İnşallah hocam. Güzel temennileriniz için teşekkür ederim . Memnun kalmanıza sevindim.Estağfurullah hocam, asıl ben teşekkür ederim, umarım aynı benim gibi sizde bu sürümden memnun kalırsınız
Gesendet von meinem Schajomi mit Tapatalk
Son düzenleme: