Yardım Xiaomi Mi A2 androidone yazısında takılı kalma sorunu

mrgunee

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ömer
Cihazım
Xiaomi Mi A2
Yaş
25
Konum
İstanbul
Katılım
9 Mart 2019
Konular
1
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
1
İyi günler belirttiğim modeldeki telefonumda bugun birden telefon açılmadı ve androidone ekranında takılı kaldı aldığımdan beri hiçbir ayarıyla oynamadım normal bir kullanıcı gibi kullandım siyah ekranda power tuşuna basınca titriyor basılı tutunca açılma yerine geçip androidone ekranında takılı kalıyor acil yardım lazım servise mi yollamam gerekli ?

Ayriyetten ekran siyahken yani telefon kapalıyken power tuşuna bastığımda 1 kez titriyor basılı tutunca androidone ekranı geliyor
 
Son düzenleme:

onununcuköy

Hevesli Üye
Uzman Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Erkan
Cihazım
Yok
Konum
Eskişehir
Katılım
6 Mart 2017
Konular
6
Mesajlar
2.149
Çözümler
36
Tepkime puanı
1.745
Puanları
188
64 GB olanı kullanıyorum, keşke yazılımı Google'a ait olan bir Xiaomi almasaydım. Onun yerine, Xiaomi'nin kendi yazılımı olan MIUI olan cihazlarından alsaydım keşke... ;( Bende de fazla uygulama yok. Sadece Twitter, Facebook gibi sosyal medya uygulamaları var. O da cihazda otomatikman yüklüydü. Cihazım arızalandıktan sonra hiçbir uygulama dahi yüklemedim. Ama cihazımı teknik servisten teslim aldıktan 1 ay sonra yine aynı sorunu yaşamaya başladım. Sistem arayüzü donduğu için hiçbir işlem yapamıyorum, ekranı sağ veya sola hareket ettiremiyorum. Mesela, uygulamalar içerisinde gezinemiyorum çünkü ekran donuyor. Cihazı tekrardan başlatıyorum. Ekran kilidi sayfası açılıyor, şifremi de giriyorum. ''Telefon başlatılıyor'' uyarısını aldıktan sonra ekran siyah ekran oluyor. Başka bir cihazdan kendi numaramı aradığında hat çalıyor ama ekrana arama bildirimi bile gelmiyor. Ekran siyah ekran olarak kalıyor. Siyah ekran düzelir diye güç düğmesine ve ses kısma tuşuna basarak cihazı 2 kez tekrar başlattım ama yine aynı sorunla karşı karşıyayım. headbang~~ Cihaz kendine gelemiyor her ne kadar güç düğmesine basılı tutup cihazı yeniden baştasam da faso fiso bunlar... Cihaza Hard reset atmayacağım, cihazı ilk kez teknik servise götürmeden önce yine aynı sorunu yaşıyordum ve cihaza hard reset atarken cihaz donup kalmıştı öyle... O yüzden, cihaza hard reset'i tekrardan atmayı düşünmüyorum. Bu cihaz, şu an 2.kez yazılım hatası veriyor. Sıkıldım artık. Yani, uygulamalarla alası yok bu sorunun, cihazda telefonun kendi uygulamaları olunca bile aynı sorun veriyorsa ohooo ölme eşeğim yaz gelsin. Cihazı 2.kez teknik servise götürmektense, yeni cihaz almam daha mantıklı olacak sanırım. facepalm~~ Sizin cihazınızda da sorundan geçilmiyorsa geçmiş olsun, ya Xiaomi'den uzak duracağız ya da Xiaomi'nin Google işbirliği ile çıkardığı cihazlardan uzak duracağız. clap~~
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Cihazın otomatik yazılım güncellemesini kapattığım zaman da, yine yukarıdaki yanıtlarımda da bahsettiğim gibi aynı sorunlarla karşılaşıyorum. Cihaz belli bir süreden sonra yazılım güncellemesi almayınca bile telefonda fazla uygulama olmamasına rağmen bile kasma, donma gibi problemlerle karşı karşıya kalıyor. Mecburen otomatik olarak yazılım güncellemesi açık. Başka çare yok. Gerçi otomatik yazılım güncellemesi açık olsa ne olur ki, Google işbirliği ile çıkarılan bir cihaz olduğu için 2020 itibariyle son yazılım güncellemesini aldı. Bir daha yazılım güncellemesi almayacak. Yanni, bu sefer yine aynı yazılımsal sorunlarla karşı karşıya kalıp, teknik servise sürekli götürme döngüsü içerisinde yaşamaktansa, ya Xiaomi'den uzak durarak yeni bir cihaz satın alacağım ya da Xaiomi'nin Google işbirliğiyle çıkardığı cihazlardan uzak durarak yeni bir cihaz satın alacağım. Çünkü cihazda her ay aynı sorunu yaşamaktan ve teknik servise sürekli ücret ödemekten sıkıldım. Teknik servise verdiğim paralarla, şu an kendime yeni cihaz almıştım yahu! :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Sanırım, Zenex bile benim cihazımdaki problemi çözemez, adım gibi eminim. Çünkü öyle bir sıkıntılı cihaz ki, her ay gittiğim teknik servis bile çözemiyor. :D Bu sorunu çözerse, nasıl çözenecek? Veya ücretli midir, ücretliyse ücreti nedir? Ve garanti veriyor mu? Mesela cihazı onardığında 1 ay sonra tekrar arızalanmaz değil mi? Çünkü cihazımda düzenli olarak her ay aynı yazılımsal problemler yaşanıyor da... Artık her ay teknik servise götürme veya her ay fabrika ayarlarına sıfırlama durumundan kurtulmak dileğiyle... Umarım, Zenex bu iletiyi görür ve geri dönüş yapar. ;(
Hocam Zenex sizin sıkıntınızı çözer ama bu durumda çözmek mantıklı olur mu bilemedim. Cihazınız sıkıntılı ve garantili. Eğer Zenex hocam sıkıntıyı çözerse cihazınız garanti dışı kalır oysa şu durumda cihazınız iki defa daha servise giderse iade hakkınız oluyor. Bence direk servise gönderin ya iade kararı verirler ya da sorunu çözüp size telefonu tekrar gönderirler. Eğer geri gönderim sonrasında da aynı sorun olursa direk iade talebiyle gönderir ve ücret iadesi ya da değişim alırsınız. Tekrar tekrar masraf etmeyin bence.
 
Oyla:

turknet33

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
Adım
burhan
Cihazım
7100
Yaş
37
Konum
türkey
Katılım
5 Aralık 2018
Konular
6
Mesajlar
308
Tepkime puanı
52
Puanları
43
64 GB olanı kullanıyorum, keşke yazılımı Google'a ait olan bir Xiaomi almasaydım. Onun yerine, Xiaomi'nin kendi yazılımı olan MIUI olan cihazlarından alsaydım keşke... ;( Bende de fazla uygulama yok. Sadece Twitter, Facebook gibi sosyal medya uygulamaları var. O da cihazda otomatikman yüklüydü. Cihazım arızalandıktan sonra hiçbir uygulama dahi yüklemedim. Ama cihazımı teknik servisten teslim aldıktan 1 ay sonra yine aynı sorunu yaşamaya başladım. Sistem arayüzü donduğu için hiçbir işlem yapamıyorum, ekranı sağ veya sola hareket ettiremiyorum. Mesela, uygulamalar içerisinde gezinemiyorum çünkü ekran donuyor. Cihazı tekrardan başlatıyorum. Ekran kilidi sayfası açılıyor, şifremi de giriyorum. ''Telefon başlatılıyor'' uyarısını aldıktan sonra ekran siyah ekran oluyor. Başka bir cihazdan kendi numaramı aradığında hat çalıyor ama ekrana arama bildirimi bile gelmiyor. Ekran siyah ekran olarak kalıyor. Siyah ekran düzelir diye güç düğmesine ve ses kısma tuşuna basarak cihazı 2 kez tekrar başlattım ama yine aynı sorunla karşı karşıyayım. headbang~~ Cihaz kendine gelemiyor her ne kadar güç düğmesine basılı tutup cihazı yeniden baştasam da faso fiso bunlar... Cihaza Hard reset atmayacağım, cihazı ilk kez teknik servise götürmeden önce yine aynı sorunu yaşıyordum ve cihaza hard reset atarken cihaz donup kalmıştı öyle... O yüzden, cihaza hard reset'i tekrardan atmayı düşünmüyorum. Bu cihaz, şu an 2.kez yazılım hatası veriyor. Sıkıldım artık. Yani, uygulamalarla alası yok bu sorunun, cihazda telefonun kendi uygulamaları olunca bile aynı sorun veriyorsa ohooo ölme eşeğim yaz gelsin. Cihazı 2.kez teknik servise götürmektense, yeni cihaz almam daha mantıklı olacak sanırım. facepalm~~ Sizin cihazınızda da sorundan geçilmiyorsa geçmiş olsun, ya Xiaomi'den uzak duracağız ya da Xiaomi'nin Google işbirliği ile çıkardığı cihazlardan uzak duracağız. clap~~
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Cihazın otomatik yazılım güncellemesini kapattığım zaman da, yine yukarıdaki yanıtlarımda da bahsettiğim gibi aynı sorunlarla karşılaşıyorum. Cihaz belli bir süreden sonra yazılım güncellemesi almayınca bile telefonda fazla uygulama olmamasına rağmen bile kasma, donma gibi problemlerle karşı karşıya kalıyor. Mecburen otomatik olarak yazılım güncellemesi açık. Başka çare yok. Gerçi otomatik yazılım güncellemesi açık olsa ne olur ki, Google işbirliği ile çıkarılan bir cihaz olduğu için 2020 itibariyle son yazılım güncellemesini aldı. Bir daha yazılım güncellemesi almayacak. Yanni, bu sefer yine aynı yazılımsal sorunlarla karşı karşıya kalıp, teknik servise sürekli götürme döngüsü içerisinde yaşamaktansa, ya Xiaomi'den uzak durarak yeni bir cihaz satın alacağım ya da Xaiomi'nin Google işbirliğiyle çıkardığı cihazlardan uzak durarak yeni bir cihaz satın alacağım. Çünkü cihazda her ay aynı sorunu yaşamaktan ve teknik servise sürekli ücret ödemekten sıkıldım. Teknik servise verdiğim paralarla, şu an kendime yeni cihaz almıştım yahu! :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:



Sanırım, Zenex bile benim cihazımdaki problemi çözemez, adım gibi eminim. Çünkü öyle bir sıkıntılı cihaz ki, her ay gittiğim teknik servis bile çözemiyor. :D Bu sorunu çözerse, nasıl çözenecek? Veya ücretli midir, ücretliyse ücreti nedir? Ve garanti veriyor mu? Mesela cihazı onardığında 1 ay sonra tekrar arızalanmaz değil mi? Çünkü cihazımda düzenli olarak her ay aynı yazılımsal problemler yaşanıyor da... Artık her ay teknik servise götürme veya her ay fabrika ayarlarına sıfırlama durumundan kurtulmak dileğiyle... Umarım, Zenex bu iletiyi görür ve geri dönüş yapar. ;(
uzun süre kullandım hiç kasmadı hangiş sürümü kurduğuna bağlı android 10 da aralık ve ocak ayı sürümleri sorunsuz nisan sorunlu mesela diğerlerini bilmiyorum sana sorunlu olanlar denk gelmiş yada senın cıhazın işlemcisi ısınıyor olabılır
 
Oyla:
Üst Alt