım
- 14 Mart 2018
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Merhaba arkadaşlar,
İnternetten aldığım mi5s telefonuma factory reset attıktan sonra telefonumun farklı bir mi hesabı ile aktive edildiğini ve bu nedenle kendi mi hesabımın şifresini kabul etmediğinden kurulum işlemini yapamadım. İnternetten araştırmalarıma göre bu sorunu yaşayan kişilerin olduğunu gördüm. Servisi aradığımda bu işlem için telefonun kendilerine gönderilmesi gerektiğini öğrendim. Zaman kaybetmek istemediğimden bu konu için izlediğim yolu aşağıda belirtiyorum. Kesin sonuca bu yöntemle ulaştım.
Öncelikle telefonu aldığınız internet sitesiden üzerinize kayıtlı faturanızın kesin olması gerekmektedir.
mi United States online destek hattına bağlanıyoruz. (Diğer bütün online destekleri denediğimde telefonu servise göndermem gerektiği iletildi.)
(Buradan sol en üstte United States yazan yerde chat online'a tıklıyoruz. Çalışma saatleri kendi yerel saatleri için 09-18 arasındadır.)
Buradan bir konuşma başlatıyoruz. Ben kendi şahsıma ait olan xiaomi telefonum için aşağıdaki şekilde bir metin hazırladım.
Hello,
I have a problem about my mi5s smart phone. I bought mi5s a year ago from internet company in Turkey then i factory resetted my phone yesterday and ı saw that my mi5s activated via other mi account because of that i couldnt activate my mi phone via my mi accont password. Could you help me about this situation?
Best regards.
Daha sonra karşıdaki kişi benden telefonuma ait imei1 ve imei2 numaralarını istedi ve telefonun bana ait olduğunu ispat etmem için faturamı istedi. Bende .jpg olarak kaydettiğim faturamı kendilerine ilettim. Kayıt aldıklarını ve 24 ile 72 saat arasında kaydın Çin'e gönderilerek inceleneceğini ve onay sonrası telefonun mi hesabının sıfırlanacağını ilettiler.
24 saat geçmeden telefonumu kontrol ettiğimde içerisinde aktifleştirilen farklı mi hesabının silindiğini gördüm ve bende kendi mi hesabım ile telefonumu aktive ederek kurulumu gerçekleştirdim.
Ayrıca bu sorun ile ilgili imei1, imei2 ve fatura görüntüsü ile yukarıdaki ingilizce metin ile aşağıdaki email adresinede iletebilirsiniz. Probleminiz bu şekilde kısa sürede düzelecektir.
service.global@xiaomi.com
Saygılarımla
İnternetten aldığım mi5s telefonuma factory reset attıktan sonra telefonumun farklı bir mi hesabı ile aktive edildiğini ve bu nedenle kendi mi hesabımın şifresini kabul etmediğinden kurulum işlemini yapamadım. İnternetten araştırmalarıma göre bu sorunu yaşayan kişilerin olduğunu gördüm. Servisi aradığımda bu işlem için telefonun kendilerine gönderilmesi gerektiğini öğrendim. Zaman kaybetmek istemediğimden bu konu için izlediğim yolu aşağıda belirtiyorum. Kesin sonuca bu yöntemle ulaştım.
Öncelikle telefonu aldığınız internet sitesiden üzerinize kayıtlı faturanızın kesin olması gerekmektedir.
mi United States online destek hattına bağlanıyoruz. (Diğer bütün online destekleri denediğimde telefonu servise göndermem gerektiği iletildi.)
Linkleri görebilmek için kayıt olmanız gerekmektedir
(Buradan sol en üstte United States yazan yerde chat online'a tıklıyoruz. Çalışma saatleri kendi yerel saatleri için 09-18 arasındadır.)
Buradan bir konuşma başlatıyoruz. Ben kendi şahsıma ait olan xiaomi telefonum için aşağıdaki şekilde bir metin hazırladım.
Hello,
I have a problem about my mi5s smart phone. I bought mi5s a year ago from internet company in Turkey then i factory resetted my phone yesterday and ı saw that my mi5s activated via other mi account because of that i couldnt activate my mi phone via my mi accont password. Could you help me about this situation?
Best regards.
Daha sonra karşıdaki kişi benden telefonuma ait imei1 ve imei2 numaralarını istedi ve telefonun bana ait olduğunu ispat etmem için faturamı istedi. Bende .jpg olarak kaydettiğim faturamı kendilerine ilettim. Kayıt aldıklarını ve 24 ile 72 saat arasında kaydın Çin'e gönderilerek inceleneceğini ve onay sonrası telefonun mi hesabının sıfırlanacağını ilettiler.
24 saat geçmeden telefonumu kontrol ettiğimde içerisinde aktifleştirilen farklı mi hesabının silindiğini gördüm ve bende kendi mi hesabım ile telefonumu aktive ederek kurulumu gerçekleştirdim.
Ayrıca bu sorun ile ilgili imei1, imei2 ve fatura görüntüsü ile yukarıdaki ingilizce metin ile aşağıdaki email adresinede iletebilirsiniz. Probleminiz bu şekilde kısa sürede düzelecektir.
service.global@xiaomi.com
Saygılarımla