- Adım
- Ali Kadıoğlu
- Cihazım
- Vacuum Mop Pro
- Yaş
- 40
- Konum
- Hatay
- Katılım
- 22 Ocak 2021
- Konular
- 1
- Mesajlar
- 5
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 1
merhaba arkadaşlar. forumda yeniyim.
bende vacuum mop pro cihaz var. aralık ayı içinde amazon.com.tr'den aldım (teknik servisi evofone).
ilk aldığımda yönergeye uyarak, cihazı modeme yakın bir yere yerleştirdim ve telefon uygulamasını indirerek eşleştirmeye çalıştım. eşleşmede sorun olmadı ve cihazı çalıştırdım. cihaz çalışmaya başladığı anda uygulama üzerinden anlık olarak takip edemediğimi farkettim. ekranda sürekli dönen bir simge oluyordu. sonrasında haritalandırmayı da yapamadım. her seferinde ağ bağlantısını sıfırlama ve reset atma dahil tüm işlemleri yaptım ve hep aynı problemle karşılaştım. satın aldıktan 1 hafta sonra cihazı servise yolladım, haritalandırmasının sorunsuz olduğunu söyleyerek geri yolladılar. geldiğinde çalıştırdım ve ilk çalıştırmada kaydettiği bir haritayı hiçbir şekilde silmediğini farkettim. reset atttım ama sonuç değişmedi. hatta istasyonu ile birlikte küçük bir odaya taşıdım ve oranın haritalandırılmasını yapmak istedim, yine aynı sonucu aldım. şu an hala aynı problemleri yaşıyorum.
öğrenmek istediğim şu: 1- cihazı uygulamaya eşleştirdikten sonra çalıştırdığımızda takibini anlık olarak yapabiliyor muyuz?
2- haritalandırmayı daha sağlıklı yapabilmek için başka yapmam gereken şeyler var mıdır?
teşekkürler.
bende vacuum mop pro cihaz var. aralık ayı içinde amazon.com.tr'den aldım (teknik servisi evofone).
ilk aldığımda yönergeye uyarak, cihazı modeme yakın bir yere yerleştirdim ve telefon uygulamasını indirerek eşleştirmeye çalıştım. eşleşmede sorun olmadı ve cihazı çalıştırdım. cihaz çalışmaya başladığı anda uygulama üzerinden anlık olarak takip edemediğimi farkettim. ekranda sürekli dönen bir simge oluyordu. sonrasında haritalandırmayı da yapamadım. her seferinde ağ bağlantısını sıfırlama ve reset atma dahil tüm işlemleri yaptım ve hep aynı problemle karşılaştım. satın aldıktan 1 hafta sonra cihazı servise yolladım, haritalandırmasının sorunsuz olduğunu söyleyerek geri yolladılar. geldiğinde çalıştırdım ve ilk çalıştırmada kaydettiği bir haritayı hiçbir şekilde silmediğini farkettim. reset atttım ama sonuç değişmedi. hatta istasyonu ile birlikte küçük bir odaya taşıdım ve oranın haritalandırılmasını yapmak istedim, yine aynı sonucu aldım. şu an hala aynı problemleri yaşıyorum.
öğrenmek istediğim şu: 1- cihazı uygulamaya eşleştirdikten sonra çalıştırdığımızda takibini anlık olarak yapabiliyor muyuz?
2- haritalandırmayı daha sağlıklı yapabilmek için başka yapmam gereken şeyler var mıdır?
teşekkürler.