- Adım
- Yusu Sinan
- Cihazım
- POCO X6 Pro
- Meslek
- Öğrenci
- Konum
- İstanbul
- Katılım
- 24 Şubat 2020
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 1
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
Xiaomi 17 Pro Max kapalı kutu almayı düşünüyorum. Alırsam eğer telefoncu büyük ihtimalle eu rom yükleyip öyle verecek.
Cihazı araştırdığımda çeşitli uygulamalardan bildirim gelmemesi (Whatsapp vb.), Android Auto'nun kullanılamaması, banka uygulamalarında sıkıntı yaşama gibi sorunlar yaşayanlarla karşılaştım.
Mevcut kullananların deneyimini merak ediyorum. Telefon nasıl, ne gibi sorunları var?
Cihazı araştırdığımda çeşitli uygulamalardan bildirim gelmemesi (Whatsapp vb.), Android Auto'nun kullanılamaması, banka uygulamalarında sıkıntı yaşama gibi sorunlar yaşayanlarla karşılaştım.
Mevcut kullananların deneyimini merak ediyorum. Telefon nasıl, ne gibi sorunları var?