- Adım
- Ersan
- Cihazım
- S10
- Yaş
- 33
- Konum
- Bolu
- Katılım
- 21 Aralık 2022
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 3
Redmi note 11 de Whatsapp üzerinden anlık fotoğraf veya video çekerken hiç bir sorun yok fakat ne zaman ki görüntülü görüşmeye geçtiğiniz de kalite bitik. Düzeltmek için yapılan ayarlardan bir kısmı
-Volte,4.5 G, Wifi farklı kombinasyonlar denenerek yapıldı.
-Miu sürümü güncellendi
-Whatsapp farklı versiyonlar denendi ve ilgili ayarlar yapıldı
-Kamera ve görüntü üzerinde yapılabilecek ayarlamalar hepsi yapıldı değişikliklerin hiçbiri sorunu çözmedi ki bu ayarları kendim yapmıştım zaten bakın kendim yapmıştım zaten dedim devam edelim.
Şimdi gelelim xiamio nin resmi numarası üzerinden ulaştığım teknik personellerinin düzeltmek için bizi nasıl kandırdığına kandırdığına diyorum çünkü böyle bir çözüm önerileri olamaz olmamalı!
-Telefonu sıfır aldım güncellemeleri yaptım direkt. Miu sürümünü söylememe rağmen yeniden indirip kurun denildi ki hiç bir değişiklik olmadı.
-Yine sıfır telefon olduğu bilindiği halde kamera ve Whatsapp ın önbellek, veri temizliği vs işlemleri yaptırıldı değişiklik olmadı.
-Whatsapp ile alakalı farklı sürümlerin denenmesi (denendi yine olmadı) olmaması halinde farklı uygulama ile devam etmem gerektiği söylendi zaten demedikleri bir ışığı şöyle ayarlayın böyle ayarlayın demedikleri kaldı.
Şimdi bu cevaplar ışığında yazılım donanım kısmını sıradan bir vatandaşın bilebileceği kadar bilgim dahlinde soruyorum sormak hakkım çünkü sıfır telefon almışım yaşadığım basit bir sorunun çözümünü yapamayıp beni telefondan soğutmalarını yediremiyorum!
1-Bu sorun bir çok xiaomi modelinde mevcutken bu sorunu çözmemişken nasıl hala aynı konudan sorunlu yeni üretim bir telefonu piyasaya sürersiniz
2-Hadi sürdünüz millete yedirdiniz sattınız ürünü böyle berbat bir teknik desteği nasıl sunarsınız (daha çözümle alakalı teknik bilgi, donanımsal bilgi, yazılımsal bilgi hiç verilmedi)
3-Sorun telefonun yazılımında mı Whatsapp damı bu bile araştırılmamış bunun üzerine hiç gidilmemiş gibi sorunun hala devam ediyor olması trajikomik değil mi ?
Şu yazdığım başlığa da güzel bir cevap bekliyorum ilgili yetkili kişilerden (farklı uygulama gibi, yukardaki gibi basit cevaplar dışında)
NOT: Bir de buradaki ve genel manada bazı kullanıcılara farklı uygulama tavsiyesi yapılmış kesinlikle kabul edilemez bu devirde sıfır telefon almışım kardeşim kutusundan yeni çıkmış en iyi şekilde kullanmak sonuna kadar hakkım!
NOT2: Burada sadece xiaomi redmi markası ile ilgili durum anlatıldı Whatsapp üzerinden de ilgili yerlere başvuruları bizzat yaptım.
-Volte,4.5 G, Wifi farklı kombinasyonlar denenerek yapıldı.
-Miu sürümü güncellendi
-Whatsapp farklı versiyonlar denendi ve ilgili ayarlar yapıldı
-Kamera ve görüntü üzerinde yapılabilecek ayarlamalar hepsi yapıldı değişikliklerin hiçbiri sorunu çözmedi ki bu ayarları kendim yapmıştım zaten bakın kendim yapmıştım zaten dedim devam edelim.
Şimdi gelelim xiamio nin resmi numarası üzerinden ulaştığım teknik personellerinin düzeltmek için bizi nasıl kandırdığına kandırdığına diyorum çünkü böyle bir çözüm önerileri olamaz olmamalı!
-Telefonu sıfır aldım güncellemeleri yaptım direkt. Miu sürümünü söylememe rağmen yeniden indirip kurun denildi ki hiç bir değişiklik olmadı.
-Yine sıfır telefon olduğu bilindiği halde kamera ve Whatsapp ın önbellek, veri temizliği vs işlemleri yaptırıldı değişiklik olmadı.
-Whatsapp ile alakalı farklı sürümlerin denenmesi (denendi yine olmadı) olmaması halinde farklı uygulama ile devam etmem gerektiği söylendi zaten demedikleri bir ışığı şöyle ayarlayın böyle ayarlayın demedikleri kaldı.
Şimdi bu cevaplar ışığında yazılım donanım kısmını sıradan bir vatandaşın bilebileceği kadar bilgim dahlinde soruyorum sormak hakkım çünkü sıfır telefon almışım yaşadığım basit bir sorunun çözümünü yapamayıp beni telefondan soğutmalarını yediremiyorum!
1-Bu sorun bir çok xiaomi modelinde mevcutken bu sorunu çözmemişken nasıl hala aynı konudan sorunlu yeni üretim bir telefonu piyasaya sürersiniz
2-Hadi sürdünüz millete yedirdiniz sattınız ürünü böyle berbat bir teknik desteği nasıl sunarsınız (daha çözümle alakalı teknik bilgi, donanımsal bilgi, yazılımsal bilgi hiç verilmedi)
3-Sorun telefonun yazılımında mı Whatsapp damı bu bile araştırılmamış bunun üzerine hiç gidilmemiş gibi sorunun hala devam ediyor olması trajikomik değil mi ?
Şu yazdığım başlığa da güzel bir cevap bekliyorum ilgili yetkili kişilerden (farklı uygulama gibi, yukardaki gibi basit cevaplar dışında)
NOT: Bir de buradaki ve genel manada bazı kullanıcılara farklı uygulama tavsiyesi yapılmış kesinlikle kabul edilemez bu devirde sıfır telefon almışım kardeşim kutusundan yeni çıkmış en iyi şekilde kullanmak sonuna kadar hakkım!
NOT2: Burada sadece xiaomi redmi markası ile ilgili durum anlatıldı Whatsapp üzerinden de ilgili yerlere başvuruları bizzat yaptım.