Ayarla alakası olduğunu sanmıyorum teknik servis de kronik hata varsa değişim onaylar siz bi teknik servise de danışın şikayetvar a falan da yazı yazın sesinizi duyarlar belki imaj kaybetmemek için değişim kabul ederler
MI 5 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
hocam yapacaklarını snamıyorum zaten kanundada ayenen şu şekilde yazıyor
Elektronik ürünlerde cayma hakkı ve iade süreci nasıl kullanılır?
Elektronik ürünlerin “Cayma Hakkı” dahilinde iade alınabilmesi için satın alınan ürünün, orijinal kutusuna zarar verilmemiş olması, faturasının ve tüm tamamlayıcı aksesuarlarının ürün ile birlikte gönderilmesi gerekmektedir. Gönderilmemesi halinde iade talebi reddedilecektir.
Kurulumu servis tarafından yapılan ürünler için servis haricinde kutunun açılması veya kurulumunun servis haricinde yapılması durumunda iade alınmayacaktır.
Satın alınan cep telefonuna SİM kart takılması, WiFi ile network bağlantı kurulması halinde cihaz 2’inci el statüsüne geçmiş olacaktır. İlgili mevzuat gereği cayma hakkı kapsamında “ürünün satılabilir özelliğinin kaybolmaması” gerekmektedir. Bu nedenle de SİM kart takılan veya WiFi ile bağlantı kurulan ürünler, cayma hakkı kapsamında iade alınamamaktadır. Ayıplı vs. ürün olması halinde mağaza ile irtibata geçilmelidir. Mağaza, teknik servis raporu talep edebilir.
Cayma hakkı dışında kalan 14 ile 6 ay arası iade talepleri için, ürünün teknik servise gitmesi ve servis tarafından iade kararı verilmiş olması gerekir.
yani yetkili servise göndericekler yetkili servis onaylarsa hepsi burada değişim yapacak. Ya sorunu çözecekler ki kameraya dokunacaklarını sanmıyorum yada değişim yapılacak. Bunun haricind ebirşey yapılamıyor sanıyorsam araştırdım herkes bu şekilde demişç 20 gün telefonsuz gezicez yani.