Çözüldü Xiaomi redmi 5a mi şifresi sorunu (çözüme ulaştı)

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

01Murat01

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi redmi 5a
Yaş
51
Konum
Adana
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
2
Puanları
3
Yüklü Rom ve Versiyon Numarası
00000000
Telefon Modeli
Redmi 5a
Bootloader Kilidi
Açık
Merhaba arkadaşlar, telefonumu bir arkadaştan satın aldım, hard reset atıp telefonu komple sıfırlamak istedim, arkadaş mi şifresini unutmuş web üzerinden şifreyi sıfırlayıp, hard reset attım arkadaşın hesabından mi hesabına girmek istedik lakin hatalı kullanıcı veya hatalı şifre diyor giremiyorum, bu konuda yardımcı olacak arkadaşlara ricağım olur, teşekkürler
 

01Murat01

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi redmi 5a
Yaş
51
Konum
Adana
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Yardımcı olabilecek arkadaşlar lütfen, telefonun kutusu faturası mevcut, ne yapabilirim
 
Oyla:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.348
Çözümler
44
Tepkime puanı
1.917
Puanları
188
Aynı hesapla i.mi.com adresine giriş yapın. Bu girişi yaparken kullandığınız şifre telefonunuzda da geçerli olacaktır.

Eğer şifrenizi kabul etmiyorsa telefonunuzun wifi ile ağa bağlı olduğundan ve telefondaki Mi ID ve i.mi.com'daki ID'nin aynı olduğundan emin olun.

Çözüm bulamazsanız service.global@xiaomi.com adresine fatura, kutu vb. telefonun size ait olduğunu gösteren belgeler ile durumu anlatan bir mail atıp şifre sıfırlaması isteyebilirsiniz.

Kabul edilmezse çözüm Zenex 'in konusu. Ücreti karşılığında telefonunuzu kullanılabilir hale getirecektir.
 
Oyla:

01Murat01

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Murat
Cihazım
Xiaomi redmi 5a
Yaş
51
Konum
Adana
Katılım
13 Şubat 2019
Konular
1
Mesajlar
4
Tepkime puanı
2
Puanları
3
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Aynı hesapla i.mi.com adresine giriş yapın. Bu girişi yaparken kullandığınız şifre telefonunuzda da geçerli olacaktır.

Eğer şifrenizi kabul etmiyorsa telefonunuzun wifi ile ağa bağlı olduğundan ve telefondaki Mi ID ve i.mi.com'daki ID'nin aynı olduğundan emin olun.

Çözüm bulamazsanız service.global@xiaomi.com adresine fatura, kutu vb. telefonun size ait olduğunu gösteren belgeler ile durumu anlatan bir mail atıp şifre sıfırlaması isteyebilirsiniz.

Kabul edilmezse çözüm Zenex 'in konusu. Ücreti karşılığında telefonunuzu kullanılabilir hale getirecektir.
Peki çok teşekkür ederim
 
Oyla:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Üst Alt