İpucu VODAFONE Bedava İnternet , Haftada 3 kez Hediye Çarkı Çevirme Hilesi...

ilkay431

Yeni Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
SMS Onaylı
Adım
AparnaX
Cihazım
Mi5
Yaş
29
Konum
ORDU
Katılım
12 Şubat 2017
Konular
3
Mesajlar
15
Tepki puanı
2
Puanları
3
Evet çalışıyor...
 

emrrr27

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
emre27
Cihazım
xiaomi mi6
Konum
antalya
Katılım
27 Mayıs 2018
Konular
16
Mesajlar
152
Tepki puanı
51
Puanları
28
Çalıştı, 24 saat geçerli 1 gb verdi de bunun hepsini 5gb yapamazmiyiz? Yani 1, 2 3 gb yazan yerlerine 5 gb yazsak
 

Justman

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
iyi
Cihazım
redmi 4A
Yaş
40
Konum
ankaraa
Katılım
4 Kasım 2017
Konular
11
Mesajlar
180
Tepki puanı
26
Puanları
28
Bu da artık sadece haftada 1 kez çevirtiyor..
 

zentrikk1245

Yeni Üye
MIUI Sever
Acemi Üye
Adım
Ahmet
Cihazım
Mİ5S
Yaş
30
Konum
Ankara
Katılım
29 Haziran 2020
Konular
0
Mesajlar
3
Tepki puanı
0
Puanları
1
Hocam eyvallah sıkıntısız çalışıyor :)
 

TRGameAirs

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
TRGameAirs
Cihazım
mi9
Yaş
19
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ekim 2019
Konular
14
Mesajlar
113
Tepki puanı
17
Puanları
18
Yeni versiyon varmı
 

Myriaydus

Üye
MIUI Sever
Yeni Üye
Adım
Frht
Cihazım
Mİ9 Se
Konum
Ankara
Katılım
12 Temmuz 2020
Konular
0
Mesajlar
15
Tepki puanı
61
Puanları
13
Konudaki eski apk ile haftada 2 kez çevirilebiliyor ancak klon olayı ne yazık ki olmuyor, uygulamayı klonlayıp hem orjinal uygulamadan hemde klon uygulamadan giriş yapıp ekranı böl diyerek hediye çarkına girip aynı anda çevirme işlemi yapsamda ilk ana uygulamada veriyor ancak klon uygulamada zaten çevirdiğimi ve her hafta tekrar yararlanabileceğimi söyleyen bir mesaj geliyor, Turkcell de iken aynı şekilde salla kazan yaptığımızda bir sorun olmuyordu. Bu şekilde yapabilen arkadaş var ise bizede söylesin lütfen ben yapamadım, sadece konudaki eski apk dosyası işlem görmekte. Araştırdım, ettim haftada 3 kez çevirebildiğini söyleyenler var ama onlarda bildiklerini pek paylaşma gereği görmemişler, kendilerince de haklılardır birşey diyemiyorum.
 

Fromhell

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
SMS Onaylı
Adım
Utku
Cihazım
Redmi 9S 128GB
Yaş
33
Konum
ORDU
Katılım
17 Şubat 2020
Konular
8
Mesajlar
107
Tepki puanı
42
Puanları
28
Paralel space kesinlikle işe yaramıyor daha önce çevirdiniz uyarısı veriyor ama 2 kez çevriliyor.. Ama 5gb değil ben uzun süredir kullanıyorum sabit 24 saatlik 1gb veriyor..
 

TRGameAirs

Tecrübeli Üye
Tecrübeli Üye
MIUI Sever
Adım
TRGameAirs
Cihazım
mi9
Yaş
19
Konum
İstanbul
Katılım
20 Ekim 2019
Konular
14
Mesajlar
113
Tepki puanı
17
Puanları
18
Paralel space kesinlikle işe yaramıyor daha önce çevirdiniz uyarısı veriyor ama 2 kez çevriliyor.. Ama 5gb değil ben uzun süredir kullanıyorum sabit 24 saatlik 1gb veriyor..
Aynen hocam hep 24 saatlik 1 GB çıkıyor
 
Üst Alt