Yardım Wifi kopunca şebeke gidiyor

airguitarist

Yeni Üye
Yeni Üye
MIUI Sever
Adım
C
Cihazım
Note 10S
Yaş
36
Konum
istanbul
Katılım
1 Aralık 2023
Konular
1
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Puanları
1
Arkadaşlar selam, kenarda duran yurtdışı bir note 10s im vardı. Telefonumun ekranı kırılınca dün yeniden kullanmaya başladım. Evde wifi ile kullanırken aramalarda falan hiç fark etmedim ama bugün dışarı çıktığımda şebekenin olmadığını gördüm. Telefonu kapatıp açtım şebeke geri geldi.

Daha önce bir yıl kadar kullandım hiç böyle bir sorunla karşılaşmadım. Bu neden olmuştur, nasıl düzelir?
 

agentmaster47

Deneyimli Üye
Deneyimli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
uğur
Cihazım
redmi note 8
Yaş
33
Konum
türkiye
Katılım
9 Mart 2023
Konular
3
Mesajlar
150
Tepkime puanı
29
Puanları
28
wifi ile arama yı devredışı bırakıp deneyebilirsin
 
Üst Alt