Teşekkürler hocamelinize sağlık hocam
Teşekkürler hocamEllerinize sağlık, güzel olmuş.
Yazı fontu indirdim, temalardan içe aktar yaptım ama temalar>yazı tipi bölümünde göremedim.(mi hesabım yok ondan olabilir mi?)Teşekkürler hocam![]()
Mtz için custom rom kullanmalısınız hocam.Yazı fontu indirdim, temalardan içe aktar yaptım ama temalar>yazı tipi bölümünde göremedim.(mi hesabım yok ondan olabilir mi?)
Teşekkür ederim hocam, sağolunEline, emeğine sağlık. Çok güzel görünüyor hocam![]()
Mi room kullanıyorum. Temayı kurdum ama arkadaşın paylaştığı yazı fontunu kuramadim.Mtz için custom rom kullanmalısınız hocam.
Magisk veya Twrp üzerinden yazı tipini yükleyebilirsiniz.Mi room kullanıyorum. Temayı kurdum ama arkadaşın paylaştığı yazı fontunu kuramadim.
Neyse çokta önemli değil. tema yeterli.