- Adım
- Bayram
- Cihazım
- redmi no 7
- Yaş
- 40
- Konum
- Denizli
- Katılım
- 20 Eylül 2019
- Konular
- 2
- Mesajlar
- 9
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Merhaba arkadaşlar nisan ayında redmi note 7 telefon aldım telefon aldığım ilk günden beri hayalet ekran sorunu vardı yaklaşık 1 hafta önce servise gönderdim servisi aradığımda garanti kapsamında telefonun ekranını değişeceğini söyledi... Araştırmalarıma göre ayıplı mal olarak tüketici haklarında 6 ay içerisinde arıza yapan cihaz kullanıcı hatası yoksa yenisini talep edebiliyoruz.
Tâbi Bu talebi oluşturmamız için servisin bize rapor düzenlenmesi gerekiyor servisi arayıp rapor düzenlemesi istediğimde Xiaomi cihazların dua kapsamı ( ayıplı mal iade) suresinin Altı ay olmadığını 1 ay olduğunun onun için sadece onarım yapabileceklerini rapor düzenlemeyeceklerini beyan ettiler.
Ne yapmalıyım gerçekten bu cihazların süresi 1 ay mı...
Tâbi Bu talebi oluşturmamız için servisin bize rapor düzenlenmesi gerekiyor servisi arayıp rapor düzenlemesi istediğimde Xiaomi cihazların dua kapsamı ( ayıplı mal iade) suresinin Altı ay olmadığını 1 ay olduğunun onun için sadece onarım yapabileceklerini rapor düzenlemeyeceklerini beyan ettiler.
Ne yapmalıyım gerçekten bu cihazların süresi 1 ay mı...
Son düzenleme: