- Adım
 - Bayram
 
- Cihazım
 - redmi no 7
 
- Yaş
 - 41
 
- Konum
 - Denizli
 
- Katılım
 - 20 Eylül 2019
 
- Konular
 - 2
 
- Mesajlar
 - 9
 
- Tepkime puanı
 - 0
 
- Puanları
 - 1
 
Merhaba arkadaşlar nisan ayında redmi note 7 telefon aldım telefon aldığım ilk günden beri hayalet ekran sorunu vardı yaklaşık 1 hafta önce servise gönderdim servisi aradığımda garanti kapsamında telefonun ekranını değişeceğini söyledi... Araştırmalarıma göre ayıplı mal olarak tüketici haklarında 6 ay içerisinde arıza yapan cihaz kullanıcı hatası yoksa yenisini talep edebiliyoruz.
Tâbi Bu talebi oluşturmamız için servisin bize rapor düzenlenmesi gerekiyor servisi arayıp rapor düzenlemesi istediğimde Xiaomi cihazların dua kapsamı ( ayıplı mal iade) suresinin Altı ay olmadığını 1 ay olduğunun onun için sadece onarım yapabileceklerini rapor düzenlemeyeceklerini beyan ettiler.
Ne yapmalıyım gerçekten bu cihazların süresi 1 ay mı...
			
			Tâbi Bu talebi oluşturmamız için servisin bize rapor düzenlenmesi gerekiyor servisi arayıp rapor düzenlemesi istediğimde Xiaomi cihazların dua kapsamı ( ayıplı mal iade) suresinin Altı ay olmadığını 1 ay olduğunun onun için sadece onarım yapabileceklerini rapor düzenlemeyeceklerini beyan ettiler.
Ne yapmalıyım gerçekten bu cihazların süresi 1 ay mı...
			
				Son düzenleme: