Rehber Xiaomi Bootloader Açma - Hatası Çözüm Rehberi [Couldn't Verify Device Sorunu]

alperalkus

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
alperalkus
Cihazım
redmi 4a
Yaş
29
Konum
kars
Katılım
13 Ağustos 2019
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Şimdi anladığım kadarıyla bütün "couldn't verify device" başlıklı uyarılar birbirinden farklı içeriğe sahip. Uyarı aslında couldn't verify device'nin alt metni olan: "current account is different from the account info on the device" uyarısı muhtemelen telefondaki hesap bilgileri ile Mi Flash Unlock Tool'a girilen bilgilerin birbiri ile eşleşmemesinden kaynaklı işlem yapamadığını söylüyor.

Fakat, misal benim yaşadığım (redmi 4A kullanıyorum bu arada) uyarı ise; yine, "couldn't verify device" ile başlayıp "can't get info, connect again" ile devam eden uyarıdır. Bu uyarının çözümünü araştırmalarım sonucu eski sürüm Mi Flash Unlock Tool kullanarak buldum. Versiyon 2 olanlar genel itibari ile bu uyarıya çözüm sağlıyor. Vesiyon 1'ler de farklı uyarı versiyon 3'te ise belirtmiş olduğum "can't get info, connect again" uyarısını veriyor, versiyon 2 olan sürümlerinde ise %50 de kalmayıp işlemi gerçekleştiriyor.

İşlemi gerçekleştirdikten sonra yine "couldn't verify device" başlığı ile "after 52 hours of trying to unlock the device" uyarısını vermekte. Yani işleminiz yapıldı, 52 saat sonra tekrar denediğiniz zaman tamamen kilit kaldırılacak gibi bir şey olsa gerek.


Sonuç olarak konu başlığı içeriğinde her uyarı ayrı olarak detaylandırılmalı yahut tam olarak hangi "couldn't verify device" sorununu anlatıyor ise onun için cevap vermelidir.
 

floast

Kıdemli Üye
Kıdemli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
gökhan
Cihazım
Redmi note 6 pr
Meslek
Serbest
Yaş
39
Konum
izmir
Katılım
1 Haziran 2015
Konular
35
Mesajlar
254
Tepkime puanı
320
Puanları
78
bütün yöntemleri denedim lanet olası cihaz bi türlü bootloader kilidini kaldıramadım headbang~~headbang~~headbang~~
 

ofsevim

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
ömer sevim
Cihazım
redmi 2
Konum
ankara
Katılım
7 Ocak 2015
Konular
13
Mesajlar
125
Tepkime puanı
19
Puanları
18
bilgileri sıfırlamadan kilidi kaldırmanın yolu yok mu
 

rcankacmaz

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Recep
Cihazım
Xiaomi Mi 6
Yaş
22
Konum
AFyonkarahisar
Katılım
7 Ocak 2020
Konular
0
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Puanları
1
300 kere dendim ama yine olmuyor hep bu hata hep bu hata çıldırmak üzereyim ne olur yardım edin.!!!!
 

Ekli dosyalar

  • Hata.png
    Hata.png
    18,4 KB · Görüntüleme: 87

ramil3877

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ramil
Cihazım
mi 8 se
Yaş
27
Konum
Istanbul
Katılım
23 Kasım 2019
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
merhaba. Benim telefonum mi 8 se. kayıtsız telefon. imeilerini sildim ve yeni imei atacaktım. Bu yüzden yeni rom indirdim telefonu açacaqdım ki, mi cloud icin şifre istedi. wifiye baglanamadigimdan dolayi şifreyi yazamıyorum. Wifi var ama girmiyor. wifi settingde acma tusuna basiyorum fakat bekleyib geri atiyor. acilmiyor. numarada çalışmıyor. Telefon açılmadığı içinde usb debug açamıyorum. unlock edemiyorum. Ne yapabilirim
 

erenkaraa

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Eren
Cihazım
Redmi Note 6PRO
Yaş
43
Konum
turkiye
Katılım
15 Şubat 2019
Konular
27
Mesajlar
195
Tepkime puanı
24
Puanları
18
Bootloader kilit açma işlemi sırasında, %50 oranında kalma ihtimali olabilir. Xiaomi Telefonlarında Cihazın Mevcut Hesabının Cihazdaki Hesap Bilgisinden Farklı Olduğunu Doğrulayamadı hatasıyla karşı karşıya kalma durumu da olabilir, işte bu hataları atlayabileceğiniz bazı çözümler sunacağım. Kesinlikle yarar demiyorum ama araştırılan sonuçlara göre mutlaka işe yarayacak çözümler bunlar. Dilerseniz başlayalım..

Bu konuda belirtilen olay Bootloader başvurusu yapıp kilit açma yöntemi değildir.
Bootloader başvurusu yapılıp verilen süre bittikten sonra kilidin açılması esnasında, konuda belirtilen hatayla karşı karşıya gelindiği durumlarda yapılacaklar rehberidir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


Neredeyse her Xiaomi telefonu kilitli bootloader ile geliyor ve telefonlar kilit açılması için bekliyor. Bunu yapmak için Xiaomi'den izin almanız ve ardından Bootloader kilidini açmak için Mi Kilit Açma Aracını kullanmanız gerekir. Aşağıda , Xiaomi telefonun bootloader'ının kilidini açmak için yarıda kalma durumunda adım adım çözüm işleminden bahsedeceğim

Cihaz veya işlem %50'de kalma durumu. Hata daha önce çoğunlukla Redmi Not 4 , Redmi Not 3 kullanıcıları tarafından karşı karşıya kalınmış, yeni cihazlarda da bu sorunla karşı karşıya gelinebiliyor.

Alttaki Seçeneklerden biriyle karşılaştığınızda bu rehber size çözüm sağlayabilir.
  • Bootloader Unlock esnasında %50'de sıkışma durumu
  • Cihazın doğrulanamaması
  • Hesap veya Cihaz üzerindeki bilgilerin farklılığı
İpucu: Mi Flash Kilit Açma Aracı ile kilidini açarken sorun yaşarsanız onayınızı aldıktan sonra, lütfen 3-4 gün bekleyip tekrar deneyin. Hala işe yaramazsa, bu rehberde verilen aşağıdaki yöntemeleri deneyin.

Xiaomi Telefonların Bootloader kilidini açmak için gerekenler
  • Burada bootloader'ın kilidini açma izni için başvurun
  • Mi Flash Unlock Aracı indirin ve Windows üzerinde yükleyin.
  • Cihazınızı yeterince şarj edin.
  • USB Hata Ayıklama ve OEM Kilidi Aç özelliğini etkinleştirin . [ Zorunlu ]

Bootloader kilidini açarken çoğu kullanıcı sorunla karşı karşıyadır. USB Hata Ayıklamayı etkinleştirirler ancak OEM Kilit Açma düğmesini etkinleştirmeyi unuturlar. Bu nedenle, telefonunuzda hem USB Hata Ayıklama hem de OEM Kilit Açma özelliğini etkinleştirdiğinizden emin olun.

  1. Ayarlar > Telefon Hakkında dokunun > MIUI Versiyon 7-8 kere dokunun. Bu, mobil cihazdaki geliştirici seçeneğinin kilidini açacaktır.
  2. Yine Ayarlar'a geri dönün ve Ayarlar > Ek Ayarlar > Geliştiriciler Seçeneklerine gidin.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.

  1. Şimdi, her ikisini de etkinleştirin..Seçeneklerden USB Hata Ayıklama ve OEM Açma.


“Cihaz Hatası Doğrulanamadı” veya Bootloader Unlocking % 50'de Sıkışma Çözümü
Aşağıda bazı yöntemlerden bahsettik. Onları birer birer deneyin ve bunlardan biri mutlaka işe yarayacaktır.

Yöntem 1: "Aygıt Doğrulanamadı" Hatası
Bu ilk yöntem ve bu da çoğu kullanıcı işe yarıyor. Bu nedenle, önce bu yöntemi deneyin ve işe yaramazsa başka bir yöntemle devam edin.

1) Bootloader kilit açma izinleri için başvurunuz .
2) Mi Flash Unlock Aracı indirin ve bilgisayarınıza yükleyin.

3) Kilit açma izni vermek için kullandığınız aynı hesapla giriş yapın. Ayrıca, e-posta yerine oturum açmak için cep telefonu numarasını kullandığınızdan emin olun .

4) PC'den tarayıcınızı açın ve adresine gidin. Cep telefon numaranızla oturum açın. Cep telefonunuza mesaj gönderme durumu oluşursa gelen kodu onaylayın.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


5) Başarılı bir giriş yaptıktan sonra Bağlı cihazlar'a tıklayın.Aşağıdaki görüntüye göz atabilirsiniz. Burada daha önce ki Xiaomi Cihazlarımızın görülebilir.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


6) Şimdi, bağlı olan cihazları ve cep telefonlarını o hesaptan kaldırın. Ayrıca, cihazınızın çevrimiçi gösterilip gösterilmediğini kontrol edin. Cihazınız çevrimiçi görünmüyorsa, Ayarlar > Senkronizasyon > Kapalı'ya gidin ve ardından Senkronizasyon Özelliğini etkinleştirin.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


7) Ana Sayfadan “ Cihaz bul” seçeneğini seçin ve cihazınızı bulun. Bu zorunlu bir adım değildir, ancak bu, Mi Hesabınızın telefonda aktivasyonunda size yardımcı olacaktır.
Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.


8) Şimdi, arkanıza yaslanın ve 1-2 Gün sonra. Mi Flash Unlock Aracı ve Giriş'i aynı hesapla açın. Telefonunuzu Fastboot Modunda bağlayın ve kilit açma düğmesine basın.

Resimleri görmek için giriş yapmanız gerekmektedir.




Yöntem 2 - Fabrika Ayarlarına Sıfırlamayı Deneyin
Bu kez Xiaomi telefonunuzdaki verilerinizi silmeyi deneyin ve ardından aşağıdaki numarayı kullanarak cihazınızın kilidini açmayı deneyin.

1) Öncelikle, önemli dosyalarınızı yedeklediğinizden emin olun. Fabrika ayarlarına sıfırlamadan dahili depolama verilerini kaybedeceksiniz. Dolayısıyla, cihazınızı yedekleyin.

2) Telefonunuzu Ayarlardan Fabrika Sıfırlaması yapın
Ayarlar > Ek Ayarlar > Yedekleme ve Sıfırlama > Fabrika Verilerine Sıfırlama . Son olarak, fabrika ayarlarına sıfırlamak için “ Telefonu Sıfırla ” düğmesine tıklayın .

3) İlk açılışta herhangi bir WiFi (Kablosuz ağ) ve Mi Hesabı kurmayın.

4) Kurulumdan Sonra, Şimdi Telefonunuzda USB Hata Ayıklama ve OEM Kilit Açmayı etkinleştirin.

5) Telefonu yeniden başlatın.

6) Kablosuz ağı kurun.

7) Geliştirici seçenekleri > Mi Kilit Açma Durumu'na gidin ve Hesap Ekle'ye tıklayın ve ardından cihazınız mevcut Mi Hesabınızı ayarlayın. Sizden başı bilgileri kabul etmeniz için izin isteyebilir.

8) Cihazınızı fastboot modunda yeniden başlatın ve cihazınızın kilidini açmayı deneyin.

Hesabınızı adresinde doğrulamanız gerekir. Bu yöntem bazı kullanıcılar için çalışır. Denemek lazım.



Yöntem 3 - Fastboot ROM'u Yüklemeyi Deneyin
Hala yukarıdaki iki yöntemle başarılı olamadınız mı? Bu çözümü deneyin ve kesinlikle işe yarayacak.

1) Öncelikle, cihaz dosyalarınızı yedekleyin.

2) Bu yöntemi kullanarak cihazınızın herhangi bir Fastboot ROM'unu yükleyin. Global Beta, Geliştirici Beta veya Global Stabil Çin Stabil, yani cihazınıza uygun romu indirip kurun.

3) ROM'u başarılı bir şekilde yükledikten sonra İlk açılışta hiçbir şey yapılandırmayın. Sadece dili seçin ve telefonunuzu kapatın.

Şimdi, Güç Düğmesi + Ses kısma düğmesini basılı tutarak Fastboot moduna önyükleme yapın.

4) Şimdi, Mi Flash Aracı Uygulamasını açın.
Mi Hesabı ile uygulamada oturum açın (Cep telefonu numarası ve şifre ile giriş yapmanız önerilir).

Bu çözüm çoğu kullanıcı için çalışır.
ya benim anlamadığım fastboot rom atabilmek için bootloader kilidini açmaya çalışmıyor muyuz? bootloader kilidini açmadan nasıl üçüncü çözümü uygulayabilirim. lütfen yardım edin kafayı yemek üzereyim
 

mrtlpr555

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
Murat
Cihazım
redmi note 8
Yaş
35
Konum
Samsun
Katılım
9 Aralık 2021
Konular
3
Mesajlar
28
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Bendede sürekli doğrulanamadı hatası veriyor telefon oysaki onaylı ne yapmam lazım açamıyorum bir türlü
 

rednexi

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
İskender
Cihazım
Xiaomi Mi10
Yaş
47
Konum
Hollanda
Katılım
13 Eylül 2021
Konular
0
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Selamlar, bende ağa bağlanın ve tekrar deneyin şeklinde hata veriyor. Çözümü var mıdır?
 

soulless535

Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Soulless
Cihazım
mi9t
Meslek
Ö.Güvenlik
Yaş
35
Konum
ankara
Katılım
1 Aralık 2019
Konular
2
Mesajlar
57
Tepkime puanı
6
Puanları
8
Yakın zamanda başka bir cihazın kilidini açtığım için cihaz ekleme kısmında bu sim kart eklenemiyor diye bir hata aldım. Bilgisi olan var mı? Bir zaman sonra hata geçer mi?
 
Üst Alt