Yardım Xiaomi Amazfit ARC Bağlanma Sorunu

emrah34

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Emrah
Cihazım
Xiaomi Amazfit
Yaş
36
Konum
İstanbul/TÜRKİYE
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Elimde Xiaomi Amazfit Arc bileklik var. Son 1 aydır bir türlü bağlanamadım ne yaptıysam olmadı sürekli " Eşleştirilemedi, Müşteri Hizmetleri ile İletişime geçin." yazısı çıkıyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim.
 

Ekli dosyalar

  • 72143903_2377006479064894_1377911588291346432_n.jpg
    72143903_2377006479064894_1377911588291346432_n.jpg
    18,6 KB · Görüntüleme: 7

emrah34

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
SMS Onaylı
Adım
Emrah
Cihazım
Xiaomi Amazfit
Yaş
36
Konum
İstanbul/TÜRKİYE
Katılım
13 Ekim 2019
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Hepsiburada.com'dan aldım. Herhalde Delta garantili olmalı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Faturası burada. Bakar mısınız Delta Garantili mi değil mi diye?
 

cantara

Administrator
Yönetici
Admin
MIUI Expert
Elit Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Emre
Cihazım
Xiaomi 13
Konum
Ankara
Katılım
1 Mayıs 2014
Konular
427
Mesajlar
15.726
Çözümler
68
Tepkime puanı
24.272
Puanları
438
Kişisel bilgileriniz yer aldığı için fatura örneğini mesajınızdan kaldırdım.

Faturanızda garantiye ilişkin bir bilgi eklenmemiş. Kutu içerisinde garanti belgesi yer aldığı yazılı. Kutu içerisinden çıkan garanti belgesi üzerinde yazılı olan firmayla veya faturanızda yer alan HB müşteri hizmetleri ile iletişime geçerek yetkili servisinizi öğrenebilirsiniz.
 
Üst Alt